2017-01-17, 22:01
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
Tummen upp och 2 omdömen till

Knarkkung*n.se / Ny i spelet men har hittills levererat det jag beställt 2 gånger och schyssta betalnings alternativ som fan! Lite trögare frakt den här gången men gjorde inte mycket för amfetaminet höll en jääävla god kvalitet. Hoppas ni är här för att stanna. Bra utbud i övrigt som är udda och antagligen lockande för många.

Narc*s.biz / Behöver väl inte presenteras så hårt. Duktigt snabba på mail och proffsigt bemötande samma här något trögare frakt än vanligt men det kom i stundens hetta och kokainet är i alla fall för mig det bästa jag testat på nätet. Luktar och smakar en jäävla massa diesel/bensin GRYMT!

Hade älskat att ha dig som kund, spruta på lite bensin på hegget o du köper det rakt av. Bensin/diesel är ingen kvalitetgaranti direkt. Rookie va?

Grönar svenskcentralstimulans ! Bästa kokset på marknaden, det tror jag att alla vi som hållit på ett tag känner. Riktigt vasst! Bra support bakom med för den delen. Förstår inte varför man beställer ifrån andra shoppar som sänkt sin standard. Kokset på scs är så som riktigt bra koks ska vara.
2017-01-18, 04:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DarthMauler
Ja deras är bäst utan tvekan, dem som säger annat kan prova en vända IV med scs grejer... det är då men verkligen vet hur rent det är och om det är utblandat med annan stimulantia. Finns för många shoppar nu och alla blandar ut för att kunna tjäna några kronor hit eller dit!! Tur att dem finns i alla fall

Att det finns flera shoppar som är aktiva samtidigt borde väl gynna oss köpare? Ju fler shoppar, ju mer konkurrens tänker jag.

EDIT: Förresten, brukar ni få ett bekräftelsemejl av scs? Lade en beställning på två gram kola för ett tag sedan men har inte fått någon bekräftelsemejl.
Senast redigerad av Zoqiet 2017-01-18 kl. 04:20.
2017-01-18, 13:21
Medlem
Unniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Hade älskat att ha dig som kund, spruta på lite bensin på hegget o du köper det rakt av. Bensin/diesel är ingen kvalitetgaranti direkt. Rookie va?

Grönar svenskcentralstimulans ! Bästa kokset på marknaden, det tror jag att alla vi som hållit på ett tag känner. Riktigt vasst! Bra support bakom med för den delen. Förstår inte varför man beställer ifrån andra shoppar som sänkt sin standard. Kokset på scs är så som riktigt bra koks ska vara.
Instämmer helt!
2017-01-18, 13:22
Medlem
Unniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxxorz
Har fått mitt från Diamant*nsdrog*r.n*t
(Ny adress efter regeländringen om gratisdomäner)
Som vanligt kan jag rekommendera deras stealth och mig personligen så är deras tjack riktigt bra.
Har även testat deras E (blå spöken) och det är bra drag i dom Rekommenderas skarpt!
Pasta/klet eller pulver?
2017-01-18, 14:17
Medlem
kezz89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123

Du har en bra poäng med doften, om doften är påtaglig av bensin betyder det att kemisten använt Bensin istället för naptha eller hexane vilket är att betrakta som genväg helt klart och sämre produkt.

Fick också hem från Svenskcentralstimulans igår, är som vanligt väldigt nöjd med produkten. Gröna
2017-01-18, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Att det finns flera shoppar som är aktiva samtidigt borde väl gynna oss köpare? Ju fler shoppar, ju mer konkurrens tänker jag.

EDIT: Förresten, brukar ni få ett bekräftelsemejl av scs? Lade en beställning på två gram kola för ett tag sedan men har inte fått någon bekräftelsemejl.

Jag skrev till scs att jag gärna tar en bekräftelse, tex "cashen mottagna paketet har lagts på lådan"

Det fick jag aldrig även fast dom skrev det. Nu gick det fort och smidigt endå så klagar inte på det.

Men det gäller alla shoppar tycker det uppskattas som kund att få en bekräftelse men vissa shoppar jobbar inte så.
2017-01-18, 19:43
Medlem
cnbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Jag skrev till scs att jag gärna tar en bekräftelse, tex "cashen mottagna paketet har lagts på lådan"

Det fick jag aldrig även fast dom skrev det. Nu gick det fort och smidigt endå så klagar inte på det.

Men det gäller alla shoppar tycker det uppskattas som kund att få en bekräftelse men vissa shoppar jobbar inte så.

Såg att det stod högst upp på deras sida när jag handlade av dem i förrgår så jag räknade inte med att det skulle komma någon bekräftelse, vilket det inte gjorde heller

Dunder koks för övrigt hos scs.
2017-01-18, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cnb
Såg att det stod högst upp på deras sida när jag handlade av dem i förrgår så jag räknade inte med att det skulle komma någon bekräftelse, vilket det inte gjorde heller

Dunder koks för övrigt hos scs.

Yes Ok

Ja dom har bra ladd och förtjänar beröm
2017-01-18, 21:27
Avslutad
Fick ett bekräftelsemejl av scs i morse så detta bådar gott, mina herrar!
2017-01-18, 23:11
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Narcos la jag en större leverans på i måndags men fortfarande inte fått hem det.. men dom har alltid skött sig skitbra har ett 20tal beställningar från dom så hoppas det är posten som strulat och jag får det i veckan..

Narcos skickar en kompensation som uppskattas otroligt! Så dom är helgröna som vanligt!
2017-01-19, 12:16
Medlem
Vill skriva en snabb gröning angående apoteksgrossen,
deras MDMA rekommenderas starkt utav mig samt dom andra som har provat det!
2017-01-19, 15:10
Medlem
-lynx-s avatar
någon annan som har problem att komma in på scs sida?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in