Citat:
Ursprungligen postat av
whatifgodseesyou
Tummen upp och 2 omdömen till
Knarkkung*n.se / Ny i spelet men har hittills levererat det jag beställt 2 gånger och schyssta betalnings alternativ som fan! Lite trögare frakt den här gången men gjorde inte mycket för amfetaminet höll en jääävla god kvalitet. Hoppas ni är här för att stanna. Bra utbud i övrigt som är udda och antagligen lockande för många.
Narc*s.biz / Behöver väl inte presenteras så hårt. Duktigt snabba på mail och proffsigt bemötande samma här något trögare frakt än vanligt men det kom i stundens hetta och kokainet är i alla fall för mig det bästa jag testat på nätet. Luktar och smakar en jäävla massa diesel/bensin GRYMT!
Hade älskat att ha dig som kund, spruta på lite bensin på hegget o du köper det rakt av. Bensin/diesel är ingen kvalitetgaranti direkt. Rookie va?
Grönar svenskcentralstimulans ! Bästa kokset på marknaden, det tror jag att alla vi som hållit på ett tag känner. Riktigt vasst! Bra support bakom med för den delen. Förstår inte varför man beställer ifrån andra shoppar som sänkt sin standard. Kokset på scs är så som riktigt bra koks ska vara.