2017-01-13, 12:21
Medlem
outofcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Ok. Du har fått sample på random varor. Nån som fått en "riktig" beställning levererad och hur hitta ni shoppen då sidan reggades för em vecka sen bara? Nyfiken då dom hade några intressanta produkter.
Mvh.

Inget på lådan idag heller!

Ska kolla i brevlådan när ja kommer hem..väntar på ritalin
Senast redigerad av outofcase 2017-01-13 kl. 12:50.
2017-01-13, 13:34
Medlem
uh-huhs avatar
Gröning till Diaman*ensdroger.ne*
2017-01-13, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjor1987
Ey, det är lugnt - tack för förtydligandet. = )

Får välan se vad det kan bli i slutändan. Det finns ju olika möjligheter.

varsågod.

Viktigast är nog att du använder ett betalmedel som går att spärra eller häva köp med. ifall du blir skammad.

Jag uppmanar alla här att betala med kontokort. Kommer varan inte fram så ringer man banken och reklamerar köpet.

Det går tyvär inte med bitcoin - köp.
2017-01-13, 21:30
Medlem
Tummen upp och 2 omdömen till

Knarkkung*n.se / Ny i spelet men har hittills levererat det jag beställt 2 gånger och schyssta betalnings alternativ som fan! Lite trögare frakt den här gången men gjorde inte mycket för amfetaminet höll en jääävla god kvalitet. Hoppas ni är här för att stanna. Bra utbud i övrigt som är udda och antagligen lockande för många.

Narc*s.biz / Behöver väl inte presenteras så hårt. Duktigt snabba på mail och proffsigt bemötande samma här något trögare frakt än vanligt men det kom i stundens hetta och kokainet är i alla fall för mig det bästa jag testat på nätet. Luktar och smakar en jäävla massa diesel/bensin GRYMT!
2017-01-13, 23:19
Medlem
cnbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou

Knarkkung*n.se / Ny i spelet men har hittills levererat det jag beställt 2 gånger och schyssta betalnings alternativ som fan! Lite trögare frakt den här gången men gjorde inte mycket för amfetaminet höll en jääävla god kvalitet. Hoppas ni är här för att stanna. Bra utbud i övrigt som är udda och antagligen lockande för många.

Narc*s.biz / Behöver väl inte presenteras så hårt. Duktigt snabba på mail och proffsigt bemötande samma här något trögare frakt än vanligt men det kom i stundens hetta och kokainet är i alla fall för mig det bästa jag testat på nätet. Luktar och smakar en jäävla massa diesel/bensin GRYMT!

Imponerande hur ditt konto varit inaktivt i över ett år och sedan magiskt för tre dagar sedan började skriva en jävla massa i Centralstimulantia här på flashback och nu lämnar du strålande omdöme om en shop som du säger lyckats leverera två leveranser när deras domain varit aktiv i 7 dagar..

https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=whois%3aknarkkungen.se&run=t oolpage

Nåja, kanske bara jag som har lite förtroendeproblem när det finns så mycket skräpshoppar på nätet just nu. OT: Var produkterna vakuumförpackade?
2017-01-14, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cnb
Imponerande hur ditt konto varit inaktivt i över ett år och sedan magiskt för tre dagar sedan började skriva en jävla massa i Centralstimulantia här på flashback och nu lämnar du strålande omdöme om en shop som du säger lyckats leverera två leveranser när deras domain varit aktiv i 7 dagar..

https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=whois%3aknarkkungen.se&run=t oolpage

Nåja, kanske bara jag som har lite förtroendeproblem när det finns så mycket skräpshoppar på nätet just nu. OT: Var produkterna vakuumförpackade?

Ja dom är ju faktiskt nya i spelet men 2 leveranser från knarkkungen och så 3-4st från narcos klanderfritt. Bara amfetaminet var vakuum pressat från KK. Sen om man ska vara lite noga och jämföra shoppar så är deras hemsida bra byggd och ingår bra bilder och för att inte nämna sjukt många betalnings alternativ. Hoppas själv på att det håller! Det är som vanligt tiden får visa.
2017-01-14, 03:09
Medlem
Knarkkungen har fungerat kanon för mig och jag gillar att deras paketering är top notch.
Snabb leverans, många betalningsalternativ och bra priser.

Narcos har jag också testat och deras mdma var riktigt bra, har inte testat något annat från dom än men det lär man göra i framtiden.

/Thenewguy
2017-01-14, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outofcase
Inget på lådan idag heller!

Ska kolla i brevlådan när ja kommer hem..väntar på ritalin

Vilken shop har du beställt ritalin från?
Mvh
2017-01-15, 11:19
Medlem
Unniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou

KKs tjack, är det klet/pasta eller torrt pulver?
2017-01-15, 12:15
Medlem
outofcases avatar
Knarkkungen kontaktade mig och sa att vara jag betalt och beställt inte fanns kvar. Eller rättare sagt efter 3 dagar frågade jag var sakerna tar vägen.. efter ett tag sa dem att varorna har tagit slut och det blivit missförstånd. Dem erbjöd 2 gram amfetamin istället. Och det tycker jsg är jävligt reko och moget.. misstag händer alltid men att fixa upp det och.erbjuda en komp ser jag positivt på.. om allt går vägen har denna shop en ofta återkommande kund
Återkommer med eventuell gröning.
Ha det fint.

Ps. Dagens intag.
1 st 90mg metadon
9st 40mg ritalin
1 st 110 mg metadon
7 st 150 mg lyrica
En vodka smirnof
Väntar på 3.5g amf.
Men börjar få kalla fötter

Trevlig helg kamrater!
2017-01-15, 21:39
Medlem
Ghurps avatar
Sugarman är fett röda! Svarar inte på mail och lagt 2700kr på deras ladd. Beställde för 2 veckor sen. Vet det är fler som inte fått sitt därifrån här via PM. Så beställ ej från dom!

Narcos la jag en större leverans på i måndags men fortfarande inte fått hem det.. men dom har alltid skött sig skitbra har ett 20tal beställningar från dom så hoppas det är posten som strulat och jag får det i veckan..
2017-01-15, 23:13
Medlem
Raxxorzs avatar
Har fått mitt från Diamant*nsdrog*r.n*t
(Ny adress efter regeländringen om gratisdomäner)
Som vanligt kan jag rekommendera deras stealth och mig personligen så är deras tjack riktigt bra.
Har även testat deras E (blå spöken) och det är bra drag i dom Rekommenderas skarpt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in