2016-12-28, 22:32
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Också beställt lite från kemisten... Dock är det första gången, men såvitt jag uppfattat de så är de gröna. Snabba på mail också. Om du inte fått någonting så maila igen och dubbelkolla vetja.
förberedd dig på att bli missnöjd,många som inte har fått sina beställningar.Eller efter två veckor
Lita inte på alla i tråden som säger att shoppen är grön sedan berättar om kvaliten och hur bra förpackningen va.
2016-12-29, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
förberedd dig på att bli missnöjd,många som inte har fått sina beställningar.Eller efter två veckor
Lita inte på alla i tråden som säger att shoppen är grön sedan berättar om kvaliten och hur bra förpackningen va.

Känner att jag måste kliva i här. Vilka är "alla som inte fått" ? Känner du många som beställt av kemisten?
Snackar ni om det på jobbet?
Har 10+ beställningar av dom är och känner till "ägaren" , har god kontakt med dom, och dom har försökt få kontakt med dig under hela dagen men inget mail från dig har kommit.
Det är så uppenbart att du jobbar för en konkurent, eller så har du inget liv helt enkelt.
Det är bara kika in på mormor så ser du vilka som är gröna och inte gröna.

En legitim shop som funnits långt innan den ens nämndes på detta forum. Darknet, nattport etc. Att folk hetsar upp och förväntar dagen efter leverans när posten har sina tuffaste vecka på året är också helt befängt.

Jag passa även på att gröna SCS för deras kokain!
2016-12-29, 00:48
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziggy08036
Känner att jag måste kliva i här. Vilka är "alla som inte fått" ? Känner du många som beställt av kemisten?
Snackar ni om det på jobbet?
Har 10+ beställningar av dom är och känner till "ägaren" , har god kontakt med dom, och dom har försökt få kontakt med dig under hela dagen men inget mail från dig har kommit.
Det är så uppenbart att du jobbar för en konkurent, eller så har du inget liv helt enkelt.
Det är bara kika in på mormor så ser du vilka som är gröna och inte gröna.

En legitim shop som funnits långt innan den ens nämndes på detta forum. Darknet, nattport etc. Att folk hetsar upp och förväntar dagen efter leverans när posten har sina tuffaste vecka på året är också helt befängt.

Jag passa även på att gröna SCS för deras kokain!
Såklart du inte skriver något negativt om din väns shop och inte konstigt att du har fått alla dina beställningar därifrån men varje gång jag skriver i tråden så får jag mail av folk som inte har fått sina beställningar och folk som vill att jag ska kontakta ägarna.
2016-12-29, 00:54
Medlem
Vilket tjack är bäst nu? Alla kranar jag använde förut verkar ha lagt av.

/Thenewguy
2016-12-29, 00:59
Medlem
Citat:
Såklart du inte skriver något negativt om din väns shop och inte konstigt att du har fått alla dina beställningar därifrån men varje gång jag skriver i tråden så får jag mail av folk som inte har fått sina beställningar och folk som vill att jag ska kontakta ägarna.

Så, kontakta dom då. Du gör ju inte det. Trots mängder av uppmaningar.

och "alla" som skriver till dig, varför kastar dom inte iväg ett mail själva? Är ju ganska enkelt =)
Senast redigerad av Ziggy08036 2016-12-29 kl. 01:02.
2016-12-29, 01:05
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziggy08036
Så, kontakta dom då. Du gör ju inte det. Trots mängder av uppmaningar.

och "alla" som skriver till dig, varför kastar dom inte iväg ett mail själva? Är ju ganska enkelt =)
Jajamen det är inte speciellt svårt,men nån sa att dom inte svarade,men skriver med dom i skrivande stund men vad kommer de ändra för något kommer ändå få böna o be varje gång jag öppnar brevlådan o hoppas de ligger sen liten påse där,vi få se det har ju bara gått 8 dagar lixom (visst julen var stökig förstår jag ju men har köpt från en annan shop som kom fram på 3 dagar,få hoppas det försvann nånstans i jul kaoset och återkommer till sin rätta destination.
2016-12-29, 11:18
Medlem
käkmuskelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguy
Vilket tjack är bäst nu? Alla kranar jag använde förut verkar ha lagt av.

/Thenewguy
Rekommenderar diamantensdroger.
2016-12-29, 11:22
Medlem
käkmuskelns avatar
Ännu en leverans mottagen från pålitliga Narcos. Upplever kvalitet på ladd som lite bättre än sist, och det har aldrig varit dåligt. Tänk om alla shoppar vore så här bra.

Redo för årets final. Gott slut på er, alla anonyma knarzers.
2016-12-29, 12:05
Medlem
uh-huhs avatar
Nu blir jag orolig,har postnord lagt ner?Har inte sett en postbil på 2 dagar nu
2016-12-29, 13:09
Bannlyst
stor Gröning Till Kemisten, 1 Dags Leverans Och Mkt Bra Paketerat
2016-12-29, 13:09
Bannlyst
Citat:
Nu blir jag orolig,har postnord lagt ner?Har inte sett en postbil på 2 dagar nu

Det verkar bara vara du som inte får någonting, ring posten och fråga?
2016-12-29, 13:33
Medlem
Citat:

Jag känner inte dom men varje gång jag beställt har de alltid svarat på mailen och varit trevliga. Dom är gröna som gräset.

Du är uppenbarligen en konkurrent lyssna inte på denna snubbe.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in