2017-01-19, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -lynx-
någon annan som har problem att komma in på scs sida?

Yes, jag kommer inte heller in.
2017-01-20, 00:27
Avslutad
Kommer in.
2017-01-21, 01:52
Medlem
snedtrippens avatar
Nu har jag undrat över det här så länge så jag måste bara fråga.
Varför köper ni från den här typen utav shoppar? Tycker ni att det är bättre än valfri darknet, isåfall varför då?
Jag tycker att det känns mer riskabelt men det kanske inte ni tycker?
2017-01-22, 01:08
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Grönar svenskcentralstimulans ! Bästa kokset på marknaden, det tror jag att alla vi som hållit på ett tag känner. Riktigt vasst! Bra support bakom med för den delen. Förstår inte varför man beställer ifrån andra shoppar som sänkt sin standard. Kokset på scs är så som riktigt bra koks ska vara.
Svenskcentralstimulans tar 500 kr grammet för amfetamin. Har du eller någon annan här möjligtvis testat deras tjack? 500 spänn är ju hyfsat dyrt, men om det är jävligt potent så gör det väl inte så mycket.

Tänkte bara om någon vet. Pröjsar gärna för starka grejer så det är inga problem på det sättet.

Tack på förhand.
2017-01-22, 06:53
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Svenskcentralstimulans tar 500 kr grammet för amfetamin. Har du eller någon annan här möjligtvis testat deras tjack? 500 spänn är ju hyfsat dyrt, men om det är jävligt potent så gör det väl inte så mycket.

Tänkte bara om någon vet. Pröjsar gärna för starka grejer så det är inga problem på det sättet.

Tack på förhand.

Använder inte tjack! vad skriver dem om tjacket på sidan? kokset är som utlovat. Det stämmer överens med vad dem utger på sidan! Så du kan lita på dem.

Sedan folk som undrar, nej jag får ingen deg eller samples av Scs. Smutsar inte ner ett över tio år gammalt konto för sådant. Ni som vet ni vet!
2017-01-22, 11:25
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Använder inte tjack! vad skriver dem om tjacket på sidan? kokset är som utlovat. Det stämmer överens med vad dem utger på sidan! Så du kan lita på dem.

Sedan folk som undrar, nej jag får ingen deg eller samples av Scs. Smutsar inte ner ett över tio år gammalt konto för sådant. Ni som vet ni vet!
Okej, tack för svar! Dom skriver att dom är direktimportör och att det är outblandat.

Jo, jag tror nog faktiskt att det är bra grejer. När jag kollade lite närmare sen i går så såg jag jag att 500 kr var priset för just ett gram. Köpte man mer så blev det direkt billigare per gram. Har full förståelse för att dom inte vill springa och posta enstaka gram stup i kvarten.

Är det bra grejer så är det ju också värt varje krona.

Ha en fin söndag!
2017-01-22, 23:34
Medlem
La en order hos SC på deras tjack & kokain! Är första gången hos SC så får se hur dom sköter sig, verkar lovande & kommer göra en recension för både tjacket och kokainet när det anlänt till lådan
Är väldigt förhoppningsfull eftersom narcos kola är bra enligt mig men SC verkar ha mkt bättre kola
2017-01-23, 09:58
Medlem
Amnias avatar
Skånes lokalnyheter (SVT) pratade i dag om 2 män i Malmö som åkt fast, och ligger bakom en sida som sålt (bl.a.) LSD, Amfetamin och Cannabis via krypterade mail...
2017-01-23, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
La en order hos SC på deras tjack & kokain! Är första gången hos SC så får se hur dom sköter sig, verkar lovande & kommer göra en recension för både tjacket och kokainet när det anlänt till lådan
Är väldigt förhoppningsfull eftersom narcos kola är bra enligt mig men SC verkar ha mkt bättre kola

Kvaliteten är ganska likvärdig, men SC levererar inte 30% undervikt.
2017-01-23, 19:35
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amnia
Skånes lokalnyheter (SVT) pratade i dag om 2 män i Malmö som åkt fast, och ligger bakom en sida som sålt (bl.a.) LSD, Amfetamin och Cannabis via krypterade mail...
Undrar vilken sida det kan ha varit...
2017-01-23, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
Kvaliteten är ganska likvärdig, men SC levererar inte 30% undervikt.
Läste något om att dom vägde Med påsen?

Läste i en anna tråd att 3-MMC och 4-MMC/meph fanns inrikes. 3an hittar jag på Flugan 4an vettefan, hittar ingenstans. Ska ju ha kommit in meph av bra kvalité i utlandet har jag sett.
2017-01-23, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Läste något om att dom vägde Med påsen?

Läste i en anna tråd att 3-MMC och 4-MMC/meph fanns inrikes. 3an hittar jag på Flugan 4an vettefan, hittar ingenstans. Ska ju ha kommit in meph av bra kvalité i utlandet har jag sett.

Japp. Och du får en påse per gram, vilket ger 30% undervikt. Hade de använt en större påse för 2g och uppåt hade det iaf bara blivit 0.5g undervikt oavsett mängd, men de säljer på samma sätt som gatuhustlers gjort i alla tider. Stöd inte deras skitfasoner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in