2017-01-17, 21:04
Medlem
seniormadames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meraki
Du saknar belägg för dina påståenden, du säger att en tjej försökte göra hlr, sedan frågar du oss hur många gärningsmän det var? Det hade väl hon sett om hon var där. Din beskrivning av gm är vag, bokstäver som A medför inte något.

Vaddå det hade hon väl sett? Varför skulle hon se det? Hon var i trakterna och hörde skotten? Ingen bad dig att läsa mina nlägg eller tro på mig. Jag vet vad hon sagt till mig, inget mer Tänker heller inte fråga henne frågor om händelsen.
Citera
2017-01-17, 21:04
Medlem
slickeballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seniormadame
Nej, inte vad jag vet. Men jag tror fortfarande att han hade sina aningar vem GM är.

Vad får dig att tro det?

Påstår din kompis att han levde och var talför efter att ha blivit skjuten med flera skott i huvudet, bl a genom ett öga? Har du sett bilden? Varför undrar du om folk här tror att GM stod bland vittnena?

Vad tror du? Vad tror din "tjejkompis"? Sorry men det här osar bull
Citera
2017-01-17, 21:05
Medlem
seniormadames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-hund temporär
Under förutsättning att de arabiska och därför extra otillförlitliga vittnesbeskrivningarna av händelseförloppet stämmer:

Menar du att HLR-hjältinnan utförde sitt värv efter att BO blivit skjuten i bål och ben, och att BO då yppade sina sista ord, varpå GM återvände för att slutföra avpolletteringen medelst huvudskott?

För med minst ett grovkalibrigt pistolskott i huvudet framifrån genom ögat brukar man inte säga så mycket. Gurglande kan iofs förväxlas med arabiska.

Jag har ingen aning tyvärr, jag vet bara att hon försökte med HLR och vad hans sista ord var.
Citera
2017-01-17, 21:06
Medlem
AussieRedMans avatar
Känns som detta har väckt folkets vrede i förorterna, 2 oskyldiga unga killen på kort tid.
Vi får hoppas att detta var vändningen på våldet.

https://www.facebook.com/islam.nu/videos/1458721644161479/
Citera
2017-01-17, 21:06
Medlem
seniormadames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slickeball
Vad får dig att tro det?

Påstår din kompis att han levde och var talför efter att ha blivit skjuten med flera skott i huvudet, bl a genom ett öga? Har du sett bilden? Varför undrar du om folk här tror att GM stod bland vittnena?

Vad tror du? Vad tror din "tjejkompis"? Sorry men det här osar bull

Jag vill inte veta vad hon tror, hon gick söka hjälp av läkare nästa dag. Så dåligt mår hon.
Varför får jag inte undra om GM stod bland vittnena?
Citera
2017-01-17, 21:07
Avslutad
Citat:
Jag har ingen aning tyvärr, jag vet bara att hon försökte med HLR och vad hans sista ord var.
Man kan inte prata efter ett skott genom ögat.
Citera
2017-01-17, 21:08
Medlem
Citat:
För det första var det en tjej som hittade honom och försökte göra hlr, innan han dog skrek han " jag vill inte dö" . Trots hlr så hann han slockna så sluta spekulera

Men nu var det den anonyme fotografen som själv påstod detta i en intervju med media.
Jag vet ingenting om vem som egentligen gjorde vad mer än att A lämnade in BOs telefon.
Varför han hade den har jag ingen aning om. Men han lämnade in den och var även på förhör.
Citera
2017-01-17, 21:08
Medlem
seniormadames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramspuss
Man kan inte prata efter ett skott genom ögat.
Som sagt, jag vet inte om skotten i ansiktet kom före eller efter. Ni kan ju prata med henne istället. Bara skrev vad jag visste om det vore till hjälp men folk ska ifrågasätta allt.
Citera
2017-01-17, 21:10
Medlem
Citat:
Vaddå det hade hon väl sett? Varför skulle hon se det? Hon var i trakterna och hörde skotten? Ingen bad dig att läsa mina nlägg eller tro på mig. Jag vet vad hon sagt till mig, inget mer Tänker heller inte fråga henne frågor om händelsen.
Innan han dog skrek han "jag vill inte dö"

Han hade fått ett eller flera skott i huvudet. Hur kunde han tala? Absolut, Ahmed var ett underbarn, men detta påstående är över all förväntan.

Han dog i hennes armar

Enligt Sydsvenskan dödförklarades Ahmed på sjukhuset, där han även identifierades.
Citera
2017-01-17, 21:11
Medlem
HasseOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Jag var lite snabb i vändningarna när jag sökte efter hans namn bland alla FUPar, domar etc. i min dator. Han finns med i FUPen, men inte som misstänkt utan för att han stod som registrerad ägare till en bil som förekom i utredningen som mördaren ska ha använt sig av (har bara skummat snabbt). Abdulaz*z stod som ägare till omkring 1000 bilar vid tillfället.
Tack för svaret. Låter inte som den vassaste kniven i lådan.
Citera
2017-01-17, 21:11
Medlem
seniormadames avatar
Citat:
Innan han dog skrek han "jag vill inte dö"

Han hade fått ett eller flera skott i huvudet. Hur kunde han tala? Absolut, Ahmed var ett underbarn, men detta påstående är över all förväntan.

Han dog i hennes armar

Enligt Sydsvenskan dödförklarades Ahmed på sjukhuset, där han även identifierades.
Kanske ambulanspersonalen fick liv i honom, gubben jag vet inte.
Citera
2017-01-17, 21:12
Medlem
5549s avatar
Citat:
Det gör dom flesta faktiskt.

Men det låter otroligt att han skulle skrikit några sista ord med en kula i hjärnan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in