2017-01-17, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seniormadame
För det första var det en tjej som hittade honom och försökte göra hlr, innan han dog skrek han " jag vill inte dö" . Trots hlr så hann han slockna så sluta spekulera
Källa?
Citera
2017-01-17, 20:43
Medlem
Citat:
För det första var det en tjej som hittade honom och försökte göra hlr, innan han dog skrek han " jag vill inte dö" . Trots hlr så hann han slockna så sluta spekulera
Enligt tidningar så var det två personer som gjorde HLR
Citera
2017-01-17, 20:43
Medlem
seniormadames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meraki
Källa?

Känner tjejen och hon mår inte speciellt bras efter händelsen kan jag säga.
Citera
2017-01-17, 20:44
Medlem
seniormadames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Enligt tidningar så var det två personer som gjorde HLR

Ja, jag vet inte om det var en eller två elr tre, vet iallafall att han dog i hennes armar
Citera
2017-01-17, 20:44
Medlem
Citat:
Känner tjejen och hon mår inte speciellt bras efter händelsen kan jag säga.
Hade den andra personen redan stuckit när hon kom då?
Citera
2017-01-17, 20:47
Medlem
seniormadames avatar
Tror inte att han var beredd på att bli skjuten, inte ens i närheten. Så han måste ha gjort någon väldigt arg. Någon i hans cirkel har golat till GM, vart han befinner sig och när han är framme. Jag hoppas att polisen hittar de inblandade i A´s telefon. Många vet vem gm är, ni kan kontakta polisen eller skriva här anonymt.
Citera
Medlem
Citat:

Skjuten två ggr i huvudet på nära håll???

Nja...
Citera
Medlem
Vet inte om detta blivit postat tidigare men 02.30 minuter in i klippet pratar BO om "de busiga eleverna"

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=96&artikel=6274259
Citera
2017-01-17, 20:48
Medlem
seniormadames avatar
Citat:
Hade den andra personen redan stuckit när hon kom då?
Det kan jag tyvärr inte svara på, vet bara att hon direkt försökte göra HLR men det hjälpte inte. Hans sista ord var " VILL INTE DÖ SNÄLLA HJÄLP MIG".
Citera
2017-01-17, 20:50
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseO
På vilket sätt förekom han där?

Jag var lite snabb i vändningarna när jag sökte efter hans namn bland alla FUPar, domar etc. i min dator. Han finns med i FUPen, men inte som misstänkt utan för att han stod som registrerad ägare till en bil som förekom i utredningen som mördaren ska ha använt sig av (har bara skummat snabbt). Abdulaz*z stod som ägare till omkring 1000 bilar vid tillfället.
Citera
2017-01-17, 20:50
Medlem
Citat:
Det kan jag tyvärr inte svara på, vet bara att hon direkt försökte göra HLR men det hjälpte inte. Hans sista ord var " VILL INTE DÖ SNÄLLA HJÄLP MIG".
Så hemskt! All styrka till henne som var så modig!
Citera
2017-01-17, 20:53
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Om ett sim-kort är inblandat måste ju mobilsamtrafiken dagarna före visa en del riktigt viktig info.

Samtalstrafiken är inte nödvändigtvis sparad av operatören och dessutom, om så vore, så finns ingen tillgång till innehåll i SMS.

Nu tror jag dock inte att SIM-kortet saknas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in