Citat:
Ursprungligen postat av
max02
Körde med Tevez och Quaresma, allt gick som en dans på rosor fram till att jag bytte upp mig till deras in forms. Då var de inte lika heta. Sålde och köpte deras NIF igen och tåget kunde börja rulla på nytt. Har en hel del cash på banken, hade kunnat köpa flera IF spelare, men lika bra köra med ett lag för 40k. Ingen mening försöka jaga de dyraste spelarna öht, tyvärr. Handikappet existerar helt klart, sen får folk säga vad de vill.
Säger precis som Wierd. Aldrig upplevt det där med handikapp och tror inte ett skit på det. Har tänkt att jag kanske får känna på det ibland när jag mött lag som haft +/- 10 ratings på laget men det har känts likadant i spelet. Jag spelar bra mycket bättre ju mer jag uppgraderar mitt lag. Hade en dålig period innan TOTY och började köra med ett av mina första billiga lag fungerade så sjukt bra innan. Då gick de fan ännu sämre, funkade i de lägre divisionerna men mot bättre motstånd höll det inte. Ju bättre lag desto bättre spel. Angående IF så jag upplevt skillnaden till det bättre på mer eller mindre alla jag testat, kan inte komma på någon som jag känt varit sämre eller ens jämlik. Du hade inte testat IF Kante själv? Stor skillnad tyckte jag. Fährmanns POTGS-kort var sjukt mycket bättre än hans NIF med. Andra riktigt bra kort-uppgraderingar: Salah, Diego Costa, Verratti, Insigne, Immobile, Sokratis mfl.
Sen finns det ju dåligt och bra gameplay, där man känner viss fördröjning i spelet men det beror inte på något handikapp. Idag har de varit för jävla gött att lira, flytit på perfekt hela kvällen.