2017-01-15, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Spelat med båda och jag älskade hans vanliga kort MEN helvete vad bra hans IF-kort är. Märkte extremt stor skillnad. Kommer nog behålla det genom hela spelet, vill inte spela utan honom längre

Samma här och jag tycker exakt som du! Kommer aldrig sälja honom om han inte får en TOTS som man kan få råd med. Även Matuidi movember är galet bra för mig, dom två är ungefär likadana men Kante har mer pace och Matuidi har bättre skott.
Citera
2017-01-15, 23:33
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barreh90
Hallå där!! Har testat alla formationer men jag lyckas alltid att fastna för 5-2-1-2.. ytterbackar med funktionell teknik, bra skott och passningfot. det är något jag föredrar.

http://www.futhead.com/17/squads/3923290/

Nästa sak som jag ska åtgärda är att fixa en bra partner till lukaku. Förslag ? Gärna en som går på djupet ofta, stark, snabb och bra avslutare.

Måste bara säga fy fan vilket djur han är lukaku..

http://www.futhead.com/17/squads/3923290/
Vardy IF!
Citera
2017-01-15, 23:35
Medlem
Vurte3Ns avatar
Hoppas någon kan hjälpa mig, blir tokig snart.

Jag lirar serie A och vill gärna ha Higuains IF kort så har slängt ihop en elva SBC exakt enligt futbin för att få en IF lirare. Det enda som skiljer är att jag har Bas Dost (82) istället för Lozano (81) resten är alltså helt identiskt men får ta mig fan bara 83 i rating hur jag än gör? Hur löser jag detta?
Citera
2017-01-15, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Hoppas någon kan hjälpa mig, blir tokig snart.

Jag lirar serie A och vill gärna ha Higuains IF kort så har slängt ihop en elva SBC exakt enligt futbin för att få en IF lirare. Det enda som skiljer är att jag har Bas Dost (82) istället för Lozano (81) resten är alltså helt identiskt men får ta mig fan bara 83 i rating hur jag än gör? Hur löser jag detta?

Det är vissa kombinationer som man ska ha när man försöker göra SBC. Så du behöver en 81 istället för Dost. Men chansen att du får Higuain är minimal så om du har lite coins skulle jag inte gjort den
Citera
2017-01-15, 23:47
Medlem
Vurte3Ns avatar
Ah okej! Då stoppar jag in en 81 istället!

Har en del coins så det är ingen fara, har en del IF och 83+ har bara köpt 3 spelare resten hade jag, tar gärna perisic också 😃
Citera
2017-01-15, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Ah okej! Då stoppar jag in en 81 istället!

Har en del coins så det är ingen fara, har en del IF och 83+ har bara köpt 3 spelare resten hade jag, tar gärna perisic också 😃

Har gjort 2 sånna där och fick Ben yedder och Sczezny, ska nog göra ett par till imorrn.
Citera
2017-01-16, 00:00
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Har gjort 2 sånna där och fick Ben yedder och Sczezny, ska nog göra ett par till imorrn.

Kul när det finns mumsiga kort som passar ens lag! lirar Icardis TIF nu men sjukt sugen på att pröva Higuain
Citera
2017-01-16, 00:49
Medlem
Fan asså behöver hjälp här.. sitter på messis blåa kort.. och så har jag 1,2 mill.. vill självklart ha Messis toty. Går för 3mill. Hur fan göra? Sälja Messis blåa nu känns dumt. Köpte för 1,75 och priset är nere på 1,5. Vad är mest strategiskt för att få tag på fanskapet?
Citera
2017-01-16, 01:07
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Utveckla.

Vad finns det att utveckla?
Citera
2017-01-16, 01:08
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Vad finns det att utveckla?
Varför är hans NIF bättre än hans IF?
Citera
2017-01-16, 01:15
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Varför är hans NIF bättre än hans IF?

Körde med Tevez och Quaresma, allt gick som en dans på rosor fram till att jag bytte upp mig till deras in forms. Då var de inte lika heta. Sålde och köpte deras NIF igen och tåget kunde börja rulla på nytt. Har en hel del cash på banken, hade kunnat köpa flera IF spelare, men lika bra köra med ett lag för 40k. Ingen mening försöka jaga de dyraste spelarna öht, tyvärr. Handikappet existerar helt klart, sen får folk säga vad de vill.
Citera
2017-01-16, 01:17
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Körde med Tevez och Quaresma, allt gick som en dans på rosor fram till att jag bytte upp mig till deras in forms. Då var de inte lika heta. Sålde och köpte deras NIF igen och tåget kunde börja rulla på nytt. Har en hel del cash på banken, hade kunnat köpa flera IF spelare, men lika bra köra med ett lag för 40k. Ingen mening försöka jaga de dyraste spelarna öht, tyvärr. Handikappet existerar helt klart, sen får folk säga vad de vill.

Okej handikappet får stå för dig, jag personligen tror inte på det.
Om nu handikapppet existerar, varför spelar inte "proffsen" med sämre lag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in