2017-01-27, 13:03
Medlem
RolfRolands avatar
[quote=ONLYFIFA|59729478]
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Tror tvärtom att EA tjänar enorma pengar på Boraslegend m.fl. som är ett ansikte utåt för EA i och med sina youtube-kanaler.

Är hyfsat säker att Boraslegend får X antal fifapoints av EA att köpa packs för när spelet släpps. Inte så konstigt att han i de första veckorna av WL hade CR7, Bale, Pogba m.m, kolla de tidigare videorna han har släppt.

Anledningen att när han och de andra som är "sponsrade" gör sina galna pack openings får det genast genomslag hos oss vanliga som följer deras youtube-konton. Eller när de visar upp sina galna lag får vi andra dödliga ett behov att köpa mer packs för att kunna uppgradera våra lag.

OBS! jag har givetvis inga bevis för detta att de får en massa fifapoints men tror mig minnas att det har nämnts om det när man hängde på FOL's klassiska IRC-chatt för några år sedan. Och ja jag har sett videon när han vinner div 1 med ett silverlag.[/QUOTE

Du vet om att du är väldigt mycket off topic va? Han skrev Boråslegend som ett exempel. Det är välkänt att deras bästa spelare får fifa points gratis. Kallas för investering.

Men nu var de ju inte vad vi pratade om, skitsamma..
Vad menar du? Jag hade ju fetmarkerat en rad i citeringen: Vem tjänar som de på? Inte Boraslegend iallafall.. han tar sitt första lag och går till div1. och tog diskussionen vidare från det.

Passar det inte så skit i att kommentera?
Citera
2017-01-27, 13:07
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Vad är skillnaden i priserna mellan guld 3 guld 2 och guld 1 på monthly awards??
Hittar inte info om det ..
Här ser du hela listan (Monthly är längst ned på sidan): http://www.fifauteam.com/fut-champions-rewards-fifa-17/
Citera
2017-01-27, 13:12
Medlem
Citat:
Här ser du hela listan (Monthly är längst ned på sidan): http://www.fifauteam.com/fut-champions-rewards-fifa-17/

Ja men enligt den står det samma pack på alla 3? Verkar ju skumt kan nån bekräfta?

Då behöver man ju inte anstränga sig för att nå guld 1 när guld 3 ger samma pack
Citera
2017-01-27, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whtvs
Tjena gubbar! Hoppas WL flyter på bra.

Tänkte köra på ett nytt lag efter helgen. Vad tror ni om det här?

https://www.futbin.com/17/squad/1428225

Kom gärna med förslag!
Beroende på hur mycket coins du har så kan du förbättra din backlinje. I första hand så kan du byta ut en av dina madrid mittbackar mot smalling sedan sagna mot walker, i andra hand så kan du sätta in de gea istället för navas om du sätter in smalling, sen så skulle jag bytt ut varane och pepe mot ramos! Hoppas att det inte blev krångligt, tyckte om ditt mittfält och anfall goa gubbar där!
Citera
2017-01-27, 13:22
Medlem
[quote=RolfRoland|59729658]
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Vad menar du? Jag hade ju fetmarkerat en rad i citeringen: Vem tjänar som de på? Inte Boraslegend iallafall.. han tar sitt första lag och går till div1. och tog diskussionen vidare från det.

Passar det inte så skit i att kommentera?

Du bytte diskussion för att det ska passa dig. Ingen har nekat det du skrev
Citera
2017-01-27, 13:24
Medlem
Citat:
Ja men enligt den står det samma pack på alla 3? Verkar ju skumt kan nån bekräfta?

Då behöver man ju inte anstränga sig för att nå guld 1 när guld 3 ger samma pack
Jag tycker att skillnaden är stor mellan guld 1 o guld 3, du får 24 sällsynta spelare i 2 paket för guld 1. För guld 3 så får du megapaket och 12 sällsynta spelarpaket. Megapaketet kan ju innehålla kondition och annat skit som inte ger så mycket coins. Så satsa på guld 1, brukar få en spelare som är 84-86 rating i de paketen. Sist fick jag willian han gick då för 65k, så det är ändå hyfsat bra pris
Citera
2017-01-27, 13:25
Medlem
Citat:

Gå till Fut champion menyn och tryck på fyrkant. alltså show details.
Samma plats där du ser schema och leaderbords där du ser din nuvarande WL rank.

Tryck inte på play match utan tryck på fyrkant så dyker alla priser upp
Citera
2017-01-27, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Jag tycker att skillnaden är stor mellan guld 1 o guld 3, du får 24 sällsynta spelare i 2 paket för guld 1. För guld 3 så får du megapaket och 12 sällsynta spelarpaket. Megapaketet kan ju innehålla kondition och annat skit som inte ger så mycket coins. Så satsa på guld 1, brukar få en spelare som är 84-86 rating i de paketen. Sist fick jag willian han gick då för 65k, så det är ändå hyfsat bra pris

Ja weekly är skillnad men pratar om Monthly?
Citera
2017-01-27, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Gå till Fut champion menyn och tryck på fyrkant. alltså show details.
Samma plats där du ser schema och leaderbords där du ser din nuvarande WL rank.

Tryck inte på play match utan tryck på fyrkant så dyker alla priser upp

Ser bara weekly awards .

Frågan är alltså vad är skillnaden I pris mellan dom 3 guld rankings i Monthly awards??
Citera
2017-01-27, 13:28
Medlem
RolfRolands avatar
[quote=ONLYFIFA|59729820]
Citat:

Du bytte diskussion för att det ska passa dig. Ingen har nekat det du skrev
Ok... vad är det med attityden?! Torskat inledande matcherna i helgens WL? Ungarna hållit dig vaken under natten? Något annat du vill prata om?

Puss
Citera
2017-01-27, 13:30
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ser bara weekly awards .

Frågan är alltså vad är skillnaden I pris mellan dom 3 guld rankings i Monthly awards??
Tror det ska vara så. Alltså samma i alla guld.
Citera
2017-01-27, 13:31
Medlem
Citat:
Tror det ska vara så. Alltså samma i alla guld.

Ok tack, alltså ett pack med 3 röda TOTW kort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in