2017-01-14, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LineroKillen046
Faktiskt intressant stycke det fetade. Tänkte innan, när jag såg minnesceremonin var det NOLL somalier på plats. Och det finns ett stort antal av dem i Rosengård och omringande områden som Seved där det kryllar av dem. Tyckte det var riktigt underligt faktiskt tänkte "bara mestadels araber som hedrar offret". Kan det va en somalie som skjutit Ahmed?

Han snubben med mask på minnes ceremonin var neger ju??
Citera
2017-01-14, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Vittnen som var på plats rätt fort efter som tog bilden.

Hur vet du det
Citera
2017-01-14, 23:47
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreasmm
Äh, fast här får du väl ge dig. Hade du inte varit förbannad själv ifall någon ungdom i din närhet just hade blivit mördad av ett as som fortfarande gick fri och sen satt det folk på internet och delade bilder på liket? Du hade varit största trevliga myskillen själv?

Tycker fan det är sanslöst hur folk håller på. En 16-åring har blivit bragd om livet och det går en hel del mördare fria i Malmö, en stad som har total förstörts av all MENA-invandring och tokeri.

Vet inte om det är så hänsynsfullt mot BO att hota mörda folk på samma sätt som hände BO.
Citera
2017-01-14, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
https://www.youtube.com/watch?v=sGy4VaCT9NI

Vid 1:00 Att man själv har gått på den jävla skolan alltså...
Till och med de själva förstår vilket problem de ställer till med.

På en av minnessidorna skriver ett stolpskott:
Citat:
Dena Malmö och Sverige äcklar mig wallha
Svaret är klockrent:
Citat:
Det e inte fel på Sverige , felet ligger i oss
https://www.facebook.com/groups/732295186921429/?fref=ts
Citera
2017-01-14, 23:50
Medlem
NeroX90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannee
Vet inte om det är så hänsynsfullt mot BO att hota mörda folk på samma sätt som hände BO.

Men det tillhör det goda våldet, vet du.
Citera
2017-01-14, 23:50
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Hur vet du det

För att bilden spreds rätt kvickt via Snapchat, står tidigare i tråden.
Citera
2017-01-14, 23:55
Medlem
andreasmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannee

Och du kan inte förstå ifall en människa skriver något sådant i affekt? Någon som fått en nära vän mördad på det viset, samtidigt som en mördare fortfarande går fri och ser folk som sprider bilder på liket?

Nu gillar jag inte babbar själv men lite jävla medförståelse kan man faktiskt ha. Att göra en grej av det där är bara löjligt. Problemet med oss svenskar är just att man istället rycker på axlarna och visar inga känslor alls när ens folk, land och nära och kära blir totalt rövknullat och förstört.
Citera
2017-01-14, 23:56
Medlem
Pungsnoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raggdoll3
Tror att GM pga ålder får en skaplig rabatt på straffet..
Ja.

Spelar gärningsmannen/männen att de är flyktingar/välfärdsökare samt är 15år så får de nog gå fria
En klapp på axeln.
Citera
2017-01-14, 23:59
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Jag tror snarare att Polisen vid det här laget har namnen på en eller båda GM. Det har förmodligen anonyma tipsare sett till. Så polisiärt uppklarat tror jag det här mordet kommer att bli.

Däremot är jag tveksam till om någon kommer att kunna bindas juridiskt till dådet. Svårigheterna därvidlag är väl kända.
Ja så är det nog med alla dessa mord. De kriminella invandrarna är förhärdade brottslingar som förstår hur slipsten hos svenska polisen och domstolar skall dras. Sen jobbar dom ju i klaner, falanger eller gäng som har vattentäta skott.

En som tycker sig ha anledning att plocka väck en motståndare får det gjort av sina kamrater och kan på så sätt skaffa sig ett förstklassigt alibi. Sen spelar det ingen som helst roll att alla inklusive många i FB-trådar vet vem som begärt mordet utfört. Finns det inga bindande bevis så finns det heller inget åtal eller dom utan endast ett kortare förhör.

Av anledning som jag här ovan anfört så fortsätter därför mördandet då den mördades gängmedlemmar etc. inte nöjer sig med att svenskt rättsväsende står maktlöst.
Citera
2017-01-14, 23:59
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreasmm
Och du kan inte förstå ifall en människa skriver något sådant i affekt? Någon som fått en nära vän mördad på det viset, samtidigt som en mördare fortfarande går fri och ser folk som sprider bilder på liket?

Nu gillar jag inte babbar själv men lite jävla medförståelse kan man faktiskt ha. Att göra en grej av det där är bara löjligt. Problemet med oss svenskar är just att man istället rycker på axlarna och visar inga känslor alls när ens folk, land och nära och kära blir totalt rövknullat och förstört.

Finns inga ursäkter för å hota mörda folk med automatvapem speciellt inte eftersom BO har mördas på detta sätt. Skulle likväl kunna vara han som mörda BO.
Citera
2017-01-15, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EinsteinsBror
Har någon tänkt på en koppling till nyårsaftonnatten 2011 då ännu en skötsam 15åring sköts till döds i Rosengård? Kan GM finnas i hans familj eller släkt?

En tämligen lättkränkt GM?

Motivbilden är förmodligen rätt tramsig...
Citera
2017-01-15, 00:01
Medlem
MalmoPoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeroX90
Vet man om det är GM som tagit den bild som spridits på bland annat Snapchat? I ett sådant fall bör det knappast vara omöjligt att kolla upp både det ena och det andra kring avsändaren.

Ryktet säger den som tog bilden heter Ahmed men kallas Ahmed får pga hans krulliga hår. Vet någon om han kallats in till förhör pga detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in