2017-01-14, 23:30
Medlem
Bilden har spridits runt till vilken snorunge som helst. Alla har sett den. Men den borde fortfarande inte läggas upp här hursomhelst. Även jag har sett den. Den är vidrig. Den människan som tog bilden är en extremt äcklig människa som ens har hjärta och ta en sådan bild och skicka runt den.
Citera
2017-01-14, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crime.News.Goinge
http://www.expressen.se/kvallsposten/mordade-ahmeds-sista-minuter-finns-pa-film/

Jaha? Och det skulle vara konstigt? När Malmöpolisen medvetet rövknullar sina källor och vittnen... Vad förväntar man sig?

http://www.sydsvenskan.se/2015-06-05/polisen-rojde-misstankt-kalla-i-bombutredningen--smygkontrollerade-polismans-te

Om polisen läcker om sina källor är det givetvis förgörande. Men kan inte boende i Rosengård och vittnen vissla någon annan stans. På Flashback tex. Det kommer inte att räcka för att fälla någon i en rättegång men det kan räcka för att ta in någon.

Om det nu är ett kärleksdrama kan det knappast involvera tunga kriminella.
Citera
2017-01-14, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Jag tror snarare att Polisen vid det här laget har namnen på en eller båda GM. Det har förmodligen anonyma tipsare sett till. Så polisiärt uppklarat tror jag det här mordet kommer att bli.

Däremot är jag tveksam till om någon kommer att kunna bindas juridiskt till dådet. Svårigheterna därvidlag är väl kända.

Jag tror tvärtom.

GM verkar inte vara den vassaste kniven i lådan, till skillnad från den liknande händelsen för ett par år sedan så var det upplyst, vittnen, förmodligen ett jävla tjatter på mobilen också. Och en glasklar motivbild. Särskilt det sistnämnda bekräftar bilden av en rätt pantad kille.

Gripen inom ett kvartal. Livstids fängelse för mord, i både tingsrätt och hovrätt, tippar jag på.
Citera
2017-01-14, 23:31
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sniss
När hans vänner (?) skriver att de ska tömma en automatkarbin i munnen på folk som har bilder på offret börjar man ju genast fundera på hur helylle han egentligen var?
Normalt folks kompisar har ju inte automatkarbiner och hotar folk på en minnessida direkt..

Vilken huvudvärk för aftonhoran som vill framställa thugen ett som helgon.
Citera
2017-01-14, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fecesentusiasten
Börjar med och mer undra om inte den här bilden är en trådsanning som slutligen snappat upp av media och nu även upprörda kriminella som tydligen ska fylla folks munnar med automatkarbin.

Hade den funnits så hade den varit ute för länge sedan. Kan vi återgå till att diskutera relevant information istället? Var BO homosexuell? Är AM inblandad? Vem är den mytomspunne galningen som polisen har blivit tipsade om?
Vi drar slutsatsen att gärningsmannen är latent homosexuell -piccolan blir ett annat sätt att få kicken -ett sätt att nå den andre, utan att avslöja sin egen läggning. ja du vet.
Citera
2017-01-14, 23:34
Medlem
Raggdoll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiofemman
Jag tror tvärtom.

GM verkar inte vara den vassaste kniven i lådan, till skillnad från den liknande händelsen för ett par år sedan så var det upplyst, vittnen, förmodligen ett jävla tjatter på mobilen också. Och en glasklar motivbild. Särskilt det sistnämnda bekräftar bilden av en rätt pantad kille.

Gripen inom ett kvartal. Livstids fängelse för mord, i både tingsrätt och hovrätt, tippar jag på.

Tror att GM pga ålder får en skaplig rabatt på straffet..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Vilken huvudvärk för aftonhoran som vill framställa thugen ett som helgon.

När dom äntligen trodde att dom hittat ett oskyldigt offer liksom..
När ska media lära sig att rent belastningsregister i en förlorad förort inte säger ett skit om en människan leverne längre?
Samhället har ingen kontroll på dessa orter längre..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franknitti
Vad har vi lärt oss av detta ?
Integrationen i detta land har misslyckats än en gång ,, har funkat helt ok fram till balkankriget .. Nu sen invasionen efter Irak kriget så är det fullständigt haveri på alla fronter
Kurder , syrianer och irakier fullständigt våldtar hela landet och systemet
Albanerna håller tillbaka .. Men kommer gå ur kriget som vinnare ,, svensken står o tittar på med byxorna nere o sitter o drar i den sure bakom datorn ...lol
Mer poliser säger svennebananledet !! Dom kanske kommer gripa fler men straffen är fortfarande semester i detta landet för en stor del av araberna .. Lol..men om jag ska tillföra nått till tråden så är det snack om att Ahmed förnedrade en brud som på senare tid vatt ihop med en somalier som är riiiiktigt sjuk ... Vi får se

Faktiskt intressant stycke det fetade. Tänkte innan, när jag såg minnesceremonin var det NOLL somalier på plats. Och det finns ett stort antal av dem i Rosengård och omringande områden som Seved där det kryllar av dem. Tyckte det var riktigt underligt faktiskt tänkte "bara mestadels araber som hedrar offret". Kan det va en somalie som skjutit Ahmed?
Citera
2017-01-14, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Ska vi gissa på att vi inte kommer få något signalement på GM denna gång heller?

behövs inte, finns inga svenskar i rosengård iallafall
Citera
2017-01-14, 23:36
Medlem
NeroX90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LineroKillen046
Faktiskt intressant stycke det fetade. Tänkte innan, när jag såg minnesceremonin var det NOLL somalier på plats. Och det finns ett stort antal av dem i Rosengård och omringande områden som Seved där det kryllar av dem. Tyckte det var riktigt underligt faktiskt tänkte "bara mestadels araber som hedrar offret". Kan det va en somalie som skjutit Ahmed?

I så fall får vi aldrig veta det. Att först helgonförklara Ahmed i bland annat Aftonbladets kanaler för att därefter visa att en Somalie är skyldig... Nae, det går inte.
Citera
2017-01-14, 23:39
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barkbitare
Har man råd med en sån jacka, som han har på bilden, då är man inte en "blatte bland blattarna".Där finns pengar!!!! En vanlig svennefamilj med sex söner har inte råd med en sån jacka!!!!!
Vart kommer pengarna ifrån?
Leta där, så hittar ni svaret på mordet, ,,,,, gissar jag.

Jackan kommer ifrån personrån av svensk, alternativt köpt för kriminella pengar eller alternativ 3 fejkkopia.
Citera
2017-01-14, 23:39
Medlem
NeroX90s avatar
Vet man om det är GM som tagit den bild som spridits på bland annat Snapchat? I ett sådant fall bör det knappast vara omöjligt att kolla upp både det ena och det andra kring avsändaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in