2017-01-14, 23:40
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarMarius
Fortfarande ingen bild här och den är ju bekräftad redan så vad händer med Flashback egentligen.
Lägg den i MGB om ni inte vågar här.

Sånt vill man alltid se

Bilden sprids väl mest bland blattarna i rosengård inte riktigt det klientelet som hänger på flashback.
Citera
2017-01-14, 23:40
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
ja det finns märkliga människor, det är en sjuk dragning dessa personer lider av.
Antingen är de unga-dåraktiga, är de äldre så lider de av allvarlig störning. Beklagligt.

Ungefär som när alla fick för sig att sprida en bild med en 5 åring med huvudet ner i sanden?

Jag är som bekant emot att bilden läggs upp men tror nog det handlar om en "detektivisk läggning" samt en reality check snarare än att runka åt en hs'ad tonåring.
Citera
2017-01-14, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raggdoll3
Tror att GM pga ålder får en skaplig rabatt på straffet..

Är han under 21?
Citera
2017-01-14, 23:41
Medlem
Citat:
ja det finns märkliga människor, det är en sjuk dragning dessa personer lider av.
Antingen är de unga-dåraktiga, är de äldre så lider de av allvarlig störning. Beklagligt.

Det som är mest irriterande är att jag VET att bilden kommer ligga uppe inom de närmsta dagarna... Malmösnorungar är horungar. Bokstavligen. Bor i Malmö själv. Min bror får inte umgås med blattar. Förlåt men om jag säger att det inte är blattar som förstör Malmö så vet ALLA här att jag ljuger. Dom kom, förstörde samhället. Det är vidrigt. Man borde stannat kvar i länder där det var krig istället så hade man kunnat skjuta runt där istället.
Citera
2017-01-14, 23:42
Medlem
Citat:

Den som tog bilden är en sådan människa.
Jag bryr mig inte om bilden delas här, kan lova att jag sett värre saker men jag kommer antagligen inte klicka på en eventuell länk. Att intresset finns är inget konstigt och det behöver inte innebära att det är en person med någon störning alls. Döden har och kommer fortsätta att vara ett område för nyfikenhet.
Om det sen sitter någon och drar i den sure till gore, då snackar vi allvarlig störning.
Citera
2017-01-14, 23:42
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeroX90
Vet man om det är GM som tagit den bild som spridits på bland annat Snapchat? I ett sådant fall bör det knappast vara omöjligt att kolla upp både det ena och det andra kring avsändaren.

Vittnen som var på plats rätt fort efter som tog bilden.
Citera
2017-01-14, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sniss
När hans vänner (?) skriver att de ska tömma en automatkarbin i munnen på folk som har bilder på offret börjar man ju genast fundera på hur helylle han egentligen var?
Normalt folks kompisar har ju inte automatkarbiner och hotar folk på en minnessida direkt..

Det är väl rimligt att tro att Ahmeds kompisar är i samma ålder som han själv ungefär. Det de säger är knappast genomtänkt, och de lider av samma intellektuella omognad som ett stort antal av trådens "debattörer" (som med ålderns rätt ändå borde veta bättre). Dessutom lär kompisarna vara både chockade och ledsna.

Det är inte rimligt att lägga någon större vikt vad som sägs i stunden, tror jag. Däremot kanske det går att snappa upp vissa detaljer? Har själv inte Facebook, så ...
Citera
2017-01-14, 23:43
Medlem
andreasmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Trevliga polare Ahmed hade..

Inte så konstigt att han själv drabbats av nån liknande spelevink kanske?

Äh, fast här får du väl ge dig. Hade du inte varit förbannad själv ifall någon ungdom i din närhet just hade blivit mördad av ett as som fortfarande gick fri och sen satt det folk på internet och delade bilder på liket? Du hade varit största trevliga myskillen själv?

Tycker fan det är sanslöst hur folk håller på. En 16-åring har blivit bragd om livet och det går en hel del mördare fria i Malmö, en stad som har total förstörts av all MENA-invandring och tokeri.
Citera
2017-01-14, 23:44
Medlem
NeroX90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Vittnen som var på plats rätt fort efter som tog bilden.

Tack. Idioter.
Citera
2017-01-14, 23:44
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SashaK
Det som är mest irriterande är att jag VET att bilden kommer ligga uppe inom de närmsta dagarna... Malmösnorungar är horungar. Bokstavligen. Bor i Malmö själv. Min bror får inte umgås med blattar. Förlåt men om jag säger att det inte är blattar som förstör Malmö så vet ALLA här att jag ljuger. Dom kom, förstörde samhället. Det är vidrigt. Man borde stannat kvar i länder där det var krig istället så hade man kunnat skjuta runt där istället.

https://www.youtube.com/watch?v=sGy4VaCT9NI

Vid 1:00 Att man själv har gått på den jävla skolan alltså...
Till och med de själva förstår vilket problem de ställer till med.
Citera
2017-01-14, 23:45
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LineroKillen046
Faktiskt intressant stycke det fetade. Tänkte innan, när jag såg minnesceremonin var det NOLL somalier på plats. Och det finns ett stort antal av dem i Rosengård och omringande områden som Seved där det kryllar av dem. Tyckte det var riktigt underligt faktiskt tänkte "bara mestadels araber som hedrar offret". Kan det va en somalie som skjutit Ahmed?
Det beror nog på att de är sunnimuslimer och är lite knussliga med att hedra en shiamuslim som jag antar Ahmed var då han och familjen kommer från Najaf?
Citera
2017-01-14, 23:46
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LineroKillen046
Faktiskt intressant stycke det fetade. Tänkte innan, när jag såg minnesceremonin var det NOLL somalier på plats. Och det finns ett stort antal av dem i Rosengård och omringande områden som Seved där det kryllar av dem. Tyckte det var riktigt underligt faktiskt tänkte "bara mestadels araber som hedrar offret". Kan det va en somalie som skjutit Ahmed?
Förutom om man tittar på händerna på den maskerade mannen....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in