2017-01-14, 00:05
Medlem
tugboatbobs avatar
POTM Zlatan var väl värd att göra, köpte honom för 340k för någon vecka sedan, samt alla svenska spelare. Resten av SBC-spelarna som krävdes fanns redan i klubben sen tidigare, bara Turan och Bacca som behövde köpas in. Kanté, Otamendi, Marchisio, och 4 84-ratade lirare i rewardpaketen!

Men jävLar vilken skillnad på Zlatan det är, ser inte mycket ut på kortet, men det känns! Har testat både NiF och IF och inte riktigt fått det att funka, men 12mål och 5 assist på de 8 inledande matcherna i WL säger annat! Känns som att dribbla med en 2 meter lång Messi!
Citera
2017-01-14, 00:50
Medlem
52 öppnade paket senare från alla SBC's och en enda walkout i sista paketet. Lloris.... förväntade mig inget blått kort men något bättre hade man ju kunnat hoppas på bland de drygt 300-400 spelare som öppnades. Inte heller ett enda TOTW-kort. Fick Matic, Smalling, Varane, Höwedes som kostar lite granna. Resten skit och åter skit. Jaja... det var spännande fram tills nu iaf
Citera
2017-01-14, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
52 öppnade paket senare från alla SBC's och en enda walkout i sista paketet. Lloris.... förväntade mig inget blått kort men något bättre hade man ju kunnat hoppas på bland de drygt 300-400 spelare som öppnades. Inte heller ett enda TOTW-kort. Fick Matic, Smalling, Varane, Höwedes som kostar lite granna. Resten skit och åter skit. Jaja... det var spännande fram tills nu iaf
ja usch. Fasar för att bli lika besviken efter mina 60+ av diverse guldpaket som jag tänkt öppna imorgon... Återkommer med mitt resultat.
Citera
2017-01-14, 00:57
Medlem
Nerfar dem packen när det är som nu toty?
Citera
2017-01-14, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
ja usch. Fasar för att bli lika besviken efter mina 60+ av diverse guldpaket som jag tänkt öppna imorgon... Återkommer med mitt resultat.

Finns ju tyvärr risk för det. Sett en del stora öppningar i veckan på nätet för 50,000-100,000 FIFA points där det inte blivit jättebra paket, mer än jag fick men har ju inte spenderat lika mycket direkt... Gick ändå in med inställningen att jag inte trodde på något bra men fan va besviken jag är nu ändå haha. Får nog bli att göra några fler SBC under helgen och öppna lite till. De har legat rätt billigt på SBC-ligorna ikväll ser det ut som. Många som låg under 100k totalt för en hel liga. Såg nu att några klivit över det igen. Har iofs gjort alla de bästa paketen. Har mest kvar silverplaket, Gold pack och Gold pack premium. Kanske inte värt det, skall väl till ett mirakel att få något i dem sketpaketen.
Citera
2017-01-14, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen

Vet man ens om gamla paket kan innehålla toty kort då?
Någon som kan bekräfta? Någon som fått TOTW spelare ifrån gamla paket?
Senast redigerad av laxus 2017-01-14 kl. 01:21.
Citera
2017-01-14, 01:31
Medlem
Bestämde mig för att lämna äckliga PES för gott runt jul och inhandlade FIFA. Köpte några points ikväll och fick Higuain IF 91 i ett sånt där mellan kampanj paket. Sedan fick jag Dybala 4 paket efter. Hade en del coins att inhandla med så det fick bli ett Serie A lag. Lär behöva ett tungt lag då jag inte är riktigt haj på det här med FIFA ännu.

Så här blev det

https://www.futbin.com/17/squad/1171445

Citera
2017-01-14, 01:40
Medlem
Dontpressmybutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxus
Vet man ens om gamla paket kan innehålla toty kort då?
Någon som kan bekräfta? Någon som fått TOTW spelare ifrån gamla paket?

Det funkar om man sparar gamla garanterad TOTW-paket. Om man inte tycker om nuvarande TOTW kan man vänta till en man tycker om. Så jag antar att det bords vara så med vanliga paket också?
Citera
2017-01-14, 01:54
Medlem
EnLitenFryss avatar
40 packs senare. Två walkouts, Alaba och Alexis. Inte fy skam men ändå inget blått eller svart kort. Bara glad att jag inte lagt några coins på detta.
Citera
2017-01-14, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dontpressmybutt
Det funkar om man sparar gamla garanterad TOTW-paket. Om man inte tycker om nuvarande TOTW kan man vänta till en man tycker om. Så jag antar att det bords vara så med vanliga paket också?

Jag vet inte. Om jag känner EA rätt så ska man inte få något lätt. Hade inte förvånat mig att dom tar bort chansen för rare kort på gamla paket
Citera
2017-01-14, 02:09
Medlem
Qirrens avatar
Zlatans sbc kan bli billig om Lindelöf kritar på för United nu i veckan. Hehe.
Citera
2017-01-14, 03:14
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Amen hur fan gör du? Jag torskar alltid. Har 4 straffläggningar så långt i WL och har torskat alla... Målisen går alltid rätt
Man kan se vilket håll straffläggaren ska skjuta åt på sättet han springer. Jag brukar själv ha svårt att se det varje gång men det är så iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Köper inte allt snack. Går alltid bättre för mig ju bättre lag jag har. Samtidigt har jag spelat dåligt med Messi/Ronaldo på draft men då har det snarare varit jag som trott att spelarna bara ska kunna promenera igenom backlinjen bara för att de har över 90 i rating.

Spelar just nu med detta lag: https://www.futbin.com/17/squad/1110247 och är det i särklass bästa laget jag haft. Slår Musa/Remy/Butland alla dagar i veckan.
Skulle hellre få möta ditt lag än det som du säger det slår. Körde med ett lag med bästa möjliga backlinjen från Serie A. Suarez på topp osv. Man märkte att t.ex Suarez hade nåt speciellt, var rolig att spela med. Men torskade hela tiden ändå. Gameplay kändes konstigt. Gick tillbaka till mitt på pappret 10x sämre lag. Vunnit 8matcher i rad sen dess och man känner att spelet beter sig på ett helt annat sätt
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-01-14 kl. 03:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in