2016-10-05, 00:20
Medlem
bara för mig spelaranvisningar verkar försvinna när man stängt av spelet o startar igen?
Citera
2016-10-05, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damfotboll
Har du testat Dybala som CF? Han är ju en go lirare, bra acc och springer snabbt med boll!
bakom har han Nainggolan och Marchisio som båda har High/High (är det för mycket?)
sen Insigne och Cuadrado som kan bryta in från kanterna

bara provat honom som lånespelare..men var bra för mig som ST
Citera
2016-10-05, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
bara för mig spelaranvisningar verkar försvinna när man stängt av spelet o startar igen?

Medium/Mediim har Dybala.. bra för en CF?
Citera
2016-10-05, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
bara provat honom som lånespelare..men var bra för mig som ST

Går han "ner sig" om man ändrar chemistry style till CF? Hans skills och speed är ju klart bättre än Higuains och som CF kan man väl kosta på sig att ha medium/medium när man har torpeder på kanterna
Citera
2016-10-05, 00:29
Medlem
Citat:
Går han "ner sig" om man ändrar chemistry style till CF? Hans skills och speed är ju klart bättre än Higuains och som CF kan man väl kosta på sig att ha medium/medium när man har torpeder på kanterna

inte en aning, testa
Citera
2016-10-05, 01:33
Medlem
eshkoshkas avatar
Helvete vad beroendeframkallande SBC är. Hade det inte varit för delayen, skadorna och stuttering-lagget så hade spelet varit 10/10, typ.
Citera
2016-10-05, 03:06
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Helvete vad beroendeframkallande SBC är. Hade det inte varit för delayen, skadorna och stuttering-lagget så hade spelet varit 10/10, typ.
Vilka SBC är värda att köra på tycker du? Sterling blev lite dyrt för min del, vad "lönar" sig bäst?
Citera
2016-10-05, 03:11
Medlem
C0ws avatar
Robben eller Reus till följande lag: http://www.futbin.com/17/squad/56543 ?

Har packat Milik och Gaitan OTW-kort, är väl smartast att vänta tills de går upp lite? De bör rimligtvis gå upp för varje IF spelarna får. Milik verkar vara sjukt bra för Napoli men det verkar gå lite sämre för Gaitan...

Och fan vad dåligt att man måste ha hybrid för weekend-tournament (eller vad det nu än heter). Kommer det alltid vara så eller ändrar de requirements efter varje tournament?
Citera
2016-10-05, 04:13
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Måste få in Cuadrado och Insigne, formation spelar ingen roll längre! Vem av mina mittfältare är värd att offras? Pjanic,Marchisio eller Nainggolan? Klarar inte av att spela så centralt
Varför inte testa en 4141/4411? Har alltid lirat med 433 i olika varianter men det har helt enkelt inte gått för mig såhär långt, ska inte säga att det går bra nu med jag kan ju vinna i vart fall... Funderar själv på att splasha cash på en dyr Cm, vem av Nainggolan eller Marchisio rekommenderar du mest?
Citera
2016-10-05, 06:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Vilka SBC är värda att köra på tycker du? Sterling blev lite dyrt för min del, vad "lönar" sig bäst?

Dom vanliga; Hybrid Leagues, League and Nation Hybrid ger trevliga packs för varenda squad builder + en saftig för att man göra alla i dom två.
Citera
2016-10-05, 07:10
Medlem
C0ws avatar
Har sålt av mitt bundes-lag. Ska sälja lite småkort till, när allt är sålt kommer jag ha drygt 600k. Säljer jag OTW-Gaitan och OTW-Milik också så kommer jag ha ca 700k. Tror dock att det är bättre att vänta med dessa... åtminstone med OTW-Milik iallafall.

Nu är frågan om man ska köpa ett nytt lag redan nu eller sitta på coinsen och försöka få dem att växa. Har iallafall försökt slänga ihop ett lag med Griezmann och Reus. Har lite svårt att bestämma mig för Lewa/Griezmann och Reus/Robben. Griezmann och Reus är bland mina största favoriter irl, så lutar åt dem för tillfället.

Hur är det med weekend-turneringarna, kommer det alltid krävas hybridlag? Nu är gränsen på 6 spelare per liga. Hade annars kunnat tänka mig att köra endast Bundesliga eller ett La Liga-lag med Reus som LW/LF + Rode som CM för chem.

Detta är vad jag får ihop med Griezmann + Reus: www.futbin.com/17/squad/63001
Skulle vilja ha någon som är bättre än Vela, men han ser ut att vara den bästa som finns bortsett från Messi och Bale... Några synpunkter?

Lewa & Robben: www.futbin.com/17/squad/63010

Vilket av lagen är bättre?

Annars kan någon som orkar gärna slänga ihop ett lag för 6-700k som klarar av requirementsen för weekend-turneringen (max 6 spelare från 1 liga i startelvan).
Citera
2016-10-05, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Har sålt av mitt bundes-lag. Ska sälja lite småkort till, när allt är sålt kommer jag ha drygt 600k. Säljer jag OTW-Gaitan och OTW-Milik också så kommer jag ha ca 700k. Tror dock att det är bättre att vänta med dessa... åtminstone med OTW-Milik iallafall.

Nu är frågan om man ska köpa ett nytt lag redan nu eller sitta på coinsen och försöka få dem att växa. Har iallafall försökt slänga ihop ett lag med Griezmann och Reus. Har lite svårt att bestämma mig för Lewa/Griezmann och Reus/Robben. Griezmann och Reus är bland mina största favoriter irl, så lutar åt dem för tillfället.

Hur är det med weekend-turneringarna, kommer det alltid krävas hybridlag? Nu är gränsen på 6 spelare per liga. Hade annars kunnat tänka mig att köra endast Bundesliga eller ett La Liga-lag med Reus som LW/LF + Rode som CM för chem.

Detta är vad jag får ihop med Griezmann + Reus: www.futbin.com/17/squad/63001
Skulle vilja ha någon som är bättre än Vela, men han ser ut att vara den bästa som finns bortsett från Messi och Bale... Några synpunkter?

Lewa & Robben: www.futbin.com/17/squad/63010

Vilket av lagen är bättre?

Annars kan någon som orkar gärna slänga ihop ett lag för 6-700k som klarar av requirementsen för weekend-turneringen (max 6 spelare från 1 liga i startelvan).
Inträdeskraven varierar från dag till dag. Jag kvalade in med ett BPL-lag.

Om du kollar i kalendern så står kraven för varje dag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in