Citat:
Öppna filen i paint eller liknande och dra en svart fyrkant över ansiktet på dem. Klart. Handlar bara om att det är oschysst att lägga upp bilder på andra människor på internet.
För jag vet ju självklart hur man blurrar ansikten, eller hur?
Citat:
Jag? Det är ju du som vill ha hjälp. Du måste komma på ett bättre förslag isf. Återigen, jag är inte din betjänt som ska lägga all energi på att komma på hur jag ska hjälpa dig på ett sätt som passar precis dig. Det får du komma på.
Du måste komma med ett bättre förslag än det här, är jag rädd.
Citat:
Var i mitt förslag ljuger du? Bilderna är ju verkliga. Bilderna ska få dem att tro saker men det är ju deras eget problem, du ska inte ljuga om saker. Min visningsbild är en bild från Dubrovnik, då kanske de tror att jag reser mycket. Det gör jag inte alls, jag reser typ aldrig och den där bilden var från en semesterresa som min gammelmoster betalade för släkten när hon fyllde 65, och är enda gången jag lämnat Sverige de senaste fem åren. So what? Jag har inte sagt att jag reser mycket, det är bara den tolkningen en del kanske gör av bilden.
Det har jag ju. Jag kommer troligtvis att ha ännu fler när jag verkligen börjar med nätdejtingen igen (om jag gör det). Blir det inte ganska pinsamt om jag faktiskt lyckas komma ut på en dejt med en tjej och hon märker att jag har ljugit om mig själv?
Citat:
Du ser bra ut på balkongbilderna och de är inte oanvändbara. Det är bara det att jag försöker maxa det bilderna ska säga. En uppenbar porträttbild på en balkong skriker ju om att du gått ut och bett någon fota dig, hemma. Jag försöker som sagt förtälja mer saker med bilderna. Jag vill ge en bild av en aktiv person med vänner som har humor och självdistans.
De låter väl okej, antar jag, men vad är det för fel på de där balkongbilderna? Jag trodde att du gillade dem?
Citat:
Jag var rädd för att flytta till Linköping. Jag kände inte någon där.
Jag är rädd för att åka till Linköping. Jag känner ju inte ens någon där.
Citat:
Vad är "allt annat"? Sätt ord på det. Vad är det som ska gå fel? Eller vänta, jag kan ställa ledande frågor så svarar du JA eller NEJ.
Alltså, det är egentligen inte Imiron som oroar mig. Det är precis allt annat.
Är du rädd för att komma bort på tåget (typ åka fel, för långt eller liknande)?
Är du rädd för att inte kunna åka från tågstationen till där jag bor (att du ska komma bort)?
Är du rädd för att du ska bli rånad/misshandlad/våldtagen/mördad på vägen?
Är du rädd för att du ska bli rånad/misshandlad/våldtagen/mördad av någon på festen?
Är du rädd för att du ska ha tråkigt?
Är du rädd för att att folk ska vara elaka mot dig, t.ex. säga taskiga saker?