2017-01-10, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Okej tack för info, det här var ju goda nyheter låter ju precis som något som skulle passa som
handen i nya vinterhandskarna.. nästa kur Bromazepam inc, ska bli spännande...

Berätta gärna sedan vad du tyckte
Citera
2017-01-10, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr2cool
Hej, kanske fel tråd att posta i men jag tog 2st serbiska samt 200mg tram, samt en öl.
För ca 40min sedan, och det enda jag känner är ölen?

Bör jag ta fler? (har ett "limited supply" så att säga)

(snortade förövrig en, och tugga en)

tramen tuggades också, det var depot

mvh

tolerans nivå?
Citera
2017-01-10, 06:57
Medlem
Håller frontin e313 samma höga kvalite som dom gjorde för något årsedan eller vad tycker ni?
Citera
2017-01-10, 18:16
Medlem
mr2cools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
tolerans nivå?

Den är låg.

Men det slog på hårt efter jag tog en shot vodka (ca 8cl)
Tror det var för att jag var lite stissig men vodkan gjorde susen !

mvh
Citera
2017-01-10, 22:35
Medlem
Flaskpostenss avatar
Några xanor, några öl, någon lina tjag och några feta bongar Nu mår man
Citera
2017-01-11, 14:33
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens

Min favorit kombo, tjo eller bra koks, till xanor+alkohol.
Dock lagt ner allt förutom xanoren+alkoholen.
Får se om och när man återkommer, svårt när man är nära vän med vänner som sitter på dunder koks o diverse, men va tvungen, för min egen del bla, att lägga ner.
Njut på!

Tänkte trappa ner xanoren och alkoholen, svårt dock när man gått på det dagligen, alkoholen 2-7 dagar veckan sen xanor/andra benso 7 av 7 dagar i veckan, i 10+år. Ja det blir en jävligt tuff käftsmäll som kommer dröja länge länge.

Stesolid till nertrappning av alkoholen och xanoren antar jag? Ashtons manual antar jag är bästa?
Eller har ni några inputs?

mvh Z
Citera
2017-01-11, 14:44
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens

Vänta nu lite, varför dra tjack samtidigt man är på Xanor? Brukar man inte använda Xanoren för att landa på tjack racet? Eller hur blir effekten när både Alpran och affet kickar in?? Aldrig testat affe förr, men har vänner som har gjort det..
Nyfiken.
Citera
2017-01-11, 17:35
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Vänta nu lite, varför dra tjack samtidigt man är på Xanor? Brukar man inte använda Xanoren för att landa på tjack racet? Eller hur blir effekten när både Alpran och affet kickar in?? Aldrig testat affe förr, men har vänner som har gjort det..
Nyfiken.

Absolut, hade redan käkat några innan polaren kom med några linor Men funkar utmärkt att landa på och även sova frammåt småtimmarna men det är en soft kombo!
Citera
2017-01-11, 17:36
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Får se om och när man återkommer, svårt när man är nära vän med vänner som sitter på dunder koks o diverse, men va tvungen, för min egen del bla, att lägga ner.
Njut på!

Tänkte trappa ner xanoren och alkoholen, svårt dock när man gått på det dagligen, alkoholen 2-7 dagar veckan sen xanor/andra benso 7 av 7 dagar i veckan, i 10+år. Ja det blir en jävligt tuff käftsmäll som kommer dröja länge länge.

Stesolid till nertrappning av alkoholen och xanoren antar jag? Ashtons manual antar jag är bästa?

mvh Z

Låter vettigt, har själv haft uppehåll några månader nu. Men blivit lite benz på slutet, dock ej i den grad att jag skapat tolerans
Citera
2017-01-12, 00:05
Medlem
Hejsan.

Har inte druckit alkohol på flera år.
Stilnoct har jag använt då och då...

Mitt största problem är att mina muskler/skelett blir fort styva. (har haft spruckna kotor, ovh andra benbrott osv efter en bilolycka för flera år sen)

Jag tar tramadol retard 200mg varje morgon. Känner inget av det, men avslappnad blir jag även om det hålls jämnt över dag/natt.

Nu till saken...Jag har fått tag i dessa:
Diazepam....... 10x 5mg
Xanax............ 10x 1mg
Clonazepam... 10x 2mg

Imorgon tänkte jag testa ta lite. Min plan är:

- Tramal tar jag på morgonen som vanligt.

- Ta Xanax (1mg)+Diazepam (5mg) utspädd i 500ml flaska för att dricka upp den enligt behov....Har ingen aning hur snabbt de slår in

- Sen på kvällen tänkte jag ta 1mg Colnazepam + 1mg till beroende hut det känns.

Jag tackar i förväg till dessa som vill förbättra mina intagningar (eller varna....vem vet
Jag kan nämna dessutom att jag väger 115kg och är 190cm lång.
MItt mål är att inte bli altför hög men lite flummig. Att slippa tänka på all skit som jag har upplevt är ju ett stort plus
Citera
2017-01-12, 00:51
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Njut på!

mvh Z

Svårt att slå den känslan man får av koks,xanor och alkohol! Kung! Tror du kommer ha ett helvete framför dig. Jag koksade och drack dagligen i 3 år fram till april med mycket xanor mot slutet. Jag tyckte xanoren var jobbigast att sluta med!

Men kvitt beroendet nu! Tagit ett par tre gånger sen början på april men annars nykter. Nu får jag in den goa oövervinnliga känslan man fick i början på nämda droger.
Citera
2017-01-12, 04:34
Medlem
mr2cools avatar
tjena igen, köpte ett hundra pack 100serbiska, men dom verkar inte göra ett skit, blandar jag med alkohol får jag ett "litet" rus.

Har jag blivit lurad? har tagit ca 10st (tror dom är 1-2mg's)
Bara tagits oralt. Senaste tog jag för cirka 1 timma sedan...

Här har ni bild på dom
http://i.imgur.com/uKzipJG.jpg

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in