2017-01-12, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr2cool
tjena igen, köpte ett hundra pack 100serbiska, men dom verkar inte göra ett skit, blandar jag med alkohol får jag ett "litet" rus.

Har jag blivit lurad? har tagit ca 10st (tror dom är 1-2mg's)
Bara tagits oralt. Senaste tog jag för cirka 1 timma sedan...

Här har ni bild på dom
http://i.imgur.com/uKzipJG.jpg

mvh

Lurad. Omm du inte har en jäääävligt hög tolerans. Florerar mycket skit av dessa i lösvikt nu och gjort ett tag. Man får passa sig.
Citera
2017-01-12, 06:46
Medlem
mr2cools avatar
dom smakar beskt, precis som vanligt, men får lixom ingen effekt.
Endast när dricker sprit känner jag av de.

Kan vara tolerans också, tagit i 3-4´per dygn nu i snart 1 vecka (kan inget om tolerans nivåer)

(Kan också tilllägga att jag får dom av inte av mohammed, utan utav en svensk kille, och vissa har blivit hel pajjade)

Men jag tror det är för att jag inte gör någonting, sitter och ser serie, känner det endast när jag går på toa.

Ska köra på en rejäl laddning imorgon 20st, o se om det händer något ingen sprit.

Tack För svar
Senast redigerad av mr2cool 2017-01-12 kl. 06:51.
Citera
2017-01-12, 08:10
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr2cool
dom smakar beskt, precis som vanligt, men får lixom ingen effekt.
Endast när dricker sprit känner jag av de.

Kan vara tolerans också, tagit i 3-4´per dygn nu i snart 1 vecka (kan inget om tolerans nivåer)

(Kan också tilllägga att jag får dom av inte av mohammed, utan utav en svensk kille, och vissa har blivit hel pajjade)

Men jag tror det är för att jag inte gör någonting, sitter och ser serie, känner det endast när jag går på toa.

Ska köra på en rejäl laddning imorgon 20st, o se om det händer något ingen sprit.

Tack För svar

Finns kopior av ksalol som är lösa.. men ja, om du har tagit dom i en vecka i så fall vilken dosering har du använt?
Ta det lugnt, kör på blister nästa gång du handlar 100 pack
Citera
2017-01-12, 21:01
Medlem
mr2cools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Finns kopior av ksalol som är lösa.. men ja, om du har tagit dom i en vecka i så fall vilken dosering har du använt?
Ta det lugnt, kör på blister nästa gång du handlar 100 pack

Doserar inte på det settet, jag bara dricker folkisar o tar då och då, men uppskattningsvis 4-5.

från ca kl 18 till 06.

Jag tror att jag är van vid boosten från alkoholen och cannabis, nu tar jag dom endast (plus folkisar då)
Så man får ju inte det ultimata ruset man vill ha, och sitter o svettas

mvh

P.S
dom var ej fake, tog 5 på tom mage o vart helt snurrig
Citera
2017-01-13, 13:46
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Svårt att slå den känslan man får av koks,xanor och alkohol! Kung! Tror du kommer ha ett helvete framför dig. Jag koksade och drack dagligen i 3 år fram till april med mycket xanor mot slutet. Jag tyckte xanoren var jobbigast att sluta med!

Men kvitt beroendet nu! Tagit ett par tre gånger sen början på april men annars nykter. Nu får jag in den goa oövervinnliga känslan man fick i början på nämda droger.

Starkt av dig!
För min del vart det dock koks xanor imovane alkohol och röka.
Som sagt kung känsla!
Jaja en dikeskörning, upp på banan igen, ah det väntas ju komma mer goda saker ikväll, hm..

Men ska trappa ner drickandet och xanoren, är inte beroende av dom andra go sakerna.
Tips på nedtrappning med hårt drickande och 6mg+ xanor/dag 10år? Dock inte drickandet men väldigt hårt supande 2-7 dagar i veckan 5-7år.
Fuck vet själv hur illa det är, men håller mig ok ändå tycker ja, man lär sig leva med det antar jag.
PZ Z
Citera
2017-01-13, 19:30
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Starkt av dig!
För min del vart det dock koks xanor imovane alkohol och röka.
Som sagt kung känsla!
Jaja en dikeskörning, upp på banan igen, ah det väntas ju komma mer goda saker ikväll, hm..

Men ska trappa ner drickandet och xanoren, är inte beroende av dom andra go sakerna.
Tips på nedtrappning med hårt drickande och 6mg+ xanor/dag 10år? Dock inte drickandet men väldigt hårt supande 2-7 dagar i veckan 5-7år.
Fuck vet själv hur illa det är, men håller mig ok ändå tycker ja, man lär sig leva med det antar jag.
PZ Z

Jag var i en liknande situation, lyckades sluta med benso på egen hand, det tog nästan ett år.

Kolla vad som vilken dos i stesolid som är jämförbar med dina xanor och byt, sedan trappa ner 1-2mg/vecka eller ibland upp till 3 v, tar extremt lång tid.. brukar inte ha tålamod men ville verkligen sluta rätt motiverad...

Drickandet kanske är svårast trots allt, har jag inte lyckats med, men minskat ner kraftigt,tänkte vara nykter ofta iaf 2017...
Citera
2017-01-15, 00:49
Medlem
Vet att alkohol boostar effekten av benso, men förlänger det effekten?
Citera
2017-01-19, 00:10
Medlem
RyanBroslings avatar
Tjena,

Har ett parti nyinköpta xanor och undrar ifall, effekten oralt är bättre än att krossa ner för att sedan snorta det?

Tack
Citera
2017-01-19, 01:37
Medlem
hejalla glada

, behöver lite guide for optimal rus,

i skåpet:
100 ksalol
50 flunisar 1mg.
200lyrica/150mg
100st roche 2mg svenska.
pris på allt det där 5k varje månad.sedan några år tillbaka.

(iktorivil harjagpå recept,'x antal ¨år sedan 2mg, men nu 3mg per dag, löneförjning på ikto avd)
och diverse sömnmedel,varierat mellan,, som stilnoct, imovane, men halucion är det aktuella receptet.
har även en varning i journalen x antal år tillbaka benzo misssbruk. men har spelat med bättre kort med skötsamhet, med läkarn. metamina mot ADD,harjag också dessutom.

huvudfrågan, råder det någon korstolerans mellan benzo preparaten? syftar mest på Ksalol vs dom övriga benzo (skåpet/recepten(

hur hade ni gjort?

tacksam för svar
Citera
2017-01-19, 01:50
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyanBrosling
Tjena,

Har ett parti nyinköpta xanor och undrar ifall, effekten oralt är bättre än att krossa ner för att sedan snorta det?

Tack

Ta dom oralt ist
Citera
2017-01-19, 02:55
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Hur farligt är xanor? Tagit det drygt ett år och enda läkarna tjatar om är ssri som förstör min hjärna totalt. Ska försöka trappa ner på xanor då jag köper det olagligt (serbiska ksalol) och har inte mycket pengar. Tänkte gå till beroendeenheten för vill testa KBT och då får man inte gå på benso enligt läkarna.

Men då ssri inte funkar för mig är jag orolig över att jag kommer gå på benso restem av livet. Hur farligt är detta? Lär inte överdosera men tänkte mer på hur det kommer påverka mig fysiskt? Kan jag dö i förtid t.ex om jag hållt på 20år?
Citera
2017-01-19, 11:48
Medlem
Vet inte om jag postar på rätt plats, men mod får väl flytta eller kasta i papperskorgen.
Nu till min fråga: Är en vanlig Svenne som tyvärr blivit alltför involverad i min Pundargrannes liv sen hon ramlade, men jag får åtminstone lära mig div uttryck jag inte kände till tidigare.
Hon frågade mig t ex om jag hade "Blister" hemma o syftade då på Xanorstavar på 2mg. När jag förvirrat försökte fatta vad hon menade o förklara att "blister" endast är en form av förpackning så blev hon asförbannad och påstod att det minsann hette så i hennes kretsar.
Gör det det eller är hon bara korkad?
Vill gärna veta så jag kan hänga med i hennes samtal- eller snarare monologer som upprepas ad nauseam.
Ha det gott o käka försiktigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in