2012-10-22, 13:53
Medlem
Spliffmeisters avatar
Vem fan betalar 20 kr/st för en serbisk ksalol?
Citera
2012-10-23, 15:27
Medlem
TablettMaskins avatar
Vad är ett rimligt pris för ett 100-pack xanor 1mgare av märket interdrugs. Läst rätt positiva recensioner på dessa.
Det jag undrar är att jag har käkat piller likvärdiga stesolid innan. Hur mkt är 1mg xanor motsvarande 5mg stesolid?
Samt är ruset något skillnad, är någon bättre än den andra. Verkar det på olika sätt eller är det helt enkelt samma effekt till största del?
Eller ja rus och rus, är mot ångest och jobbiga tankar jag tar skiten.
Citera
2012-10-23, 15:32
Medlem
TablettMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TablettMaskin
Vad är ett rimligt pris för ett 100-pack xanor 1mgare av märket interdrugs. Läst rätt positiva recensioner på dessa.
Det jag undrar är att jag har käkat piller likvärdiga stesolid innan. Hur mkt är 1mg xanor motsvarande 5mg stesolid?
Samt är ruset något skillnad, är någon bättre än den andra. Verkar det på olika sätt eller är det helt enkelt samma effekt till största del?

"0,5 mg xanor är lika med 10 mg stesolid men valium har ju mycket längre halveringstid och inte samma "kick" i påslaget fast trots det tycker jag diazepam slår riktigt snabbt (15-20 min för mig) och 10 min för xanor typ sen är det ju mer muskelavlappnande med diazepam."
Hittade svar på min egen fråga längre bak i tråden. Är Xanor bättre mot ångest, samt återstår frågan om ett rimligt pris för ett 100pack av märket interdrugs 1.0mgare.

PEACE OUT
Citera
2012-10-23, 15:52
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister

Bor man i norrland så betalar man minst 20 om man inte köper 70st+.
Citera
2012-10-23, 16:45
Bannlyst
Blivit erbjuden alprazolam 2mg gador från en webbshop. (ska vara från USA)

Är det bra tryck i dessa eller är det bara att skippa?

Tacksam för snabba svar
Citera
2012-10-24, 13:52
Medlem
Förlåt om jag lånar tråden skulle bara vilja veta om jag kan få lämna urinprov eller blodprov på psyk imorgon utan förvarning för det ?
har käkat lite xanor vid sidan om och börja nojja av nån anledning när jag nu fått ny läkare och ska träffa henne imorgon ....är ren i papperna och vill fortsätta va det nojjar jag i onödan eller få dom ta urin/blodprov hur som helst utan förvaning ?
Citera
2012-10-24, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Priset brukar väl ligga runt 10kr/st vid större köp annars 15kr/st.
Är det lite akut så skulle jag absolut tänka mig att betala 20kr/st.
Citera
2012-10-24, 21:05
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TablettMaskin

Tänkte just fråga om någon med erfarenheter av "interdrugs" 1 mg - > 1 mg alpra är ju alltid 1 mg alpra, men fråga gällde just om det är så... Aldrig hört talas om märket, men fått nys nu.
Citera
2012-10-28, 21:59
Medlem
deyys avatar
Ah, skönt att återigen ha tagit lite xanor. Toleransen måste verkligen ha sjunkit rejält nu efter två månaders uppehåll. 2mg och jag känner absolut av pillrerna!
Citera
2012-10-28, 22:03
Medlem
Maunss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Ah, skönt att återigen ha tagit lite xanor. Toleransen måste verkligen ha sjunkit rejält nu efter två månaders uppehåll. 2mg och jag känner absolut av pillrerna!

Gott attt höra. flumma vidare
Citera
2012-10-28, 22:37
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Tänkte just fråga om någon med erfarenheter av "interdrugs" 1 mg - > 1 mg alpra är ju alltid 1 mg alpra, men fråga gällde just om det är så... Aldrig hört talas om märket, men fått nys nu.
En kompis hade en jävla massa interdrugs innan han åkte in nyss, jag gillar inte alpra men visst höll dom sina 0,5 mg som dom skulle, det tvivlar jag inte på.. bjöd en annan kompis som kom bakis en helg han har ingen tolerans alls på benso tar bara sub i vanliga fall han blev som en ny människa på 1 mg sen var i ute och cyklade en halv dag i sommras och knaprade x, köpte glass och sen sub
Citera
2012-10-29, 11:56
Medlem
Bibringarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Jo på benzo snackar man ju år, om man ätit i år vill säga...
Mr får jag fråga, om man nu som jag väljer att självmedicinera sig med Xanor depot 1 mg och upjohn55. Lägger mig på en låg dos och tar enbart i syfte att dämpa min svåra oro. Är det då enligt din och andra som läsers mening värt att må bra, skaffa gott jobb m.m som hör till mitt mål, i ett par år för att sedan söka sig till en läkare som hjälper en att trappa ner.

Ifall nu AT på flera år följer undrar jag lite hur denna kmr kännas? Trots den hjälp jag förväntar mig ifrån vården så förstår jag hur jobbigt det lär bli. Men går det uthärda? I utbyte liksom mot allt gott man haft, kanske senare efter en nedtrappning igen lägga sig där å flyta ett par år..
står här och överväger nu
Senast redigerad av Bibringarn 2012-10-29 kl. 12:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in