2015-12-30, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Samma innehåll, olika tillverkare

Ja det jag tänkte , kan har varit en onödigt fråga.
Citera
2015-12-30, 18:22
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Ja det jag tänkte , kan har varit en onödigt fråga.

Frågar man inget får man inget veta
Citera
2015-12-31, 04:48
Medlem
eddiepeddies avatar
Lämnade salivprov för nån vecka sen och fick resultatet förra veckan. Var positivt på klonazepam, alprazolam & oxsepam.
Grejen är den att jag bara tagit såna blåa och 4 ikto veckan innan.
Är ju massa annat i dessa blåa man köper på gatan. Fick höra igår från en 100% säker källa att hans blåa innehöll asbest!!
Nån mer som hört mer om detta?
Köper mest blåa för det är dom som finns mest av och är billga.
Men vill inte få i mig massa skit.
Ska ju bara vara alprazolam i dom!
Verkar som dom stoppar i masss annat då man ska bli riktigt dålig utan och bli mer beroende
Citera
2015-12-31, 10:38
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Lämnade salivprov för nån vecka sen och fick resultatet förra veckan. Var positivt på klonazepam, alprazolam & oxsepam.
Grejen är den att jag bara tagit såna blåa och 4 ikto veckan innan.
Är ju massa annat i dessa blåa man köper på gatan. Fick höra igår från en 100% säker källa att hans blåa innehöll asbest!!
Nån mer som hört mer om detta?
Köper mest blåa för det är dom som finns mest av och är billga.
Men vill inte få i mig massa skit.
Ska ju bara vara alprazolam i dom!
Verkar som dom stoppar i masss annat då man ska bli riktigt dålig utan och bli mer beroende

Ksalol med asbest i har jag då aldrig hört talas om, verkar ju helt sjukt måste blivit kontaminerat vid smuggling eller nått då, vem fan pressar piller med asbest i annars liksom, vad skulle de tjäna till? det är ju inget man kutar å fixar helt enkelt liksom.
Senast redigerad av getbusy 2015-12-31 kl. 10:42.
Citera
2015-12-31, 17:20
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Ksalol med asbest i har jag då aldrig hört talas om, verkar ju helt sjukt måste blivit kontaminerat vid smuggling eller nått då, vem fan pressar piller med asbest i annars liksom, vad skulle de tjäna till? det är ju inget man kutar å fixar helt enkelt liksom.

Är säkert piratkopierade gjorda i nån källare i polen eller nåt. Och dom har ju i vad som helst. Dom jsg åt innan lucia innehöll oxazepam, alprazolam.och nåt mer. Tror du tar korttidsverkande benzos och blandat i så folk blir mer beroende och ännu sjukare med kraftig abstinens efter.
Är väl deras mål. Att man ska bli "hookt".
Har tur för min kontakt hsr riktigt bra som är riktiga Ksalol med.
Citera
2015-12-31, 18:05
Medlem
Opiatisen1988.016s avatar
Hello my peeps lol!
Alltså nu är det så att jag har injicerat i mig 6st. ksalol och jag har fortfarande en del sörja kvar i koppen som jag tänkte lösa upp och filtrera för att förhoppningsvis få ut ett ytterligare rus.
Min fråga är, att bör jag koka ksalolen för ytterligare boost eller räcker det att jag bara rör om i kallt vatten och sen injicerar efter filtrering. Fuck vad jag mår bra nu men jag vill må bättre!
Citera
2015-12-31, 18:07
Medlem
strezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opiatisen1988.016
Hello my peeps lol!
Alltså nu är det så att jag har injicerat i mig 6st. ksalol och jag har fortfarande en del sörja kvar i koppen som jag tänkte lösa upp och filtrera för att förhoppningsvis få ut ett ytterligare rus.
Min fråga är, att bör jag koka ksalolen för ytterligare boost eller räcker det att jag bara rör om i kallt vatten och sen injicerar efter filtrering. Fuck vad jag mår bra nu men jag vill må bättre!

Aldrig IV:at benso men freebase'a några xanor istället? Skön känsla. Gjort så nu i ett par år. Inte varje dag utan ibland bara.
Citera
2015-12-31, 21:13
Medlem
Att injicera eller röka xanor ger väl inget bättre rus? Varför krångla till det? Vill man ha snabbare effekt så krossa de eller låt de smälta i munnen. Det enda jag testat att inte ta oralt är Imovane, men det blev ingen märkbar skillnad trots att biotillgängligheten sägs vara högre rektalt.
Citera
2016-01-01, 01:15
Medlem
eddiepeddies avatar
Ska landa efter en natt på koks (ca 1g).
Har 10st blåa (ksalol), dom ska va bra med.
Hur många behöver jag ta för att bli lugn å skön och sen kunna somna?
Har svenska stavar och lorazepam (temesta) med men vill spara dom.

Ps. Tog 8mg buprenorfin (sub) kl.05 och 4mg vid 15 tiden.
Citera
2016-01-01, 02:44
Medlem
Citat:
Ska landa efter en natt på koks (ca 1g).
Har 10st blåa (ksalol), dom ska va bra med.
Hur många behöver jag ta för att bli lugn å skön och sen kunna somna?
Har svenska stavar och lorazepam (temesta) med men vill spara dom.

Ps. Tog 8mg buprenorfin (sub) kl.05 och 4mg vid 15 tiden.
ta 3 st
Citera
2016-01-01, 02:52
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
ta 3 st

Tog 5st (har rätt hög benz tolerans).
Ska vänta å hoppas dom kickar på bra. Sen njuta av det till Game of Thrones innan jag ska sova.
Citera
2016-01-01, 03:08
Medlem
Citat:
Tog 5st (har rätt hög benz tolerans).
Ska vänta å hoppas dom kickar på bra. Sen njuta av det till Game of Thrones innan jag ska sova.
Godnatt det skall funka!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in