2017-01-10, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clandeztino
Okej ber om ursäkt. Vad är det som får dig att tro att han inte är topsad? Var bodde han?
Är en här itråden. Som skrev att. Han är. Redan avförd spekulera ej mer. Han hyrde. En lägenhet i andra hand. Lassarettsbacken. Av sin bror. .han flytta hem till sina föräldrar på älgvägen .bytt namn mm
Citera
2017-01-11, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
.
Tack för info. Är det så att det är en kostnadsfråga och att det är mkt tidskrävande?
Rent teoretiskt skulle det gå att från registret hämta DNA profil på samtliga prover?
Citera
2017-01-11, 17:44
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PepsPersson
Tack för info. Är det så att det är en kostnadsfråga och att det är mkt tidskrävande?
Rent teoretiskt skulle det gå att från registret hämta DNA profil på samtliga prover?
Ja. Rent teoretiskt skulle det gå att göra en DNA-profil på samtliga prover.
Citera
2017-01-11, 20:49
Medlem
Är ny här och här läst nästan allt om detta. Någonting som gör mig bekymrad är singnalemet på GM. Svartjacka, begiejacka och tröja. Tre "vittnen" som jag vet som har sett troligtvis GM vid trädgårdsföreningen, och vid Lassaretsgatan. Tanten från en bil vid malmslätsvägen, en kvinna sätt en man vid två-tre mornar vid Karl Dahlgensgatan. En person som har sett en vid någon rabat vid karl Dahlgrensgatan. En som har sett en man med bloddiga händer på en buss. En (kvinna?) på denna sida sett en mystisk man i Trädgårdföreningen för några år sedan. Sen har polisen gjort en famtombild som vad jag vet inte är hundra den troliga GM. På efterlyst säger dom att mannen tog vänster direkt mot Ica butiken men andra säger att han gick rakt fram mot TF. Varför kunde inte hunden spåra längre? Pga som vissa tror att han har bytt/ slängt jackan? Mannen som vart utslängt från en fest nära m-platsen har dom fått kontakt med honom? Hur vet man att personen inte är kriminell innan mordet? Hur kunde man missa honom när han gick från åsgatan vid TF till ica (+/- 1 km) ? VARFÖR ÄR ALLT EN STOR PANNKAKA? Någon som kan skriva sina tankar på mina frågor eller någon som vet någe som jag har missat?
Hur kan en dubbelmördare gå fri i närmare 13 år??
Senast redigerad av Risgryn2829 2017-01-11 kl. 20:54.
Citera
2017-01-11, 21:32
Medlem
MossTrumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risgryn2829
***VARFÖR ÄR ALLT EN STOR PANNKAKA? Någon som kan skriva sina tankar på mina frågor eller någon som vet någe som jag har missat?
Hur kan en dubbelmördare gå fri i närmare 13 år??
Polisen vet vem den trolige mördaren är. Han vägrar att låta sig DNA-testas och polsen går inte till botten med spåret, för att skydda GM:s släkt från en sannolik blodshämnd.

Blodshämnd innebär att ngn ur offrets släkt mördar en mansperson i gm:s släkt, eller att de vid sidan om en fällande dom ställer ekonomiska anspråk på gm:s släkt.

Det Nya Sverige!
Citera
2017-01-11, 21:37
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MossTrums
Polisen vet vem den trolige mördaren är. Han vägrar att låta sig DNA-testas och polsen går inte till botten med spåret, för att skydda GM:s släkt från en sannolik blodshämnd.

Blodshämnd innebär att ngn ur offrets släkt mördar en mansperson i gm:s släkt, eller att de vid sidan om en fällande dom ställer ekonomiska anspråk på gm:s släkt.

Det Nya Sverige!
Jo, det låter troligt om en person som av DNA:t att döma kommer från Nordeuropa.
Citera
2017-01-11, 21:38
Medlem
constants avatar
Citat:

Det Nya Sverige!
Har du några som helst belägg för att det är så?
Citera
2017-01-11, 21:39
Medlem
constants avatar
Citat:
Jo, det låter troligt om en person som av DNA:t att döma kommer från Nordeuropa.
Är det inte typiskt västgötar, att syssla med blodshämnd?
Citera
2017-01-11, 21:49
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Är det inte typiskt västgötar, att syssla med blodshämnd?
Jo, västgötar och östgötar har alltid fajtats, sedan tusen år. Men, den lille pojken var ingetdera.
Citera
2017-01-11, 21:52
Medlem
MossTrumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Har du några som helst belägg för att det är så?

Du menar att Gud är stor och svenskens hans bror
Citera
2017-01-11, 21:55
Medlem
constants avatar
Citat:
Du menar att Gud är stor och svenskens hans bror
Förstår inte vad du menar med det. Jag undrade bara om du hade några belägg för det du påstår. Har du det?
Citera
2017-01-11, 21:57
Medlem
MossTrumss avatar
Citat:
Jo, västgötar och östgötar har alltid fajtats, sedan tusen år. Men, den lille pojken var ingetdera.
Den lille pojkens familj var från Libanon och där är blodshämnd vardag. Sverige är inte undantaget på deras karta. Se på fallet Yara där den biologiska modern begärt skydd i Sverige för att undgå släktens hämnd trots den fällande domen mot paret som mördade flickan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in