Citat:
Ursprungligen postat av
Bulten-i-Bo
Du skrev att jag inte höll mig till sanningen och befäste det med hur det var i din stad. Prissättningen är likadan i Thailand och övriga Europa men det är antagligen inte heller evidens för "thailogik"?
Du skrev även "Enligt ditt pris skulle 2 timmar kosta mer än en timme vilket är helt fel.", så jag antar att "clevernicknamelogik" inte är något att hänga i julgranen.
Fast tack för komiken, alltid roligt när folk är så dryga när de har fel.
Du skrev att 60 min. kostar 300kr. , 90 min 500kr. Enligt detta skulle första och andra halvtimmarna kosta 150kr, sedan tredje halvtimmen 200kr. Då kan jag undra vad fjärde halvtimmen kostar! Var det så märkvärdigt!
Angående namn här på Flashback, så tycker jag inte du skall yttra dig. Se till att ta bort "Bulten" för den gör förmodligen mer skada än nytta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fidelio69

I Stockholm får du iallafall knulla på salongerna. Då jag uppfattade ett visst mått av attityd gentemot Stockholm i ditt meddelande så låter det som det var länge sedan herrn fick till det med en massös.

Stockholm som stad har jag inget emot.
Närheten till Danmark gör det ganska enkelt att få till det man vill ha på en salong. Det till priser som betalas innan session. Där behöver inte prutas, och det är fullt lagligt!!!
Sedan en tid tillbaka finns det en privat massös till mitt förfogande. När det gäller sex så går det ingen nöd på mig.
Tack ändå för din så kallade omtanke.