Citat:
Ursprungligen postat av NorthernSon
Cool grej med rump-klappen :-)
Jag kan hålla med om att din taktik fungerar bra. Jag har faktiskt provat bägge. Men det jag menar med att hålla ihop låren är att få pung-touch även på ställen där de inte tillämpar HE, tex genom skyltar på väggen och annat. Att börja skreva på ett sånt ställe känns att egga lite väl mycket.
Men vi är definitiv överens om en sak; spänningen som uppstår på nya ställen. Jag menar ALLA känner till vad HE är, även de "seriösa", och på vissa ställen har jag faktiskt kunna fått HE efter ett antal gånger, även om det var kört vi de första besöken. Skam den som ger sig. haha.
Instämmer. När jag är på ett nytt ställe så ger jag INGA signaler att jag väntar mig ngt extra. Av respekt för massösen. Däremot försöker jag vara artig och gentlemannamässig. Enligt min (högsta privata) uppfattning är en kund som beställer oljemassage och tar av sig kallingarna i massösens ögon såpass "rutinerad" att båda parter vet vad som gäller. Att i ett sådant läge börja skreva, eller på ett överdrivet sätt hinta om saker och ting känns väldigt larvigt och visar bara att kunden är en liten räka.
Jag gick under hösten på ett ställe där det inte fanns en tillstymmelse till HE. Jag blev nästan besatt av att se vem av oss som s a s först skulle "ge upp" Det blev dyrt, och jag gav dessutom en hundring i dricks varje gång, bara för att massagen var så inihelvet bra (för det var den). Men vid det 7 besökets sista del så märkte jag hur hon "råkade snudda" min kuk genom handduken. Det var signalen. Jag tackade och gick hem. Den gången. Nästa besök låtsades jag som om episoden aldrig ägt rum. Men nu hade hennes approach mot mig förändrats, och halvvägs i massagen blev det en grym HE.
Rent allmänt är mina intryck att oljemassage utan kallingar ger förslag om HE 7 ggr av 10 om du är lite följsam. Vad menas med följsam kanske ngn undrar. Mitt svar är, måste du fråga, fattar du ändå inte...
Går du dit fler ggr så är det ännu bättre odds. Sen finns det ställen där det ( ivart fall för mig) är totalt omöjligt, men än sen, massagen är ju guld bara den.
Till sist, en hederssak för mig är att vara hel och ren vid besök. Borde vara självklart, men jag har sett en del kunder som får en att undra hur människor är funtade.