2018-07-22, 09:37
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtsa11
jag måste vara stockdum har svalt det mesta,lånat ut pengar 50 lax (blåst) skjutsat bjudit på restaurant o dyl,så var på er vakt,tänk inte bara med kuken

Men du fick väl ut något av detta eller hur? Du är väl inte tafatt?
Citera
2018-07-22, 15:42
Medlem
visst fick jag det,men inte i förhållande till vad jag lagt ut,och jag är inte tafatt
Citera
2018-07-22, 17:42
Medlem
thaimans avatar
Citat:
visst fick jag det,men inte i förhållande till vad jag lagt ut,och jag är inte tafatt

Jag vet hur det är, men jävlar va mycket kul jag haft med dessa thaidamer, jag tror ingen kommer i närheten, men jag vägrar att lägga ut detaljer här så det får bli min lilla hemlis i graven, men 50 pix? Jisses, piss i missisippi
Citera
2018-07-22, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jag vet hur det är, men jävlar va mycket kul jag haft med dessa thaidamer, jag tror ingen kommer i närheten, men jag vägrar att lägga ut detaljer här så det får bli min lilla hemlis i graven, men 50 pix? Jisses, piss i missisippi
menar inte 50 pix utan 50 tusen
Citera
2018-07-23, 06:53
Medlem
thaimans avatar
Citat:
menar inte 50 pix utan 50 tusen

Det menade jag också!!!!!!
Citera
2018-07-26, 09:13
Medlem
Hej,

Söker tips på ett ställe där någon eller flera av tjejerna har sillisar? Alternativt ett ställe med låg medelålder. (Stockholm, gärna Västerort.)
Tacksam för svar.

/L
Citera
2018-07-27, 06:14
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LLS
Hej,

Söker tips på ett ställe där någon eller flera av tjejerna har sillisar? Alternativt ett ställe med låg medelålder. (Stockholm, gärna Västerort.)
Tacksam för svar.

/L
Vet inte så mycket i Västerort, men kring Stureplan har ju många av brudarna sillisar. Testa East eller Sture Companiet. Riche kanske.
Citera
2018-07-27, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Vet inte så mycket i Västerort, men kring Stureplan har ju många av brudarna sillisar. Testa East eller Sture Companiet. Riche kanske.

Jag tänkte att vi snackar om thaimassage nu. Det är väl den tråden vi är inne i...
Citera
2018-07-29, 21:30
Medlem
Citat:
jag måste vara stockdum har svalt det mesta,lånat ut pengar 50 lax (blåst) skjutsat bjudit på restaurant o dyl,så var på er vakt,tänk inte bara med kuken

Tråkigt. Du är långt ifrån ensam.

Tack för att du fattade att det var en vänskaplig uppmaning att vara lite vaken. En del envisas med att tro att salongsdamerna är små ömfotingar direkt från landsbygden utan världsvana.
Bra så. Som ofta måste man lära sig den hårda vägen.
När man försöker övertyga andra om att så är fallet och att de ska sänka garden är det på plats med ett annat perspektiv anser jag. Många, om inte de flesta, kommer ändå att tro att just de inte är lättlurade och att just den dam de träffat skiljer sig från majoriteten. Sett det och hört om det hundratals gånger.
Citera
2018-07-30, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LLS
Hej,

Tacksam för svar.

/L
hässelby
Citera
2018-07-30, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrwaits
Visst finns det ladyboy i Malmö, farligt snygg dessutom.

Var då?
Citera
2018-07-30, 20:28
Medlem
Delta78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrwaits
Visst finns det ladyboy i Malmö, farligt snygg dessutom.

Citat:
Ursprungligen postat av bracv
Var då?

I Malmö skriver ju han!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här