2016-12-31, 01:38
Medlem
Rumlarunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lolzor10
Nån som har tips på nått att unna sig i Gbg?
http://www.thaimassageguiden.se/salonger/vastra-gotaland/goteborg.html
Citera
2016-12-31, 12:57
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumlarunt
Min civilstatus är okänd, även för mig just nu, även om det finns en viss dam i mitt liv som nog tycker att det vore praktiskt vi bodde under samma tak.

Men jag håller med fullständigt.
Ett besök tar en jäkla massa tid.

Jag vill helst komma dit nyduschad (15 min)
Transport till salong (15 min)
Massage (60 min)
Transport från salong (15 min)
Dusch (15 min)

Så även om allting klaffar tidsmässigt så tar det lätt två timmar för ett besök.
Då har jag inte heller funderat över salonger som använder starkt doftande oljor/tiger balsam som gör att man blir tvungen att byta kläder efter besöket (om det inte finns möjlighet till dusch på plats), vilket ger vissa logistiska utmaningar.

Så det blir en hel del pusslande för att få ihop det.
Speciellt om det sker på en tid där man kommer att behöva jobba/träffa folk efter besöket.
Det funkar ju att lukta massageolja en eller två gånger, men när man sitter i ett möte och luktar tigerbalsam för fjärde gången på en vecka så får man nog lite lustiga blickar.

Tigerbalsam har jag inte blivit insmord med än.
Jag har däremot skaffat parfymerad duschtvål för att dölja oljedoften.
Citera
2016-12-31, 16:29
Medlem
Citat:
Min civilstatus är okänd, även för mig just nu, även om det finns en viss dam i mitt liv som nog tycker att det vore praktiskt vi bodde under samma tak.

Massage (60 min)
Dusch (15 min)

Så även om allting klaffar tidsmässigt så tar det lätt två timmar för ett besök.
Då har jag inte heller funderat över salonger som använder starkt doftande oljor/tiger balsam som gör att man blir tvungen att byta kläder efter besöket (om det inte finns möjlighet till dusch på plats), vilket ger vissa logistiska utmaningar.

Speciellt om det sker på en tid där man kommer att behöva jobba/träffa folk efter besöket.
Det funkar ju att lukta massageolja en eller två gånger, men när man sitter i ett möte och luktar tigerbalsam för fjärde gången på en vecka så får man nog lite lustiga blickar.

Underligt med detta.
För du brukar skriva i dina recensioner om att du kan ringa någon av dina KK.
Citera
2016-12-31, 16:36
Medlem
Rumlarunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Underligt med detta.
För du brukar skriva i dina recensioner om att du kan ringa någon av dina KK.
I facebooktermer skulle det stå "It's complicated"

(och det låter mer än det är, är bara en som bor i min stad)
Citera
2017-01-02, 00:03
Medlem
Bua Thong Thaimassage i Vällingby
Någon som varit där
Citera
2017-01-02, 18:51
Medlem
Salah-Abdeslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olov66
Bua Thong Thaimassage i Vällingby
Någon som varit där

Ja.
Citera
2017-01-02, 20:46
Medlem
Citat:

Massage (60 min)
Dusch (15 min)

Lägger man sen till tiden som du lägger ner på dina långa recensioner här, så hinner du kanske inte med så mycket mer här i livet😂🤔
Citera
2017-01-02, 21:52
Medlem
Rumlarunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
Lägger man sen till tiden som du lägger ner på dina långa recensioner här, så hinner du kanske inte med så mycket mer här i livet😂🤔
Nu blir jag deprimerad
Citera
2017-01-02, 23:18
Medlem
MoralMorals avatar
Citat:
Så då vänder du dig till forumet för Eskortservice och prostitution för att hitta salong med sociala tjejer

Länge sen ja bodde i Linköping men är uppe ibland.
Citera
2017-01-06, 19:54
Medlem
kaks avatar
Jag brukar alltid ta 60 minuters oljemassage när kåtheten driver mig till salong.

Finns det någon anledning att ta 90 minuter (eller 30)?
Prisskillnaden mellan 30 och 60 brukar vara liten. Av någon anledning är 90 ofta betydligt dyrare.

Vilken massage köper ni? Alltid oljemassage?
Citera
2017-01-06, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Jag brukar alltid ta 60 minuters oljemassage när kåtheten driver mig till salong.

Finns det någon anledning att ta 90 minuter (eller 30)?
Prisskillnaden mellan 30 och 60 brukar vara liten. Av någon anledning är 90 ofta betydligt dyrare.

Vilken massage köper ni? Alltid oljemassage?

Thailogik. 1 h - 300 kr, 1,5 h - 500 kr.
Citera
2017-01-07, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Thailogik. 1 h - 300 kr, 1,5 h - 500 kr.

Jag tittade närmre på priserna i min stad. Priset för 60 min, oljemassage ligger i snitt på 350-400kr. Vill du ha 90 min. kostar det 150kr extra.
Enligt ditt pris skulle 2 timmar kosta mer än en timme vilket är helt fel. Thailogik i all ära, men håll dig till sanningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in