Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Jag förstår att du är desperat och verkligen vill tro att det ska rasa för att du ska kunna köpa men det är väldigt billigt att äga sitt boende. Det krävs kraftigt höjda räntor för att ändra detta men marknadens bedömning är att det inte kommer ske under överskådlig tid.
Tror du annorlunda kan du tjäna massor av pengar på att gå emot marknaden, har du gjort det?
Nej eftersom du tror att jag är desperat och väntar på att få köpa så förstår du
exakt INGENTING
Du är så ytligt enkel att läsa att det praktiskt taget slår gnistor om skallen på mig av överkapacitet som inte kommer till nytta vid analys av dig....
Enkelt uttryckt, det finns ingen som helst anledning för mig att kommunicera med dig, du tillför absolut ingenting.
Det har du precis bevisat för mig med din "analys"
Hoppas vi aldrig behöver kommunicera mer ( lite samma känsla som att få en fästing, usch hoppas jag slipper det igen )
( i din hjärna uppkommer nu en tanke om att du helt enkelt måste vara för smart för att jag skall vilja kommunicera med dig, vilket ytterligare stärker min tes om dig som simpel psykopat, dessutom blir du så provocerad av att jag faktiskt har rätt att du bara måste skriva något till försvar. )