2017-01-04, 20:15
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studentroland
Den debunkningen mer eller mindre sammanfattar ju läget som så att sprängning med nanothermite ju är tänkbar...

,,,medan Harrit et. al. ju säger att;

Harrit säger också i en dansk intervju att mellan 10 - 100 ton sprängämnen krävdes för att demolera de tre byggnaderna WTC 1,2 och 7.
Ja det är en riktig foliehattsida som jag brukar länka till ibland eftersom den trots allt ofta motbevisar andra foliehattsidor - det blir rätt ofta kul!
Citera
2017-01-04, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Men varför skulle dom hyra in och eventuellt mörda just saudier? Du har ju tidigare påstått att saudier låg bakom konspirationen.
Varför inte? Landet är inte demokratiskt, ledare bryr sig inte om folket annat än för makten
Citera
2017-01-04, 20:37
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Varför inte? Landet är inte demokratiskt, ledare bryr sig inte om folket annat än för makten
Hela poängen med en "false flag" är att få någon annan att verka skyldig till något som man själv ligger bakom.

Är det väldigt smart att lägga skulden på sina egna medborgare istället för någon annan stats medborgare i det läget?

Man skulle kunna tro att någon som i åratal pladdrat om false flag, åtminstone hade en konceptuell förståelse för begreppets innebörd... Men nej, du har väl fokuserat för hårt på matematik. 2+3=2.
Citera
2017-01-04, 20:44
Medlem
Citat:
Är det väldigt smart att lägga skulden på sina egna medborgare istället för någon annan stats medborgare i det läget?
Ja, det är genialiskt. Det minskar chanserna dramatiskt till att USA är köpta av samma land
Citera
2017-01-04, 20:50
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ja, det är genialiskt. Det minskar chanserna dramatiskt till att USA är köpta av samma land
Kan förklara det där lite utförligare?
Det är genialiskt utav saudiska konspiratörer att att genomföra en false flag med hjälp utav saudiska skådespelare för att minska risken att USA (som ingår i konspirationen) är köpta utav samma land.

Är du ens nykter när du skriver?
Citera
2017-01-04, 20:55
Medlem
Citat:
Kan förklara det där lite utförligare?
Det är genialiskt utav saudiska konspiratörer att att genomföra en false flag med hjälp utav saudiska skådespelare för att minska risken att USA (som ingår i konspirationen) är köpta utav samma land.

Är du ens nykter när du skriver?

Vad tror du det amerikanska folket tyckt om de vetat att de deras politiker köpts av Saudiarabiska oljebiljonärer
Citera
2017-01-04, 21:02
Medlem
studentrolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
----Läs istället vad som DrSadako skriver och förklarar om mängden fel som stolpskottet Harrit gjort i sin sk analys av damm från 9/11.
Jag googlade efter "Dr Sadako" och "thermite" men fann inget...??? Du kanske vet om någon källa som jag inte hittar? För övrigt finns en egen tråd om VoF...
Citera
2017-01-04, 21:04
Medlem
studentrolands avatar
Citat:
Kan inte begränsa dig till att bara förklara varför just WTC7 behövde förstöras?---
Det finns en särskild tråd ang. dina funderingar nu...
Citera
2017-01-04, 21:21
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Vad tror du det amerikanska folket tyckt om de vetat att de deras politiker köpts av Saudiarabiska oljebiljonärer
På vilket sätt menar du att det är relevant?
Förhindrade man på något sätt att amerikanska folket fick vetskap om det genom att lägga skulden på sina egna landsmän istället för vilket annat land som helst?
Citera
2017-01-04, 21:23
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Det finns en särskild tråd ang. dina funderingar nu...
Vad bra, kan du svara där istället då?
Citera
2017-01-04, 21:51
Medlem
Citat:
Jag googlade efter "Dr Sadako" och "thermite" men fann inget...??? Du kanske vet om någon källa som jag inte hittar? För övrigt finns en egen tråd om VoF...

Jag gav dig ju en länk till där du kan läsa DrSadakos genomgång av alla felaktigheter i Harrits påstådda analys.... är du totalt intelligensbefriad...?

Det finns även en tråd om detta på international sceptics forum, där många sakkunniga totalsågar Harrit genom att bevisa alla fel han gjort.

Utöver det så har vi en NASA-ingenjör vid namn Ryan Mackey som mosar alla argument en av frontfigurerna för thruthers-rörelsen, Tony Szamboti, så han blir mer eller mindre svarslös och bara förmår att sitta och förneka fakta. Detta kan du se i dessa länkar.

Del 1. https://youtu.be/n1u3KO9kUdE
Del 2. https://youtu.be/Guz04iFYxXY
Del 3. https://youtu.be/kDvDND9zNUk
Citera
2017-01-04, 21:56
Medlem
Citat:
På vilket sätt menar du att det är relevant?
Jag tippar på att det blir svårt att använda sig av usa's krigsmakt och låta amerikanska skattebetalare betala krig som egentligen är till för saudiarabiska kungligheter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in