Citat:
Ursprungligen postat av
Grejhujta
Ingen aning, det är ju du som antyder det.
Nja, du skrev:
Citat:
Ursprungligen postat av
Grejhujta
Inte enkom.
Så, jag frågar igen. Vad, utöver planen och brand orsakade kollapserna?
Citat:
För jag klarade ämnet teknologi.
Är det ett ämne? På vilken högskola då?
Citat:
Sa redan då jag såg första bilderna då det sas att 100-tals brandmän skickas in. Herregud, skicka ut alla och fly...
Sa du det trots att du visste att det i så fall skulle bli första gången i världshistorien det hände? Att en skyskrapa i stål totalkollapsade i fritt fall av brand? Brandmännen själva hade inte en tanke på att byggnaden skulle kollapsa eftersom det inte händer skyskrapor av stål. De borde ju veta givet att de är brandmän på Manhattan.
Här visste du bättre?
Citat:
Då sa mamma att de redan kollapsat. Ja, det var bara en tidsfråga.
Klarade din mamma också ämnet teknologi?
Citat:
I skolan så pratas vi (klasskamrater) om att det är bra att ishallen har stora limträ balkar i taket så den inte ramlar ihopp så fort vid en brand. Det är jättesvårt här att övertala folk att trä tål eld bättre än stål.
I vissa specifika avseenden, det är möjligt. Överlag? Knappast.
Citat:
Skumt att brandcheferna over there inte kände till detta eller att de helt enkelt körde på att rädda/släcka trots att det var kört.
Skumt var ordet.
Citat:
Svarar inte på frågan varför man skulle påskynda rasat med en kvart eller så. Elden skulle få byggnaderna att kollapsa. Sen om det tar 1h eller 3h är frågan.
1. Dödstalet hade varit betydligt mindre om fler människor haft tid att fly byggnaderna.
2. Den dramatiska effekten av att tvillingtornen totalkollapsar i nästan fritt fall inför världens ögon är vad som har legitimerat ”The War on Terror” och totalförstörandes av 6 muslimska länder i Mellanöstern.
A New Pearl Harbor/A Clean Break
Oki.
Citat:
OM sionister inte var inblandade i 9/11 så var de I SÅ FALL representerade i varje för 9/11 kritisk nod, före, under och efter attackerna.
Ah, du förstår.
Citat:
Ser du att ditt påstående är totalt irrelevant?
Ah, du förstår fortfarande inte. Nej, det är extremt relevant fram till dess att den massiva representationen är i grunden utredd.
Citat:
Möjligt, du har inte funderat på att skriva det under de 7? åren du kluddat här.
Att du har svårt att ta till dig det jag skriver är nu väl dokumenterat.
Frågan är varför.