2015-07-20, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonasand
Ja du har helt rätt.
Hoppades på att slippa prova alla ställen för att hitta ett guldkorn.
Tänkte att det kanske är något ställe som man kan utesluta direkt.

Har testat alla ställen i jönköping flera gånger utan framgång (he) om det är vad du e ute efter
Säger bara Stockholm är garanti
Citera
2015-07-21, 17:46
Medlem
Blueskillens avatar
Jag har långledigt nu i helgen och tänker sticka ner helt oplanerat till Malmö och Lund och kolla in lite Thaiställen. I Lund har jag varit på ett par stycken tidigare men ingen i Malmö. Ingen i Lund har slutat som jag har hoppats på. Jag tänkte prova lite olika saker som två tjejer, Tantra , B2B och hur 1.5-2h känns. Jag har fått prostatamassage av ett kk för länge sedan som jag gillade och kommer möjligheten upp i helgen så hade det också varit gött. Tänkte ta ett möte då de öppnar och sedan en till på kvällen på något annat ställe i dagarna tre. Nu satsar jag så klart i helgen men tror inte att det kommer att bli träff varje gång men jag gillar skarpt att ligga där och inte veta om det blir något mer än massagen jag har betalat för. Ovissheten kittlar mig lite och att ligga naken där framför dem är så skönt. Sen är jag helt såld på att få massage av dessa mjuka händer från dessa (oftast) vackra flickor så bara det är värt pengarna.
Citera
2015-07-22, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueskillen
Jag har långledigt nu i helgen och tänker sticka ner helt oplanerat till Malmö och Lund och kolla in lite Thaiställen. I Lund har jag varit på ett par stycken tidigare men ingen i Malmö. Ingen i Lund har slutat som jag har hoppats på. Jag tänkte prova lite olika saker som två tjejer, Tantra , B2B och hur 1.5-2h känns. Jag har fått prostatamassage av ett kk för länge sedan som jag gillade och kommer möjligheten upp i helgen så hade det också varit gött. Tänkte ta ett möte då de öppnar och sedan en till på kvällen på något annat ställe i dagarna tre. Nu satsar jag så klart i helgen men tror inte att det kommer att bli träff varje gång men jag gillar skarpt att ligga där och inte veta om det blir något mer än massagen jag har betalat för. Ovissheten kittlar mig lite och att ligga naken där framför dem är så skönt. Sen är jag helt såld på att få massage av dessa mjuka händer från dessa (oftast) vackra flickor så bara det är värt pengarna.

Jag håller med att ovissheten ger det lilla extra. Tjejerna är alltid trevliga, sedan tycker jag det är skön avkoppling.

Vill du vara garanterad mer än bara massage? Då kan du åka över till Danmark. Beställ vad du önskar.
Priser brukar börja på 1000dkr. för en timme
Citera
2015-07-22, 11:52
Medlem
Åk över bron.....finns många thaiställen där
Citera
2015-07-22, 12:48
Medlem
Tack, precis det jag undrade.

Citat:
Ursprungligen postat av vitoc11
Har testat alla ställen i jönköping flera gånger utan framgång (he) om det är vad du e ute efter
Citera
2015-07-22, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitoc11

Jag testade thaimassage i Jönköping våren -13! Fick napp direkt, vid 1:a besöket blev det HJ, vid andra fick jag FS. så visst finns det extra i Jönköping!
Citera
2015-07-22, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Jag håller med att ovissheten ger det lilla extra. Tjejerna är alltid trevliga, sedan tycker jag det är skön avkoppling.

Vill du vara garanterad mer än bara massage? Då kan du åka över till Danmark. Beställ vad du önskar.

Vad avser du för ställen med den prisbilden?
Citera
2015-07-22, 20:09
Medlem
Blueskillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Absolut det säkraste troligtvis. Men som sagt kompis så missar man ovissheten som kittlar.
Citera
2015-07-22, 21:35
Medlem
Blueskillens avatar
Är det värt att lägga 400kr extra bara för att få BTB tycker ni? Jag har beställt tantra och tänker att det borde räcka. Vad är det hon gör vid BTB egentligen för att det ska kosta så mycket mer?
Senast redigerad av Blueskillen 2015-07-22 kl. 21:40.
Citera
2015-07-23, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueskillen
Är det värt att lägga 400kr extra bara för att få BTB tycker ni? Jag har beställt tantra och tänker att det borde räcka. Vad är det hon gör vid BTB egentligen för att det ska kosta så mycket mer?
Läs på nätet vad tantra är, och hur detta ges., de flesta massörer har inte en susning om vad det är. Men säljer in det ändå.. Det gör det lätt för sig...btb är jobbigt för massösen..de ålar sig nakna på din oljiga kropp, oftast helt planlöst..I 10 minuter ...vad som kostar ...din nyfikenhet har ett pris ;-)
Om du gillar dessa aktiviteter..skall du givetvis prova fler gånger..med olika damer.
Alla har sitt sätt att utföra det på.
Citera
2015-07-23, 09:19
Medlem
Blueskillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Läs på nätet vad tantra är, och hur detta ges., de flesta massörer har inte en susning om vad det är. Men säljer in det ändå.. Det gör det lätt för sig...btb är jobbigt för massösen..de ålar sig nakna på din oljiga kropp, oftast helt planlöst..I 10 minuter ...vad som kostar ...din nyfikenhet har ett pris ;-)
Om du gillar dessa aktiviteter..skall du givetvis prova fler gånger..med olika damer.
Alla har sitt sätt att utföra det på.
Jag har läst på och vet att tantra är "erotisk massage" och båda är nakna. Det är en mycket bra början och till priset av en hundring mer än vanlig massage. Klart prisvärt och spännande att prova på.
Sen är det säkert få som kan det fullt ut men så är det med vanlig massage också.
Men att lägga till BTB kostar som sagt nästan dubbelt och jag misstänker att det är som du skriver att hon ålar sig runt på min kropp ett tag. Najs att ha en naken kvinnokropp så intimt till ens egna nakna kropp men är det frågan om det är värt 400kr. Bara jag som kan svara på det ifs.
Citera
2015-07-23, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Vad avser du för ställen med den prisbilden?

De flesta thaimassage i Köpenhamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in