2016-12-13, 11:36
Medlem
Rumlarunts avatar
Så då vänder du dig till forumet för Eskortservice och prostitution för att hitta salong med sociala tjejer
Citera
2016-12-13, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuttjulle1963
Vet att dom fick flytta för det skulle byggas om i kåken där.
Brukade vara där.

Vilken av tjejerna där brukade ni ta massage av ?

Ip kan hon ha kallat sig.
Har du koll på vart dom gick?
Citera
2016-12-13, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlms-stolthet
Ip kan hon ha kallat sig.
Har du koll på vart dom gick?

Kan försöka luska lite i det. Känner dottern till kärringen som ägde Svea Thai.

Min fru och dottern är kompisar
Citera
2016-12-13, 14:55
Medlem
berg33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuttjulle1963
Kan försöka luska lite i det. Känner dottern till kärringen som ägde Svea Thai.

Min fru och dottern är kompisar
Jag Vet att alla fick flytta för att det skulle byggas om Hotel.Hon som ägde ställe så till mig.
Citera
2016-12-14, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoralMoral
Jodå. Finns totalt 3 recensioner varav två negativa på totalt 7 ställen listade i dessa två städer.

Misstänker att det finns betydligt fler ställen.

Du ska inte hänga upp dig på andras recensioner. Bilda dig en egen uppfattning. Du kan bli både besviken och överraskad. Nyfikenheten däremot har du stillat.
Citera
2016-12-20, 17:20
Medlem
Tänkte höra vad ni andra thaisalongtorskar har för tankar o funderingar kring gula febern vs ekonomi. Jag kanske är en snål jävel, men jag är i a f en ekonom ut i fingerspetsarna. Ärligt talat har jag helt enkelt inte råd att besöka dessa pengakåta thaibrudar hur ofta som helst, även om gula febern (kanske ska va citationstecken om det) pockar på allt som oftast.
Själv har jag lagt upp det så här för att ha lite koll på pengautflödet: Jag bestämmer ett belopp vad jag kan tänka mig och har råd med per år. Beloppet räcker till ett besök ungefär var 14e dag. Jag klarar mig i regel med hj, så det blir inte så himla blodigt varje gång. Har ett antal salonger som jag alternerar mellan. Jag har senaste tiden t o m bestämt en veckodag var 14e dag, som jag gör mina besök. Det blir faktiskt lättare då att hålla emot s a s. Går under mellantiden och riktigt längtar o ser fram emot den där dan Men nån tanke på att "fuska" och torska dit i förtid har jag inte.
Kan tänka mig att en del av er gör åt mer och andra mindre på den här hobbyn. Vore dock kul att höra hur ni tänker kring detta
Citera
2016-12-20, 17:23
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
Tänkte höra vad ni andra thaisalongtorskar har för tankar o funderingar kring gula febern vs ekonomi. Jag kanske är en snål jävel, men jag är i a f en ekonom ut i fingerspetsarna. Ärligt talat har jag helt enkelt inte råd att besöka dessa pengakåta thaibrudar hur ofta som helst, även om gula febern (kanske ska va citationstecken om det) pockar på allt som oftast.
Själv har jag lagt upp det så här för att ha lite koll på pengautflödet: Jag bestämmer ett belopp vad jag kan tänka mig och har råd med per år. Beloppet räcker till ett besök ungefär var 14e dag. Jag klarar mig i regel med hj, så det blir inte så himla blodigt varje gång. Har ett antal salonger som jag alternerar mellan. Jag har senaste tiden t o m bestämt en veckodag var 14e dag, som jag gör mina besök. Det blir faktiskt lättare då att hålla emot s a s. Går under mellantiden och riktigt längtar o ser fram emot den där dan Men nån tanke på att "fuska" och torska dit i förtid har jag inte.
Kan tänka mig att en del av er gör åt mer och andra mindre på den här hobbyn. Vore dock kul att höra hur ni tänker kring detta
Är relativ nybörjare men förstår vad du menar. Kan nog lätt bli som ett missbruk.
Själv vill jag höja insatsen. Först HJ, sen BJ, sen... Ja du vet. Snyggare tjejer. Kan man få extra av båda efter en fyrhands? Var ska det sluta? Har lyckats hålla mig till cirka en gång per månad än så länge och bara extra de två senaste gångerna.
Citera
2016-12-21, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50

Visst kostar det en slant att gå att få massage med "tillbehör"!
Samtidigt finns dock den möjligheten att bara få massage! Eller hur!

Kalla tjejerna för "pengakåta" tycker jag känns fel. Det finns ganska gott om män som är villiga att betala för lite "extra nöjen", och tjejerna är inte dummare än de passar på att ta betalt.
De är kanske bara i landet ett par månader och passar på att tjäna så mycket pengar de kan.

Det måste kännas lite tråkigt att ha sitt liv inrutat efter ett schema!
Jag går på massage när jag har tid och lust till det. Tänker inte så mycket på pengarna, utan hamnar de inte på massage gör jag av pengarna på något annat.
Jag ser det som en skön avkoppling, och tjejerna är oftast väldigt trevliga och vänliga.

Lönen kommer en gång i månaden. Det jag kan göra av med på nöjen efter att fasta utgifter är betalade, ser jag inte så mycket på. Det blir i regel ändå en del över.
Lever inget lyxliv, men något får man ändå unna sig.
Senast redigerad av clevernickname 2016-12-21 kl. 11:04.
Citera
2016-12-21, 19:01
Medlem
s-täljes avatar
Thaimassage nattöppet eller tidig öppna kl 4 eller som sa natt öppet i stockholm? någon som vet om det finnes?
Citera
2016-12-23, 14:56
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
Thaimassage nattöppet eller tidig öppna kl 4 eller som sa natt öppet i stockholm? någon som vet om det finnes?
åter
någon som vet ställe öppet i jul helgen?

Gäller stockholm nu
Citera
2016-12-23, 15:00
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
åter
någon som vet ställe öppet i jul helgen?

Gäller stockholm nu
Linly verkar hålla öppet alla dagar utom juldagen och nyårsdagen.
Fast det är säkert bäst att ringa och boka.
Citera
2016-12-23, 15:05
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Linly verkar hålla öppet alla dagar utom juldagen och nyårsdagen.
Fast det är säkert bäst att ringa och boka.
gött man sugen på jul massage
ska kolla med Linly
bara synd inte norr stan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in