Citat:
Ursprungligen postat av
Gabriel Knight
Usch så hemskt, stackars barn
Hur blev det då? Får pappan enskild vårdnad eller blir det så att barnen bor permanent hos honom och bara får besöka henne varannan vecka?
Tydligen bor barnen med Sigrid i Hälsingland. Pappan är skriven i centrala Stockholm 26 mil därifrån, så jag antar att han inte träffar barnen alltför ofta. Sigrid nog inte speciellt samarbetsvillig angående pappans möten med barnen.
Nu senast bekräftade Expressen nya sidor av Sigrids social-kompetensstörning:
Vi har alla så fullt upp med bondelivet men jag hoppas att vi ska få påhälsning under jullovet när Erik och Linnea är uppe i Hälsingland så vi får träffas lite, har Sigrid Bergåkra sagt till Aftonbladet.
Något som inte har blivit av - eller ens varit planerat från början, enligt Erik Bäckman.
Sigrid vill träffa Erik och Linnea, hon saknar Erik. Sigrid vill antagligen psyka Linnea och sabotera hennes och Eriks relation. Sigrid gillar att skapa intriger och få lite spänning i tillvaron. Sen verkar hon inte tåla att andra par är lyckliga ihop, bara för att hennes egna relationer aldrig håller.
Erik däremot verkar vara en stabil jordnära kille som avskyr Sigrids psykologiska spel.
Citat:
Ursprungligen postat av
wienna2016
Det verkar vara väldigt spänt och konfliktfyllt mellan Sigrid och hennes tidigare man Christer Berglund, som Hudiksvalls tingsrätt uttrycker det i vårdnadstvisten "föräldrarna utsätter barnen för psykiskt lidande och ovisshet".
Bonde söker fru nämns också i domen och att Christer inte ville dra in barnen i produktionen. Christer säger vidare att det är han som alltid stått för den ekonomiska biten i deras f.d. äktenskap.
Guldstjärna till dig Wienna ! Du har grävt ordentligt. Jag har tidigare läst att Sigrid hade en uppslitande skilsmässa, men dessa detaljer kände jag inte till. Inte förvånande att Sigrid försummat sina barn till förmån för hästarna. Sigrids barn har dålig kosthållning, inte konstigt-hon sa ju att mat är oviktigt och bara nåt man stoppar i magen när en av hennes tv-kavaljerer erbjöd sig att handla färsk lax. Skandal att denna psykopat ska ha vårdnaden om flickorna ! Hoppas hennes exman vinner vårdnadstvisten.
Om Sigrid läser detta kommer hon att utbrista : Fy usch vilken nätmobbing stoppa näthatet!!