2022-11-03, 09:39
Medlem
Magnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Moget att hänga på tinder som 50+ flerbarnsmamma. Vill Sigrid ha sällskap med unga killar som Lill-Erik eller letar hon efter stabil företagare med eget lantbruk ?

Varför höll det inte med Christer, Pål och de andra männen som passerat i revy i Sigrids liv ? Stabila högutbildade män med stort tålamod. Antar att det beror på damen själv i fråga, självcentrerad och flörtig som hon verkar vara.

Du har nog rätt i det mesta förutom att hon är 49 år ytterligare några månader.

För övrigt dök hon precis upp igen som förslag, Tinder buggar ju en del, och nu tog jag screenshots.
Citera
2024-06-16, 21:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum

För övrigt dök hon precis upp igen som förslag, Tinder buggar ju en del, och nu tog jag screenshots.
Lägg upp bilden
Citera
2024-06-16, 21:42
Medlem
Magnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Lägg upp bilden
Den har jag inte kvar.
Citera
2024-06-17, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum

Hon är ju ute en del på olika ridtävlingar och har även jag sett henne på tinder här nere i Kalmartrakten.
Citera
2024-07-27, 18:56
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netman2
Hon är ju ute en del på olika ridtävlingar och har även jag sett henne på tinder här nere i Kalmartrakten.

Häst-Sigrid gör comeback !

Sigrid ska delta i Bonde söker fru-Andra chansen.

Nån ung energisk vältränad sökande får sig säkert ett skönt smygligg med damen i fråga.

Nån långvarig kavaljer blir det dock inte fråga om eftersom ingen normalt funtad karl orkar med att fylla en plats i Sigrids hektiska hästvardag. Sigrid söker en stabil man med fylligt bankkonto, någon som kan bidra med lite slantar till stallets verksamhet.

Sigrid Bergåkra driver ett ridgymnasium utanför Östersund och fyller dagarna med hästskötsel, coachning och ridning. Samtidigt elitsatsar hennes döttrar i hoppning och dressyr, vilket hon är engagerad i.

https://www.expressen.se/noje/sigrid...ra-presenten-/
Citera
2024-08-24, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Häst-Sigrid gör comeback !

Sigrid ska delta i Bonde söker fru-Andra chansen.

Nån ung energisk vältränad sökande får sig säkert ett skönt smygligg med damen i fråga.

Nån långvarig kavaljer blir det dock inte fråga om eftersom ingen normalt funtad karl orkar med att fylla en plats i Sigrids hektiska hästvardag. Sigrid söker en stabil man med fylligt bankkonto, någon som kan bidra med lite slantar till stallets verksamhet.

Sigrid Bergåkra driver ett ridgymnasium utanför Östersund och fyller dagarna med hästskötsel, coachning och ridning. Samtidigt elitsatsar hennes döttrar i hoppning och dressyr, vilket hon är engagerad i.

https://www.expressen.se/noje/sigrid...ra-presenten-/

Östersund ligger inte i Hälsingland så vikt jag vet. Sigrid befinner sig i Vallsta mellan Järvsö och Bollnäs.
Citera
2025-05-07, 12:18
Jag hakar på för det är intressant. Hon har förbrukat två omgångar i bonde tidigare men träffade en person utanför sfären till slut. Det höll 6 mån. Sedan dök det upp en ny kombatant privat som höll nästan ett år. Hon har omsatt lite killar, många yngre. Varit med i olika Hänt projekt. Så det är lite patetiskt och har tidigare haft ett omoget uppträdande även i TV. Killarna har kört därifrån med full gas och varit förbannade. Det luktar stora relationsproblem. Det sänker statusen på "bonde söker" som om man tar med vad fan som helst eller vill ha lite drama i programmet. Räkna med kaos.
Citera
2025-05-07, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprattan
Jag hakar på för det är intressant. Hon har förbrukat två omgångar i bonde tidigare men träffade en person utanför sfären till slut. Det höll 6 mån. Sedan dök det upp en ny kombatant privat som höll nästan ett år. Hon har omsatt lite killar, många yngre. Varit med i olika Hänt projekt. Så det är lite patetiskt och har tidigare haft ett omoget uppträdande även i TV. Killarna har kört därifrån med full gas och varit förbannade. Det luktar stora relationsproblem. Det sänker statusen på "bonde söker" som om man tar med vad fan som helst eller vill ha lite drama i programmet. Räkna med kaos.

Ja samma person flera ggr är fantasilöst p sänker statusen
Citera
2025-05-07, 20:20
Hon har nya silikon snuttetuttar som man inte får någon autoimmun reaktion av.
Citera
2025-05-07, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprattan
Hon har nya silikon snuttetuttar som man inte får någon autoimmun reaktion av.

Nä och inte får man någon automatisk erektion heller. Usch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in