Då var det 2017... Gott nytt år på er alla
Blev bättre och min tinnitus gick bort så kunde gå ut och smälla igen.
Bjuder på en video, kommer fler senare men detta var något som shockade mig.
https://www.youtube.com/watch?v=_t-PkL4FObU. Fyfan den förstörde hela skiten och den var inte ens i den lol.
Hur som helst så vart jag rätt imponerad av Sveas 4" mine, vittnade kanske 3 styck medans jag promenerade omkring, sjukt sjukt värdig detta året iaf och de från förra åren. Det som kanske oroar mig är om den är CE märkt eller ej, är den inte det så får den en ersättare och troligen blir den lika dålig som t.ex. airbombs ersättare eller de olika raketernas ersättare.
Asså jag glömde kolla om Tiger är CE märkt, och jag kommer fan att börja gråta om den försvinner för det var nog min favorit tårta i år, den var faktiskt komponerad bra jämfört med förra året och den väckte tittarna som in i helvete och folk började jubla och skrika.
Något typiskt som hände mig i år var att en gubbjävel kom fram typ 10.30 då jag smällde mina tårtor och började skrika "MAN FÅR INTE SMÄLLA RAKETER ÄN, MAN FÅR GÖRA DET KLOCKAN 12" så sa jag något grovt, kaxigt och smart som svar (som jag inte minns exakt) och så drog han, men vad han inte visste är att jag tände min salut tårta då och då jävlar kom han tillbaks och börja gnälla HAHAHAHAHAHA
Märkte att det var BETYDLIGT mycket mer folk som hade smällare i år, smällde vid torg och liknande platser, och polisen körde förbi och brydde inte sig. Det sjuka var att det var din typiska svensson som hade dessa, även kvinnor, det var sjukt konstigt men jara man blev en med resten och kastade någon smällare
Har dessutom en jävla massa smällare kvar, i alla storlekar, fick tillsist huvudvärk efter att jag slängt 150+ bangers. Nästa gång får jag göra någon sån där grej man gör som sätter ihop en massa bangers så att de tänds samtidigt och går av.
Aja hoppas ni haft väl och inte skadat eller bränt er.