2016-12-20, 15:13
Medlem
Jag ska bara köpa en bomb thats it
Citera
2016-12-20, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerskott
Jag skulle ha tagit Woodstock för nog en av dom mest kompletta bombtårtorna som finns i Sverige.
Köp lite raketer + 3 pack 50 mm och airbomb 30mm samt Thunder Flash om det finns. Budgeten ska alltid överskridas lite

Okej tack! Kör väl på WoodStock i år + raketer osv så får jag testa Excalibur nästa år
Senast redigerad av matmaskinen 2016-12-20 kl. 15:46.
Citera
2016-12-20, 16:26
Medlem
199702042s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Fetaste rödingen till bombashop a.k.a polska retardska - skriver namnet i adressfältet vilket leder till att läs första tråden i utländska smällare inte kan leverera innan dom (BS) via läs första tråden har fixat adressfältet digitalt, dom har inte svarat i telefon eller på mail vare sig idag eller igår, dom öppnar först i januari så paketet kommer hinna ligga så länge att det går tillbaka till Polen.
Blir inget nyår nu tack vare dom jävla idioter.

Så är det nån gång. Shit happens.

Bara för att det gått fel för dig så behöver du inte skriva ut fraktbolagen och sabba? Men nästa gång så beställ det med ADR och allt som hör till och betala en saftig fraktavgift? Alternativt ring till ditt fraktbolag och meddela att det är explosiva varor i? Inga som vill köra runt med det. Därför ska det betalas för farligt gods.

Edit. Ring till några andra som skickar till Sverige och beställ där. Gör upp innan så det kan skickas med EXPRESS. Behöver ju inte vara svårare.
Senast redigerad av 199702042 2016-12-20 kl. 16:30.
Citera
2016-12-20, 17:01
Medlem
Jag har ätit pannkaka.

http://imgur.com/kfIf0KA
Citera
2016-12-20, 17:09
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosmangyl
Jag har ätit pannkaka.

http://imgur.com/kfIf0KA

Köp på er RP's produkter. Går runt att dem kommer konka inom snar framtid
Citera
2016-12-20, 17:23
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Var inte jag som skrev fel, det var när dom lägger in om frakten digitalt dom gjort fel, mitt namn står i både namn och adressfältet, tig när du inte vet vad du talar om, la ordern för 2 1/2 vecka sedan så.
Jävla fittigt troll du är, hoppas en 6" smäller i ansiktet på dig!

Såså fattar att det är deppigt och en onödig provokation men ta inte i så du spricker. Testa skriva typ "please YOU wrote wrong adress" i subject i ett mail och hoppas att de läser. Behöver inte vara kört. Ditt paket är redan packat och hämtat (?) så inte katastrofalt dåligt med tid. Transportbolagen tar inte jul, inte BS heller antagligen, bara inga nya ordrar. Lycka till.
Citera
2016-12-20, 18:01
Medlem
Någon som testat festivals skybomb? 2 pack för 49. vilken mm är det?
Citera
2016-12-20, 18:11
Medlem
199702042s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koncentrerat
Köp på er RP's produkter. Går runt att dem kommer konka inom snar framtid

Det ser fint ut! E du också på att samköra tiger eller?
Du har också köpt Hanssons displaybomb ser jag, finns det nu på fredag så ska jag ha flera!
80 g för 24,50! Bättre än dem för 5\99,- bara 38g stk

[quote=Tigerskott|59354411]Kikade lite på vad du hade köpt för bomber och jag tror du har tillräckligt
Dessutom har du fått sånt bra pris och då känns inte 3 *35mm för 129 kr alls värt.

Nog bättre att slå till på 2*4" mines och bäst att vara tidig för det står att det är begränsat antal.

Har för mig att det var du som hade köpt Hanssons nya 50 mm och hade dom otroliga 80 gram krut per pjäs!? Skulle vara grymt om ÖOB sålde sånna men förra året sålde dom inte ens 40 mm

Ja eller hur, blev chockad när jag såg åttio gram. Kanske kniper ett paket när man väl står hos ÅF
Citera
2016-12-20, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pyronostalgi
Såså fattar att det är deppigt och en onödig provokation men ta inte i så du spricker. Testa skriva typ "please YOU wrote wrong adress" i subject i ett mail och hoppas att de läser. Behöver inte vara kört. Ditt paket är redan packat och hämtat (?) så inte katastrofalt dåligt med tid. Transportbolagen tar inte jul, inte BS heller antagligen, bara inga nya ordrar. Lycka till.

Dom läser inte mailen har väntat 8-10 dagar på ett kollinummer för en annan order.
BS har stängt till Januari. Dom svara inte på mail eller telefon.
Har prata med PostNord dom kan inget göra, finns 1 (EN) person med mitt namn i landet och garanterat ingen med samma postkod, dom kan inte ändra ett skit det måste den som lämnat in den elektroniska förhandsinformationen som gör det.
Mitt paket är redan i Sverige sen Torsdag förra veckan det finns bara ingen chans i helvetet att PostNord kör ut så länge namnet står i både namn och adressfältet.
Har suttit i deras 30 minuters telefonkö 2 gånger, tvärkört.
Senast redigerad av ettpundsvartkrut 2016-12-20 kl. 18:31.
Citera
2016-12-20, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 199702042
Så är det nån gång. Shit happens.

Bara för att det gått fel för dig så behöver du inte skriva ut fraktbolagen och sabba? Men nästa gång så beställ det med ADR och allt som hör till och betala en saftig fraktavgift? Alternativt ring till ditt fraktbolag och meddela att det är explosiva varor i? Inga som vill köra runt med det. Därför ska det betalas för farligt gods.

Edit. Ring till några andra som skickar till Sverige och beställ där. Gör upp innan så det kan skickas med EXPRESS. Behöver ju inte vara svårare.

Ska jag lägga ut 3000:- till 4 dagar innan jul, nä tror inte det.
Dom sabbar för mig, medlemmar här bara "lolololol" varför ska jag hålla dom/er bakom ryggen!?
Gungor burkar gunga åt två håll du vet.
Citera
2016-12-20, 18:42
Medlem
199702042s avatar
Citat:
Ska jag lägga ut 3000:- till 4 dagar innan jul, nä tror inte det.
Dom sabbar för mig, medlemmar här bara "lolololol" varför ska jag hålla dom/er bakom ryggen!?
Gungor burkar gunga åt två håll du vet.

Jo men herrejösses du är ju bra korkad överlag. En som packat och bokat din order har ju gjort ett misstag fattar du väl? ingen möjlighet att dem underminerar sin affärsmodell bara för att sabba för dig, det fattar du väl?
Senast redigerad av 199702042 2016-12-20 kl. 18:48.
Citera
2016-12-20, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 199702042
Jo men herrejösses du är ju bra korkad överlag. En som packat och bokat din order har ju gjort ett misstag fattar du väl? ingen möjlighet att dem underminerar sin affärsmodell bara för att sabba för dig, det fattar du väl?

Antagligen samma nisse som medvetet duckat mailen jag skickat sen i Torsdags och bara ignorerat problemet, hade tagit dom 10 sekunder att ändra adressinformationen i datorsystemet så hade det varit löst men dom sket högaktningsfullt i det.
Det är väl samma nisse eller hans retarderade kusin som inte svarar i telefonen.

Du editerade ditt inlägg men det går inte att få tag på speditören eftersom dom inte ens har ett telefonnummer i Sverige utan leveranserna ligger på underleverantörer som PostNord och dom får inte ändra i den elektroniska informationen.
Senast redigerad av ettpundsvartkrut 2016-12-20 kl. 18:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in