Det blev ett gött tolvslag! Inga rörsprängningar eller annat
Började med en gammal stor vulcan från Royal Party, minns inte riktigt vad den heter just nu. Stor var den och hade lite knaster i sig. Helt okej start.
Sen gick jag över till mitt egna arrangemang. Två Flip som jag gjorde om till 7x10 rader och satte i vinkel. Dessa gick därefter över till 3x röda Air Bomb från Krevad. Sedan iväg till 4x25skott missilbatterier parallellt med att en Scorpion startade, visslet fortsatte och vi kom över i 5x5 (eller 5x6, minns inte exakt) rader med airbombs. Sedan två av Linders Air Bomb följt av två .35 Monster. Sedan 2x Stjärnbomb 50 (Linders) och sedan 4x quickmatchade av Bonnens gamla 50mm. Blev förvånansvärt bra i år
Därefter körde jag en gammal Coctail från Svea. 25mm skott med främst horsetails till blått, grönt och rött. Mmmm..
Sen blev det en London. Satan vad den pangade på den jävlen!

Trevlig som fan.
Sedan 2x Rio över till en Sophieholm i mitten och 2x Cobra (Extreme Fireworks) i vinkel. Vet inte riktigt vad som hände här. I samband med att Rion slutade blev det sjukt intensivt och sen hände inget i mitten. Misstänker nästan att Sophieholmen hade fel sorts stubin så att det gick sjukt fort.. Lite för mycket vinkel på Cobrorna och dom synkade inte riktigt, men det blev ändå bra får jag säga

Hade hoppats på att guldregnet på slutet i dom båda synkroniserade lver hela himlen.
Nästa på tur var 2x Tiger. Jag hade quickmatchat backbonen på andra Tigern så att alla sju matningsraderna drog iväg på några sekunder

Var sjukt mäktigt, men varade väl lite väl kort kan jag väl erkänna
Sedan var det 2x Super Salute (Royal Party) som tårtfinal. Anledningen till detta var att jag redan hade en ståendes. Här kändes det som jag redan sett det mesta tidigare, men det var trots allt fett. Dom synkade inte heller riktigt, men var bra knall och tempo i dom alltså!
Avslutade tolvslaget med en 3" Red Wave och en 4" Brocade Crown To White Strobe /w Silver Tail. Skulle kanske haft två andra, men satan vad fina dom var trots allt!!
Helt klart godkänt, men känner att jag inte fick den där asnajsiga avslutningen i tårtväg.
Kört lite smått med. Thunder King XXL från bonden hade ju sjukt bra smäll och krevad!

Sen deras nya danska från Royal var ju grymma. Drog iväg ashårt dock så den kommer en bra bit upp, men inte för långt, sedan peony i respektive färg. Rätt trevliga må jag säga!
Testade även New York från Stars Fireworks. Dom största var grymma. Dom andra lite taniga i storleken på krevad, men fortfarande riktigt bra färg på stjärnorna och här pratar vi runda krevader!
Även Cosmos från Linders var jävligt trevlig. Tricolor-raketerna var väldigt liten och tyst, vilket var vad jag letade efter. Aquarium var blåa med vit fish effekt i mitten, jättetrevliga! Wave var ungefär som Big Bang-raketerna i satsen, fast tror det var lite mer guld i den. Big Bang raketerna är inte alls lika bra som dom var för ett antal år sedan.. Liten röd/grön/blå peony och knallen är inte längre signifikant tyvärr.. Men satsen var vad jag letade efter; mindre raketer som inte låter så mycket. Alltid kul att ha om man vill dra av något fint i tätbebyggelse under året!
Hade även dom där enkelskottarna jag gjorde om från en 30mm saluttårta. Fyfan vad dom small, och ekot därefter... Helt jävla superbt! ..På ren franska... =)