2016-12-30, 00:51
Medlem
Qirrens avatar
Ja nivån i division 2 tycker åtminstone jag känns högre än exempelvis weekend league. Alltid riktigt tuffa matcher där.
Citera
2016-12-30, 01:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Om du inte redan gjort det: Köp 16 st rare guld managers och 2 guld non-rare, så får du en 50% boost på alla kontrakt du lägger på. Dvs nonrare guldkontrakt ger 19 matcher istället för 13, rare guldkontrakt ger 42 matcher istället för 28. Borde inte kosta mer än max 7k. Exakt när denna bonus når breakeven orkar jag inte räkna på, men det känns lätt värt det.

http://www.fifauteam.com/fifa-16-ultimate-team-managers-guide/#Bonus 1

Edit: Jag orkade räkna. Efter 56 förbrukade rare guldkontrakt har inköpskostnaden för managers betalat sig, och fortsätter betala sig efter det. Lätt värt det.

Tack, finns det att köpa i butiken ?
Citera
2016-12-30, 04:05
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akalla
I år är helt annorlunda pga WL så ingen vet vad som kommer hända.
WL gör att alla vill spela med så bra lag som möjligt och det håller priserna höga
Sen att även SBC finns hjälper till mycket oxå , förra året var det inte många kort som var värda något , men nu blir man nöjd om man packar Sommer tex

Bara kolla på Kante och martial ligger på nästan 30 k såhär långt in i spelet.
EA gör nog det mesta rätt i år för att hålla värdet på många spelare och gör att folk tycker det är värt att köpa packs
Jo sant. Köpte Chiellini för typ 2mån sen för 52k. Värd mer idag. Aja tror att jag behåller mitt lag. Tror inte TOTY kommer påverka så mycket.

https://www.futbin.com/17/player/3918/nuno-pinto
Någon som fattar varför han är så dyr? Visst behövs för SBC och kanske pricefix men lägsta pris är 1000coins att lägga ut för. Alla andra non-rare silver är väl 150? Fick han häromdagen i gåvopaket
Citera
2016-12-30, 04:36
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Fattar ingenting...

Jag pratar inte om bilderna på korten utan ansiktena de har in game. T.ex: Mustafi har EA ansikte till skillnad från kollegan Gabriel som har sitt verkliga.

Min poäng var hur som helst att jag tycker det är retfullt använda spelare som EA har fuckat upp utseendemässigt. Därför kollar jag alltid upp hur de ser ut innan jag köper de.

Capish?
Citera
2016-12-30, 06:19
Medlem
Hallå! Vem är bäst av Clichy och Tremoulinas?
Citera
2016-12-30, 07:38
Medlem
Raxies avatar
Hade fulla lag i ryska och holländska ligan (Och Italienska, Schweiziska, Colombianska, Argentinska och arabiska - så var väldigt brett gissat)

Och har väl löst in en 8-9 lag hittills, men funderar på att chilla till TOTY med att köra. Men(!) är set inte rimligt att anta att priserna på vanliga 83or och 84or kommer sjunka som tusan efter alla sbcer och i och med packhysterin kring TOTY.

Så kanske är lika bra stt köra nu?
Citera
2016-12-30, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Jag pratar inte om bilderna på korten utan ansiktena de har in game. T.ex: Mustafi har EA ansikte till skillnad från kollegan Gabriel som har sitt verkliga.

Min poäng var hur som helst att jag tycker det är retfullt använda spelare som EA har fuckat upp utseendemässigt. Därför kollar jag alltid upp hur de ser ut innan jag köper de.

Capish?

Sett inläggen tidigare o fattat vad du menar men fattar däremot inte vad det spelar för roll? Mina spelare får gärna se ut som shrek in game bara dem levererar bra

Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
https://www.futbin.com/17/player/3918/nuno-pinto
Någon som fattar varför han är så dyr? Visst behövs för SBC och kanske pricefix men lägsta pris är 1000coins att lägga ut för. Alla andra non-rare silver är väl 150? Fick han häromdagen i gåvopaket
Det är väl just det att den spelaren är ända vänsterbacken i det laget och viktig för SBCn. Har väl legat såpass högt i pris att dem ändrar price range. Gissar på att han sålts så fort han kommit ut på marknaden för nästan 10k. Reagerade på det häromdan att en del silver låg på +10k.
Senast redigerad av grahnen 2016-12-30 kl. 08:22.
Citera
2016-12-30, 09:47
Medlem
Hur många matcher/nivå måste man vinna för att vara direkt kvalificerad till WL.
Har för mig att det är 14 vinster har jag läst.
2-2 just.
Spelet i WL är sjukt segt många felpass och konstiga positioner känns det som.

Första gången jag är med som sagt och kan jag ha tur att vinna 14 matcher så känns det bra mycket lättare än att vinna 4 matcher i rad i kvalet.
Citera
2016-12-30, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akalla
Hur många matcher/nivå måste man vinna för att vara direkt kvalificerad till WL.
Har för mig att det är 14 vinster har jag läst.
2-2 just.
Spelet i WL är sjukt segt många felpass och konstiga positioner känns det som.

Första gången jag är med som sagt och kan jag ha tur att vinna 14 matcher så känns det bra mycket lättare än att vinna 4 matcher i rad i kvalet.

Guld3 måste man ta. 18 vinster om jag inte minns fel
Citera
2016-12-30, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Hallå! Vem är bäst av Clichy och Tremoulinas?
testa båda? kostar ju inget alls
Citera
2016-12-30, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
testa båda? kostar ju inget alls

Känns risky nu i WL. Men det är väl enda utvägen
Citera
2016-12-30, 10:14
Medlem
Weird.s avatar
Någon som vet om detta weekend league tillhör det sista denna månaden? Eller om det har börjat ett nytt. Har ej tillgång till ps4 just nu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in