Ni måste precis som mig själv upplevt olika flow från match till match. Det är så jävla konstigt.
Ibland när jag startar en match så märker jag hur kvicka och rappa spelarna känns - allting flyter på och ingen delay. Under andra matcher så tar allt såååån jävla tid och spelarna är sega som sirap.
Notera att fitness inte har med detta att göra. Även vid 100 så upplever jag detta. Och jag kollar alltid de tre gröna "barsen' så att uppkopplingen är bra.
... Vad är detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
max02
Är det bara jag som kollar upp hur en spelare ser ut innan jag köper honom? De som inte har sina verkliga ansikten alltså. För ärligt talat så har EA sjukt många mongoansikten detta FIFA och i alla fall jag tycker inte det är så kul lira med såna spelare...
Va?

Vad pratar du om? Vilka spelare saknar sina verkliga ansikten?
Citat:
Ursprungligen postat av
Katapulten
Asså man måste ju köpa nya kontrakt hela jävla tiden, mynten går ju inte till något annat.
Köp guldkontrakt och få 28+ matcher på dina guldkort istället för de där pisskorten med 13 matcher.
Och kör två lag istället för ett som du växlar mellan. Genom att göra det så sparar du in på både fitnesskort, kontrakt och även läkningskort (beroende på hur många matcher de är skadade).