Citat:
Ursprungligen postat av
Qirren
Annars hade alla haft SBC-korten ju, hur kul hade det varit?
Det måste ju finnas måtta i det hela också. Att byta in en elva värd 200-250k för ett kort som är värt kanske 50k, untradable dessutom (Rashford), är sanslöst.
Hade varit sugen på samtliga FUTMAS SBC som kom inatt men priserna är löjliga. Och då har jag ändå köpt många av korten som krävs i god tid, och jag tycker inte det är värt det. Nåja, ska kolla vad mina IF-kort hoppat upp till nu istället...
45k för Bernardo Silva och William Carvalho - god profit där, nästan 30k på Carvalho och 25k på Bernardo per kort. Dock så stiger ju priset för varje dag i takt med att korten försvinner från marknaden och in i SBC-hypen. Säljer nog antingen ikväll eller avvaktar någon dag...
Edit:
Inga Movember-kort i dagens SBC heller alltså? Då kanske tåget gått för sista gången då. Jag har sålt i princip alla som gick upp i pris, utom de jag använder till min Bundes-elva. Skönt att ha gått plus till slut på korten trots allt. Väntar till efter nyår, sen discardar jag kort som Korb, Corntwaithe, Hoffmann, Gomis osv.