Citat:
Ursprungligen postat av
MrLegendary
Ska man vänta eller sälja direkt? Nu lassar ju alla in sina holländska på marknaden så det flödar ju. Snart kommer det bli dåligt med vissa spelare och de kan stiga till 10k, svårt att lyckas sälja kort för 10k nu tänker jag?
Kollat lite på belgiska och turkiska Sbc. Erfarenheten säger att efterfrågan är störst nu men samtidigt utbudet. En sån som Holmen kunde gå för 400 coins kvällen turkiska sbc släpptes på open bid - fanns för många ute så den sortens fynd gick att göra. Ge det en två veckor så lär du kunna få åtminstone 2k för dina nonrare silver, har de en position som krävs i elvan och det finns få alternativ i klubben kan det säkert stiga mer. Så jag själv har ingen brådska.
Är faktiskt väldigt sugen på att belöna mig själv med att göra båda Sbc. Kul med packs, går garanterat plus då investeringen bör ligga på kanske 20-30k ändå. Sen är det klart att i rena coins får man ju mest av att bara sälja så länge man inte har pack luck.
Ska ta det lugnt, ögna igenom reward vs kostnad, se hur jag kan klara elvorna med 200 coins nonrare brons och sälja överskottet, osv. Ingen ko på isen, bara njuta av en rejält bra affär.