2016-12-18, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
1. Ner till 50?? Jag kör 30 Press och 35 aggressivitet idag.

2. Så sant om Butland. Varje gång jag möter någon med honom mellan stolparna så vet jag att det blir svårt. Han gör extremt många räddningar. Definitiv "kod-miss" av EA.

Är Butland så bra när man har honom själv? Kan bara tänka mig att om jag har han mellan stolparna sä blir det som en sil..

Ang pack man får på silver 1 så står det: Jumbo premium gold players pack o Mega Pack. Vad betyder det?
Citera
2016-12-18, 22:52
Medlem
Citat:
Håller aldrig ner x?
Vad gör den? haha
Elr ja kör Xbox o där är det B, knappen där man ska kliva in o bryter, så kanske inte är x på ps4 haha tajmar man fel blir det att spelarna kliver in med fötter o då är det fan nästan bara släpp dosan o hoppas att motståndaren missar mål
Citera
2016-12-18, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Brukar sällan gnälla... Men har någon lirat med SBC Buffon? Har har varit helt jävla katastrofal för mig. Visserligen inga rena tabbar men han släpper in mycket mål. Borde i första läget kanske inte ge dem hyfsat klara målchanser men tycker han borde klara rädda en boll eller två. Var sjukt mycket mer nöjd med SIF Donnarumma. Får väl ge Buffon lite mer chanser men känns sådär när man lagt ner coins på en untradable o han inte levererar.

Lirade med Buffons vanliga innan, fick han i ett 2 players pack så jag tänkte att det skulle bli rätt billigt att skaffa honom, gick väll för ca 45k. Men iaf, jag tycker han va värd varenda coin, tycker han är galet bra för mig och är mycket vassare än hans vanliga.
Citera
2016-12-18, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Är Butland så bra när man har honom själv? Kan bara tänka mig att om jag har han mellan stolparna sä blir det som en sil..

Ang pack man får på silver 1 så står det: Jumbo premium gold players pack o Mega Pack. Vad betyder det?
Ingen aning inte testat han o har verkligen inga planer på att göra det heller!
Ja det är dom packeten du får då! Är väl ett 30k o ett 50k men inte helt säker
Citera
2016-12-18, 23:04
Medlem
Citat:
1. Vilken inställning skulle ni sätta i custom tactics för att era mittbackar ska stå på sin position framför mål, och inte pressa mot motståndarens anfall? Jag släpper igenom genomskärare alldeles för ofta. Vill att de ska stå på sin plats. Och ja, jag har "stay back while attacking". men det räcker inte.

2. Någon som lirar med De Gea? Hur är han? Statsen ser jävligt fina ut.

på PS: när matchen startar, tryck pil ner och sen pil upp. "kontring".
då står mittbackarna långt ner på egen planhalva för att förhindra kontringar.
Citera
2016-12-18, 23:06
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Köpte precis ihop mitt drömlag: https://www.futbin.com/17/squad/738355

Första mahchen möter jag ett kasst Ligue 1-lag och har bollen på motståndarens planhalva typ hela matchen. Förutom 4 gånger då han gör mål varenda gång, varav en på hörna.

Kul spel.. Handikapp existerar inte var det?

Edit: matchen efter leder jag 2-0 i halvlek mot ett lag för typ 10k. 0 skott på mål i första från motståndaren. I andra är det som att spelet bestämt sig för att han ska vinna för helt plötlisligt får han 3 skitmål i andra halvlek och jag ligger under 2-3... Lyckades pga. misstag av motståndaren vända och vinna med 4-3. De två matcherna var som att spelet räknat ut att jag ska ha nackdel pga. bättre spelare men misslyckades ena gången då motståndaren var så kass.

I min tredje match fick jag möta ett bra dyrt PL-lag. Den matchen kändes normal iaf.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-12-19 kl. 00:01.
Citera
2016-12-18, 23:29
Medlem
18 vinster
11 förluster

Spelat 23 matcher bara idag med en paus på 2 timmar endast. Hade 16-6 innan jag tog paus, sen gick de åt helvete o orkade inte ta mig till nästa nivå.

Nästa vecka blir de nog dela upp spelandet lite

Hur gick de för er andra btw ?
Citera
2016-12-18, 23:49
Medlem
Nepenthez och bateson verkar ju stensäkra på att det blir Modric, Rashford och Dembele som blir nattens SBC, ligger det något bakom det eller gissar dom bara???
Citera
2016-12-18, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qirren
Jag är nöjd med honom. Hade vanliga förut och han känns snäppet bättre. SBC Parolo diggar jag också.

Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Lirade med Buffons vanliga innan, fick han i ett 2 players pack så jag tänkte att det skulle bli rätt billigt att skaffa honom, gick väll för ca 45k. Men iaf, jag tycker han va värd varenda coin, tycker han är galet bra för mig och är mycket vassare än hans vanliga.

Okej. Bara för det så gjorde han två kanonmatcher irad med ett insläppt på två matcher. Hade äntligen kommit upp till div 3 o startade med 3 raka förluster. Satte mig upp, lugnade mig, fokuserade på att bara ligga på rätt sida och täcka ytor, inte kliva upp och chansa. Gick mycket bättre. Var väl att jag slarva i försvaret och gav dem föööör bra lägen, då e de inte mycket kan kan göra. Hans SBC kort borde vara grymt. Bra att veta att han inte är usel iaf, får ta på mig hans katastrofala inledning för mig!
Citera
2016-12-19, 00:07
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Brukar sällan gnälla... Men har någon lirat med SBC Buffon? Har har varit helt jävla katastrofal för mig. Visserligen inga rena tabbar men han släpper in mycket mål. Borde i första läget kanske inte ge dem hyfsat klara målchanser men tycker han borde klara rädda en boll eller två. Var sjukt mycket mer nöjd med SIF Donnarumma. Får väl ge Buffon lite mer chanser men känns sådär när man lagt ner coins på en untradable o han inte levererar.
Målvakter i spelet är random. Du kan typ ha en målvakt som är grym ena matchen sen skitkass nästa match. Tycker inte det är värt att lägga massa coins på målvakter. Kör Buffon själv bara för jag gillar han IRL.

Körde FUT för några år sen. Tog spelets lägst rankade spelare (40) som var målvakt,han som såg ut som Justin Bieber och satte i mål. Han gjorde drömräddningar medan mina guldmålvakter kunde vara kassa. Verkar fungera likadant på 17.
Citera
2016-12-19, 00:13
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Målvakter i spelet är random. Du kan typ ha en målvakt som är grym ena matchen sen skitkass nästa match. Tycker inte det är värt att lägga massa coins på målvakter. Kör Buffon själv bara för jag gillar han IRL.

Körde FUT för några år sen. Tog spelets lägst rankade spelare (40) som var målvakt,han som såg ut som Justin Bieber och satte i mål. Han gjorde drömräddningar medan mina guldmålvakter kunde vara kassa. Verkar fungera likadant på 17.

Nej, bronskeeprar räddar absolut ingenting.
Citera
2016-12-19, 00:15
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Nej, bronskeeprar räddar absolut ingenting.
Källa/bevis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in