2016-12-28, 04:27
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Ja, det gällde ett flertal beslag beställda till min adress

Sorry om jag är svamlig, är onykter fortfarande

Härligt, du drack väl upp handspriten på arresten som en äkta karl?

Jag antar att det handlar om inrikesbeställningar då du nämnde flugsvamp. Fyfan, så svinen är på den vanliga posten nu också. Ja, med Dan Eliasson så kan man ju inte räkna med att polisen ska prioritera viktiga saker. Man kanske borde posta lite mjältbrand hem till honom, det skulle nog göra honom vettigare.
2016-12-28, 07:24
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Härligt, du drack väl upp handspriten på arresten som en äkta karl?

Jag antar att det handlar om inrikesbeställningar då du nämnde flugsvamp. Fyfan, så svinen är på den vanliga posten nu också. Ja, med Dan Eliasson så kan man ju inte räkna med att polisen ska prioritera viktiga saker. Man kanske borde posta lite mjältbrand hem till honom, det skulle nog göra honom vettigare.

Haha, nej ingen handsprit tyvärr.

Ja det är inrikes det gäller och jag har blivit varnad av polare som jobbar inom posten att snuten är och snokar mer än vanligt men trodde inte att dom skulle komma hem till mig. Dom har mer eller mindre vänt upp och ner på lägenheten, allt är utdraget, öppnat, osv.

Jag är helt med på att skicka mjältbrand till den clownen!
2016-12-28, 09:01
Medlem
Citat:
Haha, nej ingen handsprit tyvärr.

Ja det är inrikes det gäller och jag har blivit varnad av polare som jobbar inom posten att snuten är och snokar mer än vanligt men trodde inte att dom skulle komma hem till mig. Dom har mer eller mindre vänt upp och ner på lägenheten, allt är utdraget, öppnat, osv.

Jag är helt med på att skicka mjältbrand till den clownen!

Vet du specifikt vilka beställningar det är dom har beslagtagit?
2016-12-28, 10:46
Medlem
Citat:
Ja möjligt men annonserna försvann för ett bra tag sedan har jag för mig och ingen info på säljarens sida om uppehåll, men men.
Jag har undrat samma. Var min "go-to" men verkar ha lagt ner nu? Eller tagit längre paus eller så. Kanske interna konflikter, snuten, eller bara drog sig ur - fuck knows. Men synd är det iaf! Favovendorn #1 imo.

Fler som fortfarnade väntar på sina paket nu i mellandagarna eller? Börjar bli nojjig för farbror blå eller dylikt alltså... samma vendor skicka till mig innan med superb jävla stealth så vetefasen om just brevet skulle blivit upptäckt. Antingen scam, farbror blå eller så måste det komma typ med dagens post. Inte fan kan ett brev ta 10 arbetsdagar...?

Väntar även ett annat (Till annan adress, annan vendor) som beställdes under mellandagarna. Kommer det fram innan det andra.. ja då vetefan vad man ska tro...

Fler i liknande sits?
2016-12-28, 12:08
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0th3rf0ck3r
Vet du specifikt vilka beställningar det är dom har beslagtagit?

Jag har en liten aning om vilka det är, men det kan ju ha att göra med rejäl otur eller brev med dålig stealth som ligger och luktar. Jag har fått leveranser ibland där man nästan ser vad det är utan att ha öppnat.
2016-12-28, 13:00
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Jag har en liten aning om vilka det är, men det kan ju ha att göra med rejäl otur eller brev med dålig stealth som ligger och luktar. Jag har fått leveranser ibland där man nästan ser vad det är utan att ha öppnat.

Vet inte om du vill svara på det, men hade dessa leveranser som herr blå hade "hittar" försvunnit helt eller fick du hem breven?
2016-12-28, 13:38
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Vet inte om du vill svara på det, men hade dessa leveranser som herr blå hade "hittar" försvunnit helt eller fick du hem breven?

Dom hade försvunnit helt
2016-12-28, 14:48
Medlem
Cosmouses avatar
Kommer ej åt FS längre. Några fler som har problem?
2016-12-28, 14:55
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmouse
Kommer ej åt FS längre. Några fler som har problem?

Funkar bra som vanligt hos mig.
2016-12-28, 16:54
Medlem
Citat:

Jo det har jag med. Otroligt att vissa vendors tycker att ett par små redline påsar lagda mellan ett par servetter i ett vanligt kuvert är nog med stealth

Men då vet vi att det är beslagtagna beställningar iallafall, så att grisarna inte håller på med allt för fult spel
2016-12-29, 14:21
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0th3rf0ck3r
Jo det har jag med. Otroligt att vissa vendors tycker att ett par små redline påsar lagda mellan ett par servetter i ett vanligt kuvert är nog med stealth

Men då vet vi att det är beslagtagna beställningar iallafall, så att grisarna inte håller på med allt för fult spel

Haha, ja jag håller med dig. Då skulle man vilja ha adressen till den säljaren för att åka dit och ge h*n en lavett.

Fick förresten testa tjacket från Tjackwerner på FS idag, och det är riktigt bra kvalié på det tycker jag. Lite väl blött men stoppar man det direkt i frysen är det ingen fara på taket.

Det löser sig riktigt bra i vatten utan några slaggprodukter, det luktar inte speciellt stark men när skjutsen kommer smygande så kommer den kroppsliga orgasmen, välmående deluxe!
2016-12-29, 20:30
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snedtrippen
Återkom gärna med hur det var..
Nä det flödar ju av tvivelaktiga produkter.

Citat:
Fick förresten testa tjacket från Tjackwerner på FS idag, och det är riktigt bra kvalié på det tycker jag. Lite väl blött men stoppar man det direkt i frysen är det ingen fara på taket.

Det löser sig riktigt bra i vatten utan några slaggprodukter, det luktar inte speciellt stark men när skjutsen kommer smygande så kommer den kroppsliga orgasmen, välmående deluxe!

Kändes lite småblött när jag tog upp det upp ur påsen men torkade snabbt på en tallrik med lite hackning. Är väldigt nöjd med ruset och det svider inte för hårt i näsan!

Får se hur jag mår imorrn men blir lite smådosande hela helgen om det är så bra som det verkar vara för tillfället

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in