2016-12-24, 10:30
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snedtrippen
Verkar som om de flesta har det där lite gulaktiga, vaxiga, stenaktiga som bränner som ett pistolskott i bihålorna inne just nu.

Kommer prova en liten av werners så får vi se. Fattar inte hur just tjackdelen kan ha så fruktansvärt dåligt utbud av bra produkter.
2016-12-24, 11:37
Medlem
t3x5s avatar
Någon som vet var Aftonbladet tagit vägen? Semester? Knas?

Jag hatar att dom tagit bort när man kan se senast säljaren varit aktiv.

EDIT: Såg förresten att Alpra-blotters är tillbaka så kan starkt rekommendera er som inte testat att köpa dessa.
Senast redigerad av t3x5 2016-12-24 kl. 11:49.
2016-12-24, 12:47
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Kommer prova en liten av werners så får vi se. Fattar inte hur just tjackdelen kan ha så fruktansvärt dåligt utbud av bra produkter.

Återkom gärna med hur det var..
Nä det flödar ju av tvivelaktiga produkter.
2016-12-25, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Någon som vet var Aftonbladet tagit vägen? Semester? Knas?

Jag hatar att dom tagit bort när man kan se senast säljaren varit aktiv.

EDIT: Såg förresten att Alpra-blotters är tillbaka så kan starkt rekommendera er som inte testat att köpa dessa.

Jul? Typ alla säljare har inaktiverat sedan 22a~
2016-12-25, 15:12
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jikad
Jul? Typ alla säljare har inaktiverat sedan 22a~

Ja möjligt men annonserna försvann för ett bra tag sedan har jag för mig och ingen info på säljarens sida om uppehåll, men men.
2016-12-26, 19:37
Medlem
krillepilles avatar
Har klagat i tråden på det här tidigare men det finns ju fan inge sub?! Varför är subutex/suboxone så ovanligt nu för tiden? För 3 månader sen fanns det ju ett överflöd så vad är det som händer?
2016-12-27, 15:24
Medlem
lowerCases avatar
Citat:

Fick dessa idag och såg ut och smakade som vanligt. Svårt att avgöra styrka men tyckte det smakade alpra som vanligt med denna säljarens blotters

Citat:
Ursprungligen postat av snedtrippen
Återkom gärna med hur det var..
Nä det flödar ju av tvivelaktiga produkter.

Borde dyka upp imorrn/övermorgon och kommer prova det samma dag.

Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Har klagat i tråden på det här tidigare men det finns ju fan inge sub?! Varför är subutex/suboxone så ovanligt nu för tiden? För 3 månader sen fanns det ju ett överflöd så vad är det som händer?

Har reagerat på detta också. Det är väldigt upp och ner när det gäller sub. Vet inte riktigt varför då nästan allt annat har ett semistabilt flöde.
2016-12-28, 00:35
Medlem
t3x5s avatar
Fick påhälsning av 6 grisar igår i min lägenhet, blev nyss utsläppt från arresten där jag blev utfrågad om flugsvamp bland annat. Knas!
2016-12-28, 00:46
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Citat:
Fick påhälsning av 6 grisar igår i min lägenhet, blev nyss utsläppt från arresten där jag blev utfrågad om flugsvamp bland annat. Knas!

Utveckla gärna lite.
Vad blev du anklagad för ?
2016-12-28, 00:50
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retarderad-Indian
Utveckla gärna lite.
Vad blev du anklagad för ?

Nu var det lite beklagligt att jag hade en cannabisplanta hemma och det var väl mest därför jag blev körd till arresten men dom var där pga en husrannsakan.
2016-12-28, 00:52
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Citat:
Nu var det lite beklagligt att jag hade en cannabisplanta hemma och det var väl mest därför jag blev körd till arresten men dom var där pga en husrannsakan.

Okej och husrannsakan gällde en beställning ifrån flugsvamp ? Eller hur hänger det ihop med Darknetshoppar?
2016-12-28, 00:55
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retarderad-Indian
Okej och husrannsakan gällde en beställning ifrån flugsvamp ? Eller hur hänger det ihop med Darknetshoppar?

Ja, det gällde ett flertal beslag beställda till min adress

Sorry om jag är svamlig, är onykter fortfarande

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in