Citat:
Du verkar som en jävligt skön person men då jag inte kommer kunna något alls på måndagar samt onsdagar pga av jobb har jag svårt att se att jag går fullt ut i spelet! Jag hoppas dock att du lyckas hitta någon eller några för du verkar härlig måste jag säga!
Jag kommer rolla en female human paladin och köra när jag kan. Jag vill dock levla & ta upp professions medans jag spelar så antingen är jag med från början eller så väntar jag, 2-3 veckor ?
Jag kommer ihåg att om man skulle köra präst på alliansen så var det en fördel om man valde dwarf präst, men vad är Fördelen att spela dwarf präst ? Kommer inte ihåg
Jag kommer rolla en female human paladin och köra när jag kan. Jag vill dock levla & ta upp professions medans jag spelar så antingen är jag med från början eller så väntar jag, 2-3 veckor ?
Jag kommer ihåg att om man skulle köra präst på alliansen så var det en fördel om man valde dwarf präst, men vad är Fördelen att spela dwarf präst ? Kommer inte ihåg
Tack för de fina orden! Du verkar också riktigt härlig utifrån din text!
Insåg nu att jag glömde skriva faction och hela grejen; For the Horde!
Citat:
Kommer också börja på fresh.
Spelade WoW från open beta fram till Cataclysm. Clearade BWL, MC, AQ40, Onyxia, ZG, World Bosses mm. Tyckte spelet var jättekul men spelade för mycket (all ledig tid), var med i en guild som ofta var server first. Är inte ute efter att vara med i en sådan guild utan mer causal nu.
Spelade priest på Nostalrius, inga raids men instanser blev det ju innan servern la ner. Levlade som shadow och körde disc/holy @ lvl 60. Gillar priest mycket och kan tänka mig igen om ett sådant behov finns men vill helst spela warrior för det är något jag aldrig spelat högre än lvl 20. Vill prova vara tank.
Spelade WoW från open beta fram till Cataclysm. Clearade BWL, MC, AQ40, Onyxia, ZG, World Bosses mm. Tyckte spelet var jättekul men spelade för mycket (all ledig tid), var med i en guild som ofta var server first. Är inte ute efter att vara med i en sådan guild utan mer causal nu.
Spelade priest på Nostalrius, inga raids men instanser blev det ju innan servern la ner. Levlade som shadow och körde disc/holy @ lvl 60. Gillar priest mycket och kan tänka mig igen om ett sådant behov finns men vill helst spela warrior för det är något jag aldrig spelat högre än lvl 20. Vill prova vara tank.
I feel you! Därför vill jag ta det lugnt och hitta en Guild som har fasta dagar med Raid. Problemet är att jag vaknar tidigt om dagarna till jobbet, så sena kvällar på vardagar är inte så optimalt (been there, done that)
Bestämde mig igår att det blir Troll Hunter. Gjorde min research på Priest och det gick inte hela vägen. Hunter var även sista classen jag spelade i retail och kommer ihåg hur jag "dominerade" 1v2 i arena när min partner dog på grund av min spirit beast "Skoll"... Self-healing, kite, traps! Oh Hunters!
Användbara bland annat i BWL med tranq-shot... Och självklart roliga att levela med!
Så:
Horde
Troll
Hunter
Ristat i sten nu

För din del tycker jag självklart att du ska köra Warrior. Oroa dig inte över att bli Main Tank, utan Off-Tank behövs i Guilds också! Fördelen som Tank är att man lättare kan styra upp saker