Citat:
Ursprungligen postat av
Cove
Det är synd att så många inte ser Kronos, den förtjänar bättre än vad det är just nu.
Jag tycker Kronos hade för mycket fuffens för sig, speciellt deras admins men mest hörsägen. Sen går det väl officiellt köpa gubbar, armor och guld via deras hemsida?
Citat:
Ursprungligen postat av
Skychi
Om man ska börja lira igen, vilken server skulle ni ha valt och varför? tack
Om du vill spela PvE så skulle jag valt Nostalrius/Elysium eftersom den är bara några månader gammal i progress men med mycket folk, men även mycket nytt folk som börjat. Om du vill spela PvP så är nog Nostalrius/Elysium igen, fast deras nya server som kommer 7 januari så man är med från början. Skulle inte rekommendera deras gamla PvP server om du inte gillar att bli söndergankad av folk med supergear. Anledningen till just Nostalrius/Elysium är för dem officiellt inte vill att man köper/säljer gubbar, armors och guld samt att deras script är väl bland det bättre. Du har dessutom bra ping till deras servrar och servertime ligger i fas med GMT+1 så du inte behöver spela på natten när det är dag. Vill du inte ha mycket folk på servern så skulle jag valt något annat.
Så jag ska börja på fresh den 7 januari. Men osäker på om jag är med i starten då det är så mycket folk utan kanske börjar någon eller några dagar efter.