2016-12-28, 16:34
Medlem
Fûrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skychi
Vadå har blizzard öppnat Nostralius igen?

Kostar det att spela på denna private server? Gametime/speltid tänker jag?

Det är inte Blizzard som äger Nostalrious. Det är helt gratis då det är en privat server.
https://elysium-project.org/
Citera
2016-12-28, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fûrim
Det är inte Blizzard som äger Nostalrious. Det är helt gratis då det är en privat server.
https://elysium-project.org/

Men blizzard stängde väl ner Nostralius förut?

Har jag tillgång till mitt gamla account fortfarande som jag startade där?
Citera
2016-12-28, 16:48
Medlem
CougheeBrothas avatar
Hej

Även jag tänker börja lira 7/1, har inte bestämt faction än men kommer lira mage troligen. Har spelat mycket på Feenix/Nost/K1 tidigare, hade varit kul att ha någon/några att levla lite med. Snacka lite skit och hjälpa varandra med grejer nu när man börjar om på nytt.
Citera
2016-12-28, 18:21
Medlem
Citat:
Men blizzard stängde väl ner Nostralius förut?

Har jag tillgång till mitt gamla account fortfarande som jag startade där?

Om du går in på elysium så finns en steg för steg om hur du gör för att flytta över din gubbe till Elysiums server. Jag har själv flyttat över mitt konto och det fungerade över förväntan. Tog en minut och sedan kunde jag logga in och fortsätta från den punkt jag logga ut på Nost. Till och med mailboxens items var kvar.
Citera
2016-12-28, 23:06
Medlem
Det är synd att så många inte ser Kronos, den förtjänar bättre än vad det är just nu.
Citera
2016-12-29, 05:15
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cove
Det är synd att så många inte ser Kronos, den förtjänar bättre än vad det är just nu.

Jag väljer hellre en oskuld kvinna än en som har legat med 10 stycken... Visst, sexet kanske är bättre med den erfarne, men i framtiden kanske det lönar sig!

(Världens bästa liknelse, hoppas ingen blev kränkt)
Citera
2016-12-29, 09:20
Medlem
Om man ska börja lira igen, vilken server skulle ni ha valt och varför? tack
Citera
2016-12-29, 16:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cove
Jag tycker Kronos hade för mycket fuffens för sig, speciellt deras admins men mest hörsägen. Sen går det väl officiellt köpa gubbar, armor och guld via deras hemsida?

Citat:
Om man ska börja lira igen, vilken server skulle ni ha valt och varför? tack
Om du vill spela PvE så skulle jag valt Nostalrius/Elysium eftersom den är bara några månader gammal i progress men med mycket folk, men även mycket nytt folk som börjat. Om du vill spela PvP så är nog Nostalrius/Elysium igen, fast deras nya server som kommer 7 januari så man är med från början. Skulle inte rekommendera deras gamla PvP server om du inte gillar att bli söndergankad av folk med supergear. Anledningen till just Nostalrius/Elysium är för dem officiellt inte vill att man köper/säljer gubbar, armors och guld samt att deras script är väl bland det bättre. Du har dessutom bra ping till deras servrar och servertime ligger i fas med GMT+1 så du inte behöver spela på natten när det är dag. Vill du inte ha mycket folk på servern så skulle jag valt något annat.

Så jag ska börja på fresh den 7 januari. Men osäker på om jag är med i starten då det är så mycket folk utan kanske börjar någon eller några dagar efter.
Citera
2016-12-29, 17:10
Medlem
Tjena! Tänkte göra en gubbe på nostalrius pve ikväll. Finns det nån Class som är lättare att spela?
Är lite sugen på warlock, hur är dom? Vilken spec är bra?

Och hur är servern annars? Lätt att hitta grupp till instanser och så?
Senast redigerad av borgir89 2016-12-29 kl. 17:13.
Citera
2016-12-29, 17:27
Medlem
Jarhars avatar
Just warlock anses väl vara den mest komplexa klassen. Men spela det som lockar mest helt enkelt.

Om det är lätt att hitta grupper vet jag inte. Servern är väldigt aktiv dock och det är många spelare online.
Citera
2016-12-29, 18:02
Medlem
Obscuritys avatar
Fan vad taggad jag är. Fortfarade ingen som nappat på min inbjudan på förra sidan, är ni alla äckliga Alliance?

Nu kör vi boys!
Citera
2016-12-29, 18:56
Medlem
Nemjungs avatar
Lirade Horde på K2, så nu blire alliance.. Föredrar alliance, skönare cities att hänga i Frågan är om man ska orka lvla en warrior, står mellan warrior å mage tror jag. KOmmer ju dessutom antagligen spela på release dagen men det lär ju vara som pesten. Spelade på K2 på release, tror de tog 6h /played att dinga lvl 4 Ni som ska spela på release dagen rekommenderar att ni hittar folk att teama med annars kan de bli rätt svårt :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in