Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-20, 18:31
  #5593
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dd105
Vad hände med Light's Hope sidan? Den funkar inte längre. Är servern nere? Trodde den skulle bli en första vanilla servern.

Vilka server kör ni på? Verkar inte som det finns någon bra som kör dom nyaste expansion.

Citat:
@here Our website is currently offline due to unknown reasons, as the host is unreachable. We have no ETA for restoration, but we are working on it and hope to have it back online as soon as possible

Från deras discord.

Ingen just nu. Väntar på Kronos III (vanilla)
__________________
Senast redigerad av .SMOrcimus.PriME 2018-01-20 kl. 18:43.
Citera
2018-01-27, 15:36
  #5594
Medlem
En WotLK-server som verkar väldigt bra startar idag kl 18: https://sunwell.pl/
Citera
2018-02-04, 11:06
  #5595
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Lirar horde på Gummy TBC (https://www.burning-crusade.com/home/) som hade re-launch för ett par veckor sedan.

Alliance ligger långt före då alla vid launch gick dit, var för få för att dela på sig.

Men nu har horde vaknat till liv och många lvlar.

Om nu är intresserade av den överlägset bästa TBC-servern så borde ni joina. Spela gärna horde så kanske vi kan få ihop en skandinavisk (eller kanske svensk till och med?) guild!

Då servern är ganska lowpop 400-600 online så är det för tillfället mest fokus på PVE. Inte många PVPare så kan tänka mig att arena och så kommer vara rätt dött. Så om du mest vill PVPa så är inte denna server för dig för tillfället.

Kanske även värt att nämna att man får spela på egen risk då Gummy freakade ur sist och stängde ner servern som ni säkert minns. Men då jag spelade rätt mycket under betan så anser jag det är värt risken då det är hands down den bästa privatservern jag har spelat på. Tänk CoreCraft fast mycket mer finslapad!
Citera
2018-02-05, 10:25
  #5596
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
En WotLK-server som verkar väldigt bra startar idag kl 18: https://sunwell.pl/

Tack.

Denna skall testas.
Citera
2018-02-16, 09:22
  #5597
Medlem
hallelujahkorens avatar
Någon som är intresserad av att spela tillsammans på felmyst? Precis börjat, lvl 7 NE druid.
Citera
2018-02-19, 00:38
  #5598
Medlem
Kör just nu wow 1.12.1 och undrar om någon vet ett bra fungerande Addon för mining/herbalism? De jag eftersöker är att det på kartan skall visas vart man kan finna det man söker, även kanske vad för skill i sitt professions det kräver. Just nu ser jag bara i minimap om jag hittar något men eftersöker där jag kan se mycket mer på stora kartan.

Mvh
Citera
2018-02-20, 16:41
  #5599
Medlem
Skaffa Gatherer. Du måste själv mina/herba för att kunna se nodes sen.

Är Gummys och Sunwell 1x.?
Citera
2018-02-25, 23:12
  #5600
Medlem
Någon som har information om/när .elysium eventuellt släpper en tbc server?
Citera
2018-03-01, 14:58
  #5601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunzzo08
Någon som har information om/när .elysium eventuellt släpper en tbc server?

Troligtvis aldrig, de har ju sagt att de ska lägga ner när Classic släpps, så de verkar inte hinna med TBC.


Kronos nya server startar denna månad förresten, 31 mars, för de som är intresserade av vanilla. Jag har även provat Sunwells WotLK-server på senaste och den verkar riktigt bra, det var över 5k online förra söndagen så den verkar gå bättre och bättre.
Citera
2018-03-18, 16:03
  #5602
Medlem
Någon mer som är hypad inför Kronos III den 31 mars?
Tänkter nog lira feral druid och tanka dungeons och förhoppningsvis offtanka lite raids. Har inte bestämt horde eller alliance än dock.
Citera
2018-03-21, 15:22
  #5603
Medlem
CougheeBrothas avatar
Blir roligt med ny server men kommer nog bara levla en alt där atm iaf.
Dock undrar jag varför folk som redan spelar på LB ska lämna, jag menar vem tycker det är kul att farma molten core. Ingen ab/av/zg, jag tycker att det är nu det roliga börjar med aq40 och sen naxx.

Kanske har spelat vanilla i för många år, börjar faktiskt bli rätt trött på skiten.
Citera
2018-03-26, 18:39
  #5604
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CougheeBrotha
Blir roligt med ny server men kommer nog bara levla en alt där atm iaf.
Dock undrar jag varför folk som redan spelar på LB ska lämna, jag menar vem tycker det är kul att farma molten core. Ingen ab/av/zg, jag tycker att det är nu det roliga börjar med aq40 och sen naxx.

Kanske har spelat vanilla i för många år, börjar faktiskt bli rätt trött på skiten.

Kanske för att LB är en skitserver vars enda positiva sida är hög population?

Men ja, jag är också trött på vanilla men kommer att levla en alt där för skojs skull, spelar just nu annars WotLK på Angrathar och den är riktigt bra med 5k+ population.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback