2016-04-14, 12:24
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverCityPsykopat
Nackdelen med att bo 6 tidszoner bort är att jag kommer få börja på fredagen fast servern lär väl vara kaputt idag ändå

Har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska spela, körde fury warrior under retail tbc och vill göra det nu igen, men ser djävligt många warriors på forumet samt är det den mest populära klassen i "whatcha gonna play"-pollen... blivit sugen på Hunter och Shadow Priest också... kommer ta 5 timmar bara att välja klass

Haha ja, det kommer inte råda någon brist på warriors iaf. Men så är det ju alltid. Dock är ju fury warrior förbannat roligt att köra, så jag förstår ditt velande. Kommer du köra horde/alliance?
Citera
2016-04-14, 14:28
Medlem
Vi som spelade i <Flashback> på Nostalrius rerollar på playtbc och kommer spela horde på PvP servern Amazon.

www.flashbackwow.se för de som ör intresserade.

Riktigt roligt att kliva in i TBC igen och pteruppleva den fasen av spelet. Lär dock vara fetingkö till servrarna ikväll.
Citera
2016-04-14, 14:36
Medlem
Theloveforthemusics avatar
http://playtbc.com/forums/showthread.php?tid=1405

Guild på Alliance-sidan för den som är sugen på att gå emot strömmen och spela som underdog
Citera
2016-04-14, 15:44
Bannlyst
Kommer inte gå att spela på PlayTBC på typ en vecka vill jag gissa på. Var precis 4000 pers som kollade på deras stream, vilket betyder att kanske 20-30k personer sitter och väntar på att logga in ikväll. Kommer råda fullständigt kaos, inget kommer fungera. Räknar med att man kan spela felfritt om kanske en vecka.
Citera
2016-04-14, 16:21
Medlem
vnc-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Kommer inte gå att spela på PlayTBC på typ en vecka vill jag gissa på. Var precis 4000 pers som kollade på deras stream, vilket betyder att kanske 20-30k personer sitter och väntar på att logga in ikväll. Kommer råda fullständigt kaos, inget kommer fungera. Räknar med att man kan spela felfritt om kanske en vecka.

Beror på, nu vet jag inte vilken core de kör på men mangos med lite optimering ska inte ha några problem att klara 3.5k spelare. De verkar dessutom ha dragit tillbaka en hel del buggrättningar i hopp om en stabilare server.

Nost hade väl 4-5k spelare första veckan, visst det var en del crasher och rollbacks, men jag spelade utan större problem från första timman. Så 3.5k bör väl inte resultera i kaos.
Citera
2016-04-14, 16:31
Bannlyst
Vad är realmlisten för playtpc?
Känns onödigt att ladda ner något man redan har, förutom realmlisten.
Citera
2016-04-14, 16:33
Bannlyst
Näää, säg inte att man startar i level 60 på playtpc?
Citera
2016-04-14, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marcop0lo
Näää, säg inte att man startar i level 60 på playtpc?

Man kan börja på ett också.
Citera
2016-04-14, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Man kan börja på ett också.

Och få en 32slot bag, Tabard of the Proctector och ett pet!

Inte fyskam med en 32slot bag tbh.
Citera
2016-04-14, 17:38
Medlem
naborus avatar
nån som hört nått mer om när kalaset startar ?
Citera
2016-04-14, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naboru

Någon gång mellan 18 och 22 är det sagt från officellt håll.
Citera
2016-04-14, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av naboru

Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Någon gång mellan 18 och 22 är det sagt från officellt håll.

Gissar på ännu senare dock, jag som ska upp kl halv sex lär absolut inte få ta del av ikväll . Men förhoppningsvis innan 12 så jag får ta mina namn iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in