Citat:
Ursprungligen postat av
Rdinho
Något känns inte rätt med fut champions, alltså något känns riktigt skumt.
Har lirat sedan 12, har haft 1200+ fler vinster än förluster sedan fifa 13 och är liksom level 97 på xbox live, men jag driver inte ens när jag påstår att fifa är lättare för andra spelare än vad det är för mig, kan inte förklara det, det behövs bara en genomskärare för min motståndare för att komma 1v1 mot min målvakt, vändningar går sakta, passar går fel, skott oavsett kraft går väldigt högt över eller rullar helt enkelt retligt ut utan att träffa mål.
Jag är mer fundersam än bitter, någon som är ganska hög level inom xbox live som kan relatera? Jag börjar tro att det är det avgörs, låt oss vara ärliga en 90+ level har lirat rejält mycket och det borde inte ens gå att förlora mot någon som har foundade sin klubb 2014, 2015, 2016.
Hjälp.
Vet inte vad du menar med xbox live level. Men har lvl 77 på fifa och klubben är från 2012. Sitter just nu på statsen 859-16-132. Hur många matcher har du spelat på detta fifa?
För sådär kände jag i början under mina första 100 matcher. Helt annat fifa än tidigare år, men nu så är det inga problem alls. Jag tror inte att det existerar handicap. Utan min känsla utöver 1000 matcher är att är du bättre än din motståndare så vinner du över honom. Självklart kan det bli lite eaids i vissa matcher men det jämnar oftast ut sig. (skitgrejer händer i verkligheten också).