2016-12-21, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
Rakitic, Kroos, Modric eller Busquets bredvid Casemiro i en vanlig 4-4-2 La liga?
Haha aldrig busquets iaf, ja hade kört n'zonzi IF o modric tillsammans där, så nån av dom
Citera
2016-12-21, 08:17
Medlem
Någon som håller på OTW Mane?
Citera
2016-12-21, 08:53
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CK031
Någon som håller på OTW Mane?

Hade bara två, sålt en. Försöker skeppa iväg den andra under dagen. Tror inte det blir en SIF.
Citera
2016-12-21, 09:24
Medlem
SBC Toprak är ju sjukt nice. Byter ut min Hummels direkt. Säljer honom för mer än vad SBC Toprak går för. Gjorde denna som var billig, kom undan med 35k! Tips för er som inte gjort den ännu.

https://www.futbin.com/17/squad/785833

Kanske blir SBC Gameiro sen med, vet dock inte om jag har användning för honom. Någon hittat en billig lösning på hans?
Senast redigerad av grahnen 2016-12-21 kl. 09:33.
Citera
2016-12-21, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
SBC Toprak är ju sjukt nice. Byter ut min Hummels direkt. Säljer honom för mer än vad SBC Toprak går för. Gjorde denna som var billig, kom undan med 35k! Tips för er som inte gjort den ännu.

https://www.futbin.com/17/squad/785833

Kanske blir SBC Gameiro sen med, vet dock inte om jag har användning för honom. Någon hittat en billig lösning på hans?

https://www.futbin.com/17/squad/785937

Körde på denna i morse då jag redan hade Karnezis men då gick hela kalaset på 40k för Gameiro.
Senast redigerad av ForzaUltras 2016-12-21 kl. 10:05.
Citera
2016-12-21, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
https://www.futbin.com/17/squad/785937

Körde på denna i morse då jag redan hade Karnezis men då gick hela kalaset på 40k för Gameiro.

Tack! Ofan, så Futbin har SBC-challenges nu också, såg ut som ett väldigt bra upplägg där. Inte sett det tidigare. Funnits ett tag? Vet att Futhead hade det men där såg man inte priser o så bra men på Futbin såg det nice ut!
Citera
2016-12-21, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storfetdase
kör på min 144 hz 1ms asus monitor. släpper in dom här jävla 90 minuters målen varje jävla match.

Fellaini är grym, om du kan uppgradera så gå för kante. Själv kör jag med franskt lag, sbc lacazette, sbc gignac, martial, ben arfa, sissoko, kante, sagna, varane, mangala, sbc kurzawa (körde clichy innan funkar jävligt bra) och sen lloris is mål och det fick jag 33 wins med förr förra weekend leaguen.

Har redan IF Kantè. Då skaffar jag Fellaini vid sidan och De Bruyne som offensiv. De blir nog bra! :-)

Tack!
Citera
2016-12-21, 10:17
Medlem
Hej!

https://www.futbin.com/17/squad/786185

Tips på förbättringar på detta lag, ändring av formation eller dylikt?
Eller om någon har tid och lust att skrapa ihop ett lag för samma värde, ca 820k.
Citera
2016-12-21, 10:35
Medlem
Citat:
Tack! Ofan, så Futbin har SBC-challenges nu också, såg ut som ett väldigt bra upplägg där. Inte sett det tidigare. Funnits ett tag? Vet att Futhead hade det men där såg man inte priser o så bra men på Futbin såg det nice ut!

Upptäckte den igår faktiskt så tror inte den varit med allt för länge. Men den är ju som sagt grymt mycket bättre än futheads med uppdaterade priser och så
Citera
2016-12-21, 10:45
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
Rakitic, Kroos, Modric eller Busquets bredvid Casemiro i en vanlig 4-4-2 La liga?

Bold = bra

Övrigt så vill du ha bra defensiva mittfältare så är mitt tips Iborra IF (bra def och kan skjuta) Även
D´nzonzi som är bra på def.

Rodriguez är även han den bästa mittfältaren jag kört med i La Liga. Han och Rakitic är ett måste.

Kross har jag inte spelat med men tycker han är för långsam för att vara vanlig mittfältare som ska vara med i attack/försvar.

Casimiero är bra om man har mindre budget.
Citera
2016-12-21, 12:05
Medlem
Citat:
Den är riktigt bra! Tror att den kon för ungefär 2 veckor sen. Har använt den senaste dagarna för att göra alla billiga lag i de olika ligorna som finns. Perfekt där man kan se redan innan att det kommer gå på säg 8k och att man får ett paket värt 15k. Betar av alla som är billiga att göra.
Citera
2016-12-21, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Den är riktigt bra! Tror att den kon för ungefär 2 veckor sen. Har använt den senaste dagarna för att göra alla billiga lag i de olika ligorna som finns. Perfekt där man kan se redan innan att det kommer gå på säg 8k och att man får ett paket värt 15k. Betar av alla som är billiga att göra.

Faan va bra, att den räknar ut vad en hel liga och även enskilda lagen vad dem kostar. Tänkte inte ens på att kolla dem, var så fokuserad på SBC-spelarna som kom ut idag. Tack som fan, blir nog lite SBC på lunchen nu då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in