2016-12-21, 02:06
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mkhitaryan91
Men kan man sälja hans IF? Japp. För 300k kanske jag hade gjort med tanke på att hans NIF kostar 130k redan.
IF Dybala kostar 680k just nu på ps4 och SBC:n för Dybala går att klara av för ca.420k.
Att en sbc går för ungefär 60 procent av vad IF:en går för tycker jag är helt rimligt.
Citera
2016-12-21, 02:55
Medlem
Hej mina vänner.

Jag har fått starta om FUT från början, och därefter har alla SCB's resettats.
Nu när jag har pulat ihop detta http://www.futhead.com/squad-building-challenges/squads/238090/
så saknas det en i chemistry, Ogbonna får 6 i chem i mitt lag, vad är felet?
Citera
2016-12-21, 03:31
Medlem
Jag har alltid & länge varit en sådan som inte trott på handikapp & script osv, men efter att ha gjort en comeback till fifa spelet så kan man i princip bekräfta att det finns något.

I de två första matcherna i div 1 säsongen var matcherna lekande lätt & slutade storsiffrigt i vinst. I de efterföljande 6 matcherna blev det ingen vinst trots att jag vann skotten stort i varje match (inga långskott) Det gick helt enkelt inte att göra mål.

I de två sista matcherna var jag tvungen att vinna båda för att vara kvar och då vann jag stort igen, den här gången sumpade motståndarna jättelägen medans jag kunde göra mål på samma lägen som jag haft tidigare matcher, men då gick bollen närmare hörnflaggan ir en fjösare rakt på mv.

För otroligt för att vara sant.
Citera
2016-12-21, 03:38
Medlem
Sett lite streams och noterat att många kör värdelösa bronsspelare på hela bänken. Varför?
Citera
2016-12-21, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kentiro
Sett lite streams och noterat att många kör värdelösa bronsspelare på hela bänken. Varför?

Det är en teori om att ditt lag skall 'prestera bättre' då du inte har stackat med massor utav toppspelare. Jag vet inte om det stämmer.
Citera
2016-12-21, 05:23
Medlem
Nja det där med bronsspelare på bänken är väl för att få ned TOT & därmed matchas mot sämre motstånd.
Citera
2016-12-21, 05:31
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattz0n
Nja det där med bronsspelare på bänken är väl för att få ned TOT & därmed matchas mot sämre motstånd.
Man matchas inte efter ranking. Inte i säsonger iaf.

Fan blev sugen på detta lag trots att jag tänkt ta en paus: https://www.futbin.com/17/squad/784386 (kör med Movember-Barzagli ifall han droppar i pris istället för Bonucci) Någon som spelat med några av de spelarna? Vill veta om Suarez och Griezmann är bra? De andra också såklart. Ska köpa ihop det isf. när priset ligger runt 950k-1m.

Såhär kan man köra också men lite dyrare: https://www.futbin.com/17/squad/784346
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-12-21 kl. 05:33.
Citera
2016-12-21, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaggkaften
Någon som har lust att slänga ihop ett pl lag för 550k? Helst 442, tack på förhand

Bump
Citera
2016-12-21, 07:29
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Det finns ju folk här som har över miljonen och som dessutom är mer frekventa i denna tråd. Hur många förfrågningar borde t.ex. "EnLitenFrys" eller "Grahnen" få? Deras inkorg borde ju svämma över vid det här laget. De verkar ju ha lite koll på det dom skriver tänker jag. Men jag vill ju inte säga att du kommer med osanna uppgifter så jag lämnar det.

Jag lägger mig inte i eran "beef", men när jag omnämns vill jag för ordningens skull påpeka att jag knappast är något trading-orakel. Jag har missat så många bra affärer att jag knappt kan hålla räkningen. Med det sagt så har ju ändå coin-högen växt sig större och större. Jag gillar bara trading och diskutera för att lära mig mer, that's it

Åter till FUTmas SBC - Dybala känns dyr tycker jag, däremot känns Toprak och Gameiro som vettiga investeringar. Högratade och i bra ligor med fina stats, och borde gå att lösa för under 50k styck. Jag har löst Toprak och därmed gjort mig av med mitt sista Movember-kort, nu ska jag bara fixa Gameiro under dagen också.

Marknaden blöder movember/84+/IF-kort vilket ger en stadigt ökad efterfrågan på de korten och en långsam men stabil värdeökning. Tror fortfarande på någon slags gamechanger i dagarna. Kanske idag när TOTW släpps?
Citera
2016-12-21, 07:42
Medlem
Vänta nu? Dom har fan ändrat kraven på dybala Sbc haha, direkt när den kom ut igår krävdes det bara 80 i kemi men nu 100...jävligt märkligt
Citera
2016-12-21, 07:45
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Jag lägger mig inte i eran "beef", men när jag omnämns vill jag för ordningens skull påpeka att jag knappast är något trading-orakel. Jag har missat så många bra affärer att jag knappt kan hålla räkningen. Med det sagt så har ju ändå coin-högen växt sig större och större. Jag gillar bara trading och diskutera för att lära mig mer, that's it

Åter till FUTmas SBC - Dybala känns dyr tycker jag, däremot känns Toprak och Gameiro som vettiga investeringar. Högratade och i bra ligor med fina stats, och borde gå att lösa för under 50k styck. Jag har löst Toprak och därmed gjort mig av med mitt sista Movember-kort, nu ska jag bara fixa Gameiro under dagen också.

Marknaden blöder movember/84+/IF-kort vilket ger en stadigt ökad efterfrågan på de korten och en långsam men stabil värdeökning. Tror fortfarande på någon slags gamechanger i dagarna. Kanske idag när TOTW släpps?

Funderar också kring Toprak. Men har svårt att få in honom i nåt lag. Känns som att man måste lira med Leno och Wendell då - om man inte kör nästan fullt bundesliga! Och så går det inte till!

Håller fortfarande på ett gäng Movember-kort och har mina IFs ute för sjuka överpriser. Frågan är dock om inte Dybala är toppen. Tänker ju mig att Vidal dyker upp också, men det skulle ju kunna ramla ut "vanliga" SBCer som ger untradeable högrejtade spelare. Och det skulle ju ändra allt!

Perfect-linken med Gamiero och Griezmann däremot är ju intressant som tusan!

I övrigt så tycker jag det är svårt att ge trading-tips i år för att Allt fungerar. Vilket får mig att tro att mina 2.5-3 miljoner coins inte är så himla mycket egentligen.
Citera
2016-12-21, 07:52
Medlem
namerlesss avatar
Rakitic, Kroos, Modric eller Busquets bredvid Casemiro i en vanlig 4-4-2 La liga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in