2016-12-20, 11:50
Medlem
skeggmuffs avatar
Någon som vet om A-pihp ger utslag på sticka? Borde väl inte göra det, men man vet aldrig.

Alltså enbart om det ger ngt utslag på sticka. Jag vet att det inte syns på analys såklart
Citera
2016-12-20, 13:14
Medlem
Syns 4f-eph på sticka?
Citera
2016-12-20, 15:54
Medlem
Hejsan, ska till Spanien på sportlovet och tänkte röka där (det är lagligt där) Tar pissprov hos soc tills sommarn. Om jag pissar positivt och har bevis på att jag varit i Spanien. Kommer jag undan då?
Citera
2016-12-20, 15:55
Medlem
Reality81s avatar
Syns 4-cl-php på sticka?
Citera
2016-12-20, 20:01
Medlem
Reality81s avatar
Jag tog 500mg i fredacs ska kissa imorgon onsdag snälla kan nån bara gissa kommer jag klara mig??
Citera
2016-12-20, 20:26
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyronez
Syns 4f-eph på sticka?
Nej du kan vara lugn. Mvh
Citera
2016-12-20, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Nej du kan vara lugn. Mvh

Tack för svar
Citera
2016-12-20, 23:43
Medlem
Eirs avatar
Men herregud, finns det verkligen ingen där ute som har egna erfarenheter när det kommer till syntetiskt urin?

Jag har skjutit upp mitt UP två gånger nu på grund av att jag inte kan någonting om syntetiskt urin, det står verkligen ingenstans om det. Det kanske har varit 1-2 personer som skrivit här på FB år 2014 att det fungerar. Typ, "Det fungerar!". Punkt.
Jag tycker inte att det säger så mycket. För det första så vet jag inte vad för piss de använt sig av, för det andra så vet jag inte vad jag ska göra med pisset och sedan är svaren så gamla.

Jag står helt handfallen, som ett frågetecken, med mitt syntetiska urin och är panikslagen.

Jag har beställt mitt piss från Smoke Tower, det heter "Clean Stream Urine Fetish Kit", eller något liknande, då får man som en liten påse som man kan ha runt midjan med pisset i och värmepåsar. Det finns inga som helst recensioner om det någonstans. Om det finns någon där ute som använt sig av detta så vore jag ändlöst tacksam för svar! Lite mer ingående svar vore toppen.

Tack på förhand och god jul!
Senast redigerad av Eir 2016-12-20 kl. 23:48.
Citera
2016-12-20, 23:56
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eir
Men herregud, finns det verkligen ingen där ute som har egna erfarenheter när det kommer till syntetiskt urin?

Jag har skjutit upp mitt UP två gånger nu på grund av att jag inte kan någonting om syntetiskt urin, det står verkligen ingenstans om det. Det kanske har varit 1-2 personer som skrivit här på FB år 2014 att det fungerar. Typ, "Det fungerar!". Punkt.
Jag tycker inte att det säger så mycket. För det första så vet jag inte vad för piss de använt sig av, för det andra så vet jag inte vad jag ska göra med pisset och sedan är svaren så gamla.

Jag står helt handfallen, som ett frågetecken, med mitt syntetiska urin och är panikslagen.

Jag har beställt mitt piss från Smoke Tower, det heter "Clean Stream Urine Fetish Kit", eller något liknande, då får man som en liten påse som man kan ha runt midjan med pisset i och värmepåsar. Det finns inga som helst recensioner om det någonstans. Om det finns någon där ute som använt sig av detta så vore jag ändlöst tacksam för svar! Lite mer ingående svar vore toppen.

Tack på förhand och god jul!
Halloj, kör med SmokeTowers syntetiska urin och funkar kanon, både vanliga UP och analys utan problem. Brukar hälla det i en fryspåse och ha vid ljumsken, har en tunn slang från påsen och sitter med hudliknande plåster längs under kuken så när det ska fram klämmer jag lätt ihop ljumsken så det pumpas ut, en annan femma att lära sig gå med påsen där.. Vet ej hur många gånger jag klämt ljumsken för hårt när jag gått sen fått en fläck på byxan haha men skam den som ger sig Hoppas detta va lite till hjälp!

Edit: såg nu att du hade såndär midjeväska åh skit haha.. Inte lätt när man är stekt som en pannkaka
Senast redigerad av -spitzlix- 2016-12-21 kl. 00:00.
Citera
2016-12-21, 01:21
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
Jag tog 500mg i fredacs ska kissa imorgon onsdag snälla kan nån bara gissa kommer jag klara mig??
herregud, lever du fortfarande? ska du inte sluta knarka och få ordning på ditt liv istället?

troligtvis vet ingen om det syns eller inte då allt mindre folk använder nya RC's. Vad du kan göra är att du kan beställa hem multistickor och pissa själv först, då ser du om du får korsreaktion eller inte.
Citera
2016-12-21, 16:25
Medlem
Visas inte iktorivil på benzo stickor?
Käkade en igår och käkade en 6-8st denna helgen men tog gjorde ett benzo test precis som till min förvåning visade negativt?
Citera
2016-12-21, 17:36
Medlem
Hallå!

Jag lämnar urinprov för att få tillbaka mitt körkort. Det enda som står i beslutet är att jag måste lämna urinprov och vara ren från thc i 6 månader. Mitt senste provsvar var positivt för kokain, men negativt på thc. Vet nån vad detta kommer innebära? Kan de neka körkortet för detta? Jag trodde inte de fick kolla efter andra droger om de inte uppger det. Jag vet att de var dumt att ta kola innan ett pisstest men trodde jag skulle hinna bli ren.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in