2017-10-13, 22:43
Medlem
roligpojkejapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daskjanne
Hur gick det för dig roligpojkejapp?

Jag får prov svaret först på Måndag kanske till och med Tisdag, så vi får vänta och se
Citera
2017-10-13, 23:03
Bannlyst
Testar dom för ald-52 (som jag har förstått omvandlas till LSD-25 efter intag) vid urinprov på psykiatrin?
Citera
2017-10-13, 23:07
Medlem
skeggmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daskjanne
Frågan har ställts innan men ingen svarar. Någon som vet om fluklotizolam syns på sticka? Svar skulle verkligen uppskattas

Ja, 99% av alla RC-benzos syns på sticka tyvärr, så gör även denna
Citera
2017-10-14, 10:57
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Någon som lämnat ett urinprov på 5c-ab-pinaca, visar det på spice stickan?

Det liknar ju ab-pinaca som har några år på nacken och är klassad, förmodar att den visar men skulle 5c-versionen visa trots att det är lite annorlunda kemikalie?

Skulle va jätteschysst om någon kunde svara.

Någon som vet?
Citera
2017-10-14, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skeggmuff
Har du erfarenhet eller källa? Vet att de flesta rc-benso syns, men just denna skiljer sig en del i kemin. Den liknar mer en thienodiazepin än en benso.
Citera
2017-10-14, 12:40
Medlem
Hallå vänner!

Tog ca 300mg MDMA och rökte ett bloss pollen hasch, igår fredag.

Är jag ren tisdag?

Tacksam för svar

Mvh
Citera
2017-10-14, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyRottweiler
Någon som vet?

Har letat jättemycket efter svar men hittar inget. Det verkar som att ab-pinaca kan synas på screeningtest, men kanske inte 5c-ab-pinaca...och screeningtest är väl inget de gör i vanliga sammanhang?
Då denna är inte ens på listan på förslag till klassning så tvivlar jag att den visar, men vet faktiskt inte...

Skulle varit jättesnällt om någon vet något, i värsta fall får jag pröva själv med en spicesticka.

Citat:
Ursprungligen postat av ErikaKeth
Hallå vänner!

Tog ca 300mg MDMA och rökte ett bloss pollen hasch, igår fredag.

Är jag ren tisdag?

Tacksam för svar

Mvh

Mdmat kan gå ut(har läst att det tar 48h eller något) för att gå ut, väldigt inviduellt dock.
THC:t lär sitta kvar då det är fettlösligt och tar oftast någon vecka eller två för att gå ur kroppen. Vid mycket ovanliga fall, med väldigt snabb metabolism kan det gå ut, men ytterst sällan.
Senast redigerad av heyhey1 2017-10-14 kl. 12:48.
Citera
2017-10-14, 12:50
Medlem
Cannabis: hur påverkas tiden om man tar en kortare paus och röker någon enstaka holk? Kan man förvänta sig att man testar positivt ungefär så mycket längre som man hade varit positiv på den holken?
Citera
2017-10-14, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skeggmuff

Hur många dagar tog det för dig innan du var ren och hur mycket & hur länge hade du tatt fluklotizolam?
Citera
2017-10-14, 17:10
Medlem
skeggmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messengeroflove
Hur många dagar tog det för dig innan du var ren och hur mycket & hur länge hade du tatt fluklotizolam?

Jag hade tagit det dagen innan jag lämnade provet så jag vet tyvärr inte hur lång tid det tar innan det har gått ur kroppen
Citera
2017-10-14, 17:53
Medlem
kattvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messengeroflove

Jag tog 1mg 3 dagar innan UP-analys och det var ute ur min kropp då iallafall
Citera
2017-10-15, 13:46
Medlem
Tog ~150mg mdma på en fredag, pissade tisdag och gav ej utslag på sticka men det skickades på analys, kommer det synas på analysen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in